eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie studiów wykonalności dla projektówK-GESUT - krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz TopoMapa - nowa generacja map topograficznych realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 - 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Opracowanie studiów wykonalności dla projektów: K-GESUT - krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz TopoMapa - nowa generacja map topograficznych realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 - 2020.
Numer ogłoszenia: 347146 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Władza Wdrażająca Programy Europejskie , ul. Syreny 23, 01-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 542 84 00, 542 84 01, faks 22 542 84 44, 542 84 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wwpe.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studiów wykonalności dla projektów: K-GESUT - krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz TopoMapa - nowa generacja map topograficznych realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 - 2020..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie studiów wykonalności dla projektów: K-GESUT - krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz TopoMapa - nowa generacja map topograficznych realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 (POPC), według specyfikacji określonej szczegółowo w Załączniku nr 1a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - Część I (dla projektu K-GESUT) oraz Załączniku nr 1b do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - Część II (dla projektu TopoMapa). Do zadań Wykonawcy należeć będzie: Część I - Sporządzenie studium wykonalności dla projektu K-GESUT zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ Część II - Sporządzenie studium wykonalności dla projektu TopoMapa zgodnie z Załącznikiem nr 1b do SIWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto (z VAT) usługi. 4. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku spośród następujących form: 1) pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, lub za zgodą Zamawiającego, w jednej z form określonych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy do pokrycia roszczeń z tytułu nienależytego wykonania lub niewykonania zamówienia. 6. Zabezpieczenie wnoszone w innych formach niż pieniądz, Wykonawca wnosi poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. 7. W przypadku wykorzystania przez Zamawiającego zabezpieczenia w całości lub w części, Wykonawca uzupełnieni wysokość Zabezpieczenia do poziomu określonego w pkt. 3, w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia doręczenia Wykonawcy pisemnego zawiadomienia. 8. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w następujących terminach: 1) 70% wartości Zabezpieczenia w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru Studium bez zastrzeżeń; 2) 30% wartości Zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia wygaśnięcia roszczeń z tytułu rękojmi za wady Studium. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku wniesienia Zabezpieczenia w gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych lub w formie poręczenia, udzielone gwarancje lub poręczenia będą bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze pisemne żądanie i wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a wszelkie spory ich dotyczące podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. Koszty związane z wystawieniem powyższych dokumentów ponosi Wykonawca. 10. Jeżeli z uwagi na przedłużenie terminu realizacji Umowy, niezależnie od przyczyn tego przedłużenia, Zabezpieczenie wniesione w gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych lub w poręczeniach wygasłoby przed upływem przedłużonego terminu realizacji Umowy, Wykonawca na 7 (siedem) dni roboczych przed wygaśnięciem takiego Zabezpieczenia przedstawia Zamawiającemu stosowny aneks lub nową gwarancję/poręczenie lub wpłaca odpowiednie Zabezpieczenie w gotówce. Jeżeli Wykonawca nie wykona powyższego obowiązku Zamawiający może zażądać od gwaranta/poręczyciela wypłaty z gwarancji/poręczenia i zaliczyć uzyskaną w ten sposób kwotę na poczet Zabezpieczenia. Powyższe uprawnienie musi wynikać z treści gwarancji lub poręczenia. 11. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie Zabezpieczenie w pieniądzu, Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu Zabezpieczenia wraz z odsetkami wynikającymi z Umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonego o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na bezpośrednie potrącenie przez Zamawiającego z zabezpieczenia wszelkich należności powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, w tym należności wynikających z kar umownych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: co najmniej dwóch usług obejmujących opracowanie studium wykonalności, ekspertyzy, rekomendacji lub biznes planu na podstawie których były lub są realizowane projekty o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto (PLN) każdy, których zadaniem było lub jest wytworzenie systemu informatycznego lub teleinformatycznego; wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto (PLN). Uwaga: Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień. W przypadku, gdy usługa, o której mowa powyżej będzie stanowiła część lub etap zamówienia o rozszerzonym zakresie prac, należy podać tylko wartość usługi potwierdzającej spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Części I zamówienia - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje: 1. co najmniej jednym specjalistą ds. opracowania studium wykonalności posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie wynikające z udziału, w co najmniej dwóch usługach obejmujących opracowanie studium wykonalności, ekspertyzy, rekomendacji lub biznes planu, których zadaniem było lub jest m.in. wytworzenie systemu informatycznego/teleinformatycznego, zawierającego podsystem GIS (System Informacji Geograficznej), zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, na podstawie, których były lub są realizowane projekty o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto (PLN) każdy. 2. co najmniej jednym specjalistą ds. finansowych posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentacji ekonomiczno-finansowej, wynikające z pełnienia funkcji specjalisty ds. finansowych przy realizacji studium wykonalności, ekspertyzy, rekomendacji lub biznes planu, dla co najmniej dwóch projektów informatycznych/teleinformatycznych, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; przy czym wartość każdego z projektów musi wynosić, co najmniej 10 mln zł brutto (PLN); 3. co najmniej jednym specjalistą ds. architektury systemów informatycznych/teleinformatycznych posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie w zakresie projektowania systemów informatycznych/teleinformatycznych oraz ich integracji z innymi systemami, wynikające z pełnienia funkcji specjalisty ds. architektury systemów informatycznych/teleinformatycznych przy realizacji, co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej, zrealizowanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym wartość tej usługi musi wynosić, co najmniej 3 mln zł brutto (PLN); 4. co najmniej jednym specjalistą ds. systemów informacji przestrzennej posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z pozn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi, 3) znajomość ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi, 4) doświadczenie w tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, wynikające z realizacji, co najmniej dwóch usług informatycznych lub teleinformatycznych, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym wartość jednej z tych usług musi wynosić, co najmniej 1 mln zł brutto (PLN); 5. co najmniej jednym specjalistą ds. geodezji posiadającym: 1) wykształcenie wyższe geodezyjne, 2) doświadczenie wynikające z udziału, w co najmniej dwóch usługach obejmujących budowę geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu lub numerycznej mapy zasadniczej, zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym wartość jednej z tych usług nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł brutto (PLN), 3) znajomość zagadnień i przepisów z zakresu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu; 6. co najmniej jednym specjalistą ds. kartografii posiadającym: 1) wykształcenie wyższe kartograficzne lub geodezyjne, 2) doświadczenie wynikające z udziału, w co najmniej dwóch usługach obejmujących tworzenie lub przetwarzanie bazy danych topograficznych (TBD) lub bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) oraz redakcję i generalizację opracowań topograficznych i tematycznych zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego dla części I niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach w tej samej ofercie. Dotyczy Części II zamówienia - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje: 1. co najmniej jednym specjalistą ds. opracowania studium wykonalności posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie wynikające z udziału, w co najmniej dwóch usługach obejmujących opracowanie studium wykonalności, ekspertyzy, rekomendacji lub biznes planu, których zadaniem było lub jest m.in. wytworzenie systemu/systemów informatycznych/teleinformatycznych, zawierających podsystem GIS (System Informacji Geograficznej), zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na podstawie, których były lub są realizowane projekty o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto (PLN) każdy; 2. co najmniej jednym specjalistą ds. finansowych posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentacji ekonomiczno-finansowej, wynikające z pełnienia funkcji specjalisty ds. finansowych przy realizacji studium wykonalności, ekspertyzy, rekomendacji lub biznes planu dla co najmniej dwóch projektów informatycznych/teleinformatycznych, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert); przy czym wartość każdego z projektów musi wynosić co najmniej 10 mln zł brutto (PLN); 3. co najmniej jednym specjalistą ds. systemów informatycznych/teleinformatycznych posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych/teleinformatycznych (w ostatnich 3 latach odpowiadał za wdrożenie systemu informatycznego/teleinformatycznego, w którym liczba użytkowników końcowych wynosiła co najmniej 500 osób), 3) doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów zapewnienia ciągłości funkcjonowania (synchronizowanie i przełączanie ośrodków przetwarzania, systemy backupu, systemy do odtwarzania po awarii, rozwiązania o wysokiej niezawodności i dostępności), 4) doświadczenie w opracowaniu Planu Ciągłości Działania, 5) doświadczenie w projektowaniu utrzymania dla systemów informatycznych/teleinformatycznych, 6) doświadczenie w udziale w minimum dwóch usługach, których przedmiotem było opracowanie procesów i procedur, w tym, co najmniej jedna usługa była realizowana z wykorzystaniem metodyki zarządzania usługami informatycznymi, posiadającej zdefiniowane procesy, które powinny funkcjonować w ramach organizacji świadczącej usługi IT, dodatkowo metodyka powinna umożliwiać modelowanie procesów niezależnie od wielkości i typu organizacji czy też posiadanych narzędzi, a każdy proces powinien posiadać zdefiniowane role i odpowiedzialności; 4. co najmniej jednym specjalistą ds. systemów informacji przestrzennej posiadającym: 1) wykształcenie wyższe, 2) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, 3) znajomość ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi, 4) doświadczenie, wynikające z udziału, w co najmniej dwóch usługach obejmujących budowę i wdrożenie systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, w szczególności w zakresie bazy danych topograficznych (TBD) lub bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k), w tym przetwarzania, integracji danych przestrzennych oraz tworzenia baz danych pzgik i ich wykorzystania w systemach informacji przestrzennej, zakończonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 5. co najmniej jednym specjalistą ds. generalizacji kartograficznej posiadającym: 1) wykształcenie wyższe geodezyjne lub kartograficzne, 2) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, 3) znajomość ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi, 4) znajomość co najmniej jednego narzędzia typu GIS (Geographic Information System) i co najmniej jednego narzędzia typu ETL (Extract, Transform and Load), 5) znajomość automatycznej generalizacji kartograficznej, 6) znajomość Bazy Danych Topograficznych (TBD) lub Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k); 6. co najmniej jednym specjalistą ds. bazy danych obiektów topograficznych posiadającym: 1) wykształcenie wyższe geodezyjne lub kartograficzne, 2) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, 3) znajomość ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi, 4) doświadczenie polegające na wykonaniu Bazy Danych Topograficznych (TBD) lub Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) potwierdzone udziałem merytorycznym w minimum trzech ww. pracach (bezpośrednie wykonywanie bazy danych z wyłączeniem udziału w zbieraniu materiałów lub pracach topograficznych); 7. co najmniej jednym specjalistą ds. kartografii posiadającym: 1) co najmniej tytuł naukowy doktora, 2) doświadczenie wynikające z udziału w co najmniej dwóch usługach obejmujących zasady tworzenia baz danych topograficznych (TBD) lub baz danych obiektów topograficznych (BDOT10k) i zasady redakcji standardowych opracowań kartograficznych - map topograficznych, zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego dla części II niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach w tej samej ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian dla części I zamówienia zostały wskazane w §14 istotnych postanowień umowy - Załącznik nr 2a do SIWZ oraz dla części II zamówienia w §18 istotnych postanowień umowy - Załącznik nr 2b do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wwpe.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Władza Wdrażająca Programy Europejskie ul. Syreny 23 01-150 Warszawa Faks: 22 315 22 02 e-mail: zamowienia@wwpe.gov.pl Godziny pracy biura zamawiającego pn-pt 8.15-16.15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 09:45, miejsce: Władza Wdrażająca Programy Europejskie ul. Syreny 23 01-150 Warszawa Faks: 22 315 22 02 e-mail: zamowienia@wwpe.gov.pl Godziny pracy biura zamawiającego pn-pt 8.15-16.15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach projektu POIG.07.01.00-00-001/08 Projekt Systemowy dla wspierania działań w zakresie budowy elektronicznej administracji, realizowanego w ramach 7 Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie studium wykonalności dla projektu K-GESUT realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 (POPC).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie studium wykonalności dla projektu K-GESUT - krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 (POPC), według specyfikacji określonej szczegółowo w Załączniku nr 1a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - Część I (dla projektu K-GESUT) Do zadań Wykonawcy należeć będzie Sporządzenie studium wykonalności dla projektu K-GESUT zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 141.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie studium wykonalności dla projektu TopoMapa - nowa generacja map topograficznych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 - 2020..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie studium wykonalności dla projektu TopoMapa - nowa generacja map topograficznych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 (POPC), według specyfikacji określonej szczegółowo w Załączniku nr 1b do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - Część II (dla projektu TopoMapa). Do zadań Wykonawcy należeć będzie: Sporządzenie studium wykonalności dla projektu TopoMapa zgodnie z Załącznikiem nr 1b do SIWZ Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 135.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.