eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2015-2016 roku.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Bolesławiec: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2015-2016 roku.
Numer ogłoszenia: 346980 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6457823, faks 075 6457824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.boleslawiec.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2015-2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie podstawowych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscach zamieszkania podopiecznych MOPS Bolesławiec, w łącznym przewidywanym wymiarze 64 488 godzin oraz dla 186 osób w okresie wykonywania zamówienia.umowy, tj. 18 miesięcy,. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: 2.1. CZĘŚĆ I: świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w szacunkowym wymiarze 47 100 godzin, zapewniających pomoc i opiekę dla 126 podopiecznych wymagających pomocy innych osób. 2.2. CZĘŚĆ II: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w szacunkowym całkowitym wymiarze 17 388 godzin w okresie zamówienia/umowy, zapewniających pomoc i opiekę dla 60 podopiecznych. Świadczone usługi winne być realizowane w oparciu Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U z 2005 nr 189 poz. 1598). 3. Informacje dotyczące ofert częściowych dotyczących określenia przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, czasu trwania zamówienia, terminu wykonania, kryteriów oceny ofert, zawierają się w ZAŁĄCZNIKU I do ogłoszenia- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2.1 dla CZĘŚCI I: - wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegającej na świadczeniu podstawowej usługi opiekuńczej przez okres co najmniej 10 miesięcy, w sposób należyty, tzw. GŁÓWNA USŁUGA. Wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu odnosi się do zamówień, tzw. GŁÓWNEJ USŁUGI, rozumianej jako jedno zadanie, które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego.jednej umowy trwającej co najmniej 10 miesięcy. Pod pojęciem podstawowej usługi opiekuńczej tzw. GŁÓWNEJ USŁUGI, zamawiający rozumie świadczenie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, które są opisane w rozdziale III ust. 2.1 SIWZ. 1.2.2 dla CZĘŚCI II: - wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegającej na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez okres co najmniej 10 miesięcy, w sposób należyty, tzw. GŁÓWNA USŁUGA. Wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu odnosi się do zamówień, tzw. GŁÓWNEJ USŁUGI, rozumianej jako jedno zadanie, które zakontraktowano, wykonano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego.jednej umowy trwającej co najmniej 10 miesięcy. Pod pojęciem specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi tzw. GŁÓWNEJ USŁUGI, zamawiający rozumie świadczenie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, które są opisane w rozdziale III ust. 2.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4.1 Dla CZĘŚCI I zamówienia: dysponowanie co najmniej 18 osobami posiadającymi wykształcenie: - podstawowe oraz ukończony kurs opiekun osób starszych lub chorych lub niepełnosprawnych; lub; - zawodowe oraz ukończony kurs opiekun osób starszych lub chorych lub niepełnosprawnych; lub; - średnie oraz ukończony kurs opiekun osób starszych lub chorych lub niepełnosprawnych; lub: - średnie medyczne np. pielęgniarskie lub ratownik medyczny lub; - wyższe oraz ukończony kurs opiekun osób starszych lub chorych lub niepełnosprawnych; lub; - wyższe medyczne 1.4.2 Dla CZĘŚCI II zamówienia dysponowanie co najmniej 6 osobami spełniającymi warunki określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 roku, w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz. 1598).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1.1 konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2 zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy; 1.3 przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac; 1.4 ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 1.5 zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu, w szczególności związanej z wydłużeniem się terminu rozstrzygnięcia procedury przetargowej; 1.6 zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy, spowodowanej zmianą ilości godzin lub usług; 1.7 zmiany zasad finansowania zamówienia; 1.8 zmiany osób wykonywających przedmiot zamówienia, za zgodą Zamawiającego, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową osobę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ. 1.9 konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych. 1.10 gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np.: gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 1.11 zmiany umowy pozostających w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia poprzez stosowną zmianę terminu wykonania umowy lub zmianę wynagrodzenia, z wyłączeniem ryczałtowych stawek jednostkowych. 2. W przypadku żądania wprowadzenia zmian do umowy zostanie przeprowadzona następująca procedura: 2.1 Jeżeli Wykonawca chce wprowadzić zmianę, to prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) wraz z pisemnym uzasadnieniem. W tym przypadku Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 2.2 Jeżeli Zamawiający chce wprowadzić zmianę, to prześle Wykonawcy projekt zmian do umowy (aneks). 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.boleslawiec.ibip.pl/public/?id=181150
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS ul. Cicha 7, 59-700 Bolesławiec sekretariat pok. nr 13...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 59-700 Bolesławiec, ul. Cicha 7, (sekretariat) lub przesłać na powyższy adres..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w szacunkowym wymiarze 47 100 godzin, zapewniających pomoc i opiekę dla 126 podopiecznych wymagających pomocy innych osób, a w szczególności polegające na: 2.1.1 Usługi gospodarcze, tj.: 1. Utrzymanie czystości otoczenia osoby korzystającej z pomocy, w tym: a) utrzymanie bieżącej czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy (w jednym pokoju i kuchni), b) utrzymanie bieżącej czystości w pomieszczeniu sanitarnym, c) utrzymanie w bieżącej czystości sprzętu codziennego użytku, w tym urządzeń sanitarnych, 2. Utrzymanie czystości naczyń stołowych i kuchennych. 3. Pranie bielizny osobistej i odzieży. 4. Pranie i zmiana bielizny pościelowej oraz okresowo firan (pod warunkiem posiadania pralki przez osobę objętą usługami) lub zanoszenie i odbiór rzeczy z pralni, 5. Zakup podstawowych artykułów spożywczych oraz gospodarstwa domowego (w sklepie najbliższym miejsca zamieszkania osoby objętej usługami), pomoc w sporządzaniu listy zakupów, towarzyszenie podczas robienia zakupów, 6. Przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem zalecanej diety i zachowaniem dbałości o higienę żywności, 7. Karmienie lub pomoc przy spożywaniu posiłków: śniadania, obiadu, kolacji, 8. Dostarczanie jednego gorącego posiłku dziennie, 9. Palenie w piecu i przynoszenie opału, 10. Załatwianie spraw urzędowych lub towarzyszenie podczas wizyt w urzędach lub innych instytucjach i organizacjach, opłacanie rachunków, 11. Zamawianie wizyt lekarskich i towarzyszenie w nich, jeżeli zachodzi taka potrzeba, kontakt z placówkami służby zdrowia w sprawach dotyczących zdrowia osoby objętej opieką, realizacja recept (w aptece najbliższej miejsca zamieszkania osoby objętej usługami), 12. Organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem. 13. Inne, niezbędne dla realizacji czynności, których mowa w pkt. 1-12. 2.1.2 Usługi pielęgnacyjne, tj.: 1. Utrzymywanie higieny: mycie ciała, mycie głowy, kąpiel, zmiana pieluchomajtek, 2. Czesanie, golenie, obcinanie paznokci, 3. Zmiana bielizny osobistej, ubieranie, 4. Pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 5. Prześcielanie łóżka, układanie chorego w łóżku, 6. Pielęgnacja zalecona przez lekarza, polegająca w zależności od sytuacji na: a) stosowaniu kompresów i okładów, b) zapobieganiu powstawania odleżyn lub odparzeń, 7. Podawanie leków zgodnie z zaleceniem lekarza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w szacunkowym całkowitym wymiarze 17 388 godzin w okresie zamówienia/umowy, zapewniających pomoc i opiekę dla 60 podopiecznych. Świadczone usługi winne być realizowane w oparciu Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U z 2005 nr 189 poz. 1598) , a w szczególności polegające na: 2.2.1 Uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w szacunkowej ilości 2 276 godzin w okresie zamówienia/umowy, a w szczególności polegające na: a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, - dbałości o wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzania czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji, b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: - pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, - ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, - doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, - kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, - współpraca z rodziną, - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: - w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, - w wypełnieniu dokumentów urzędowych, d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza: - w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, - w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, - w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, - w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku, e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: - nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, - pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, - zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe; 2.2.2 Pielęgnacji - jako wspieranie procesu leczenia, w szacunkowej ilości 13 643 godzin w okresie zamówienia/umowy, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ic stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 2.2.3 Rehabilitacji fizycznej i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.3)), w szacunkowej ilości 1 463 godzin w okresie zamówienia/umowy: a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; 2.2.4 Pomocy mieszkaniowej, w szacunkowej ilości 3 godzin w okresie zamówienia/umowy, w tym: a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat, b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu; 2.2.5 Zapewnienia dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. nr 111, poz. 535, z późn. zm.), w szacunkowej ilości 3 godzin w okresie zamówienia/umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.