Tarnowo Podgórne: wykonanie projektów przebudowy dróg
Numer ogłoszenia: 346928 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektów przebudowy dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla następujących zadań: A. Projekt budowy/przebudowy ul. Otowskiej w Lusówku wraz z nadzorem autorskim 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - drogi gminna - długość drogi ok. 135 mb - wyspa kanalizująca ruch z przejściem dla pieszych - elementy BRD Chodnik: - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, Pasy zieleni: - obustronny pas zieleni, Oświetlenie uliczne: - przebudowa istniejącego oświetlenia Odwodnienie: - do istniejącej kanalizacji deszczowej 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekt docelowej organizacji ruchu - uzgodniony i zatwierdzony w 6 egzemplarzach. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowy/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 15. Uzyskanie pozwolenie na budowę/ zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad budową/przebudową ul. Otowskiej w Lusówku 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy. B. Dokumentacja projektowa przebudowy ul. Skórzewskiej w Wysogotowie - budowa chodnika wraz z nadzorem autorskim 1. Zakres opracowania Projekt budowy chodnika przy ul. Skórzewskiej w Wysogotowie (na odcinku od ulicy Kamiennej działka nr 61/7 do ul. Bukowskiej) obręb Wysogotowo, gmina Tarnowo Podgórne Kategoria drogi: - droga powiatowa nr 2405P - długość odcinka - około 920 m Jezdnia: - nie dotyczy Chodnik: - szerokość 2,0 m Pasy zieleni: - jednostronny Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - do zaprojektowanych rowów przydrożnych 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni chodnika, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudowy ul. Skórzewskiej w Wysogotowie - budowa chodnika 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy. C. Dokumentacja projektowa przebudowy ścieżki pieszo-rowerowej Lusowo-Tarnowo Podgórne ul. Wierzbowa (droga powiatowa nr 2420P) 1. Zakres opracowania - Kategoria drogi: - droga powiatowa - długość odcinka - około 1875 m Ścieżka pieszo - rowerowa: - szerokość 2,5 m - ograniczona krawężnikiem od strony jezdni, zakończony opornikiem - nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej czerwonej Pasy zieleni: -obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - zaprojektować częściowo do kanalizacji deszczowej, częściowo powierzchniowo do rowów 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni chodnika, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 14. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową ścieżki pieszo-rowerowej Lusowo-Tarnowo Podgórne ul. Wierzbowa. 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku rezygnacji z realizacji inwestycji istnieje możliwość rozwiązania umowy przez Zamawiającego w części dotyczącej nadzoru autorskiego. Zamawiający może zmienić termin zakończenia realizacji zamówienia w związku z przedłużająca się procedurą administracyjną. W przypadku wystąpienia przeszkód lub przerw w wykonywaniu prac, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić je Zamawiającemu na piśmie w celu rozstrzygnięcia o wynikających z tego skutkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dokumentacja projektowa budowy/przebudowy ul. Otowskiej w Lusówku wraz z nadzorem autorskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - drogi gminna - długość drogi ok. 135 mb - wyspa kanalizująca ruch z przejściem dla pieszych - elementy BRD Chodnik: - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, Pasy zieleni: - obustronny pas zieleni, Oświetlenie uliczne: - przebudowa istniejącego oświetlenia Odwodnienie: - do istniejącej kanalizacji deszczowej 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekt docelowej organizacji ruchu - uzgodniony i zatwierdzony w 6 egzemplarzach. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowy/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 15. Uzyskanie pozwolenie na budowę/ zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad budową/przebudową ul. Otowskiej w Lusówku 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dokumentacja projektowa przebudowy ul. Skórzewskiej w Wysogotowie - budowa chodnika wraz z nadzorem autorskim,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres opracowania Projekt budowy chodnika przy ul. Skórzewskiej w Wysogotowie (na odcinku od ulicy Kamiennej działka nr 61/7 do ul. Bukowskiej) obręb Wysogotowo, gmina Tarnowo Podgórne Kategoria drogi: - droga powiatowa nr 2405P - długość odcinka - około 920 m Jezdnia: - nie dotyczy Chodnik: - szerokość 2,0 m Pasy zieleni: - jednostronny Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - do zaprojektowanych rowów przydrożnych 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni chodnika, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudowy ul. Skórzewskiej w Wysogotowie - budowa chodnika 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dokumentacja projektowa przebudowy ścieżki pieszo-rowerowej Lusowo-Tarnowo Podgórne ul. Wierzbowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres opracowania - Kategoria drogi: - droga powiatowa - długość odcinka - około 1875 m Ścieżka pieszo - rowerowa: - szerokość 2,5 m - ograniczona krawężnikiem od strony jezdni, zakończony opornikiem - nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej czerwonej Pasy zieleni: -obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - zaprojektować częściowo do kanalizacji deszczowej, częściowo powierzchniowo do rowów 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni chodnika, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 14. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową ścieżki pieszo-rowerowej Lusowo-Tarnowo Podgórne ul. Wierzbowa. 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach - ul. Ogrodowa
- budowa oświetlenia ulic Żurawinowej, Agrestowej, Aroniowej w Tarnowie Podgórnym - etap I
- budowa ulic: Poznańskiej, Promykowej, Upalnej, Ciepłej, Gorącej w Górze - etap II i III
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- ,,Wiaty przystankowe na terenie Gminy Bobrowniki" edycja 2024
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim
- Poprawa infrastruktury stadionu przy ul. Stadionowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.