eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe ogólnobudowlane pomieszczeń pralni i elementów małej architektury na terenie Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Rybniku przy ul. W. Hibnera 55

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-21

Ogłoszenie nr 347196 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.

Rybnik: Roboty remontowe ogólnobudowlane pomieszczeń pralni i elementów małej architektury na terenie Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Rybniku przy ul. W. Hibnera 55
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307349-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313484-2016, 313808-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe ogólnobudowlane pomieszczeń pralni i elementów małej architektury na terenie Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Rybniku przy ul. W. Hibnera 55

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.129.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe ogólnobudowlane pomieszczeń pralni i elementów małej architektury na terenie Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Rybniku przy ul. W. Hibnera 55. Zakres prac: Roboty ogólnobudowlane: 1. Demontaż istniejących skrzydeł drzwiowych i ościeżnic drewnianych, dopasowanie otworów drzwiowych, montaż nowych ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych płytowych; atestowane do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej (pomieszczenia pralni), montaż drzwi przesuwnych płytowych. 2. Wymiana płytek ściennych. 3. Uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie farbą przeznaczoną do stosowania w pomieszczeniach mokrych. 4. Skucie cokołów żelbetowych, wykonanie nowych o wymiarach 1,0x1,0x0,3m z betonu C16/20, zbrojonych siatką górą i dołem fi 10, oczko 150x150mm, stal AIII-N. 5. Naprawa posadzki, wzmocnienie podłoża, wykonanie posadzki żywicznej epoksydowej (antypoślizgowej, przeznaczonej do pomieszczeń pralni). Wybrany w toku postępowania Wykonawca przedstawi do akceptacji Inspektorowi Nadzoru technologię wykonania posadzki. 6. Demontaż balustrady schodowej stalowej i montaż nowej, mocowanej do bocznej płaszczyzny biegu, balustrada ze stali nierdzewnej, o wysokości 1,1m. 7. Dostawa wyposażenia pralni: pralnicowirówki i suszarki bębnowej o parametrach: Pralnico wirówka 1szt.: - wolnostojąca; - ładowność min. 15kg; - podgrzew elektryczny; - obroty wirowania 1000 obr/min. - rozmiar otworu wsadowego min. 40cm; - bęben ze stali nierdzewnej; - wymiary - jeden nie przekraczający 100cm (otwór drzwiowy). Suszarka bębnowa 1szt.: - ładowność min. 15kg; - podgrzew elektryczny; - rozmiar otworu wsadowego min. 40cm; - bęben ze stali nierdzewnej; - wymiary - jeden nie przekraczający 100cm (otwór drzwiowy). 8. Roboty zewnętrzne: - remont schodów zewnętrznych: miejscowa naprawa stopni schodowych zaprawą naprawczą do betonu, wykonanie nawierzchni z żywicy epoksydowej z posypką z piasku kwarcowego (antypoślizgowość); wybrany w toku postępowania Wykonawca przedstawi do akceptacji Inspektorowi Nadzoru technologię wykonania nawierzchni; - wyburzenie istniejących murków zewnętrznych z cegły pełnej, wykonanie nowych z kostki granitowej zalewanej masą betonową (analogicznie to murku wykonanego na obiekcie - jak na zdjęciu); montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej o wys. 0,9m. Roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych: 1. Wykonanie instalacji wodnej. 2. Wymiana instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. 3. Wykonanie wentylacji mechanicznej - montaż kratek wentylacyjnych. Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych: 1. Wymiana instalacji elektrycznej. 2. Ułożenie nowych przewodów, montaż puszek opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT120243.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUMART Sp. z o.o.,  pumart@wp.pl,  ul. Broniewskiego 25,  44-217,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147.900,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136.496,99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194.011,39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.