Bydgoszcz: 126/P2014
Numer ogłoszenia: 346782 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego- pełnomocnik Zamawiajacego Miasta Bydgoszcz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 126/P2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynków przy ul. Pomorskiej 88c, Gdańskiej 76, Solnej 12 (barak 8), Łokietka 23-25, Harcerskiej 15A, Harcerskiej 15B,Czarnieckiego 7 oraz Gdańskiej 37 w Bydgoszczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ co najmniej: dla ZADANIA 1 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 2 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 3 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 4 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub remontu obiektu budowlanego dla ZADANIA 5 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 6 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 7 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego dla ZADANIA 8 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem ustawy Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum: warunek dla zadania nr 1, 2, 3 , 4, 5, 6 i 8: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych ,c.o. , gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa warunek dla zadania nr 7 : - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla ZADANIA 1 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 2 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 3 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 4 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub remontu obiektu budowlanego dla ZADANIA 5 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 6 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 7 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego dla ZADANIA 8 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty: 1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podziału lokalu mieszkalnego przy ul. Pomorskiej 88C/34 na dwa niezależne lokale mieszkalne, wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu z kuchni odrębnego pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej remontu lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków)- niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie scalenia lokali mieszkalnych nr 28 i 29 w budynku przy ul. Gdańskiej 76 wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzielenie w obrębie lokalu scalonego odrębnego pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej remontu lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych (należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów dymowych i wentylacyjnych) - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wyposażenie lokalu w kuchenkę gazową 4-palnikową - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków)- niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podziału lokalu mieszkalnego nr 9 przy ul. Solnej 12 (barak 8) na dwa niezależne lokale mieszkalne, wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu z kuchni odrębnego pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej remontu lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków)- niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie modernizacji lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Łokietka 23-25 w Bydgoszczy. Zakres dokumentacji projektowej modernizacji lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, wod.-kan. i gazu (wraz z wymianą lub montażem urządzeń sanitarnych, gazowych), etażowego gazowego centralnego ogrzewania, wentylacyjnej 2) wymianę stolarki: a) częściową wymianę stolarki okiennej zespolonej odtwarzającej podziały, wielkości, profile o zdobienia stolarki oraz montaż nawiewników higroskopijnych b) częściową wymianę stolarki drzwiowej drewnianej odtwarzającej zdobienia stolarki historycznej 3) opracowanie wykonania osobnego wejścia do lokalu mieszkalnego od strony podwórza z likwidacją wejścia od strony klatki schodowej 4) wykonawca winien uwzględnić ewentualną zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obrębie lokalu mieszkalnego polegającą na uzyskaniu poprawy funkcji pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, kuchni oraz wykonanie etażowego c.o. gazowego w lokalu mieszkalnym. UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie modernizacji lokali mieszkalnych nr 7 i 9 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Harcerskiej 15a wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu w obrębie lokali - pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej modernizacji lokali mieszkalnych winien obejmować: 1) wykonanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować wykonanie pomieszczeń wc w mieszkaniach, z odprowadzeniem ścieków do istniejącej instalacji kanalizacyjnej. 2) prace w branży budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych (należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów dymowych i wentylacyjnych) - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie modernizacji lokali mieszkalnych nr 2 i 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Harcerskiej 15b wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu w obrębie lokali - pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej modernizacji lokali mieszkalnych winien obejmować: 1) wykonanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować wykonanie pomieszczeń wc w mieszkaniach, z odprowadzeniem ścieków do istniejącej instalacji kanalizacyjnej. 2) prace w branży budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych (należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów dymowych i wentylacyjnych) - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i ciepłej wody użytkowej dla lokali mieszkalnych nr 1 i nr 2 w budynku przy ul. Stefana Czarnieckiego 7 w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego z doborem grzejników w mieszkaniu nr 1 i nr 2 oraz likwidacją istniejących pieców i ogrzewania c.o. węglowego 2) opracowanie projektu budowlanego wykonawczego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 126/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 8: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i ciepłej wody użytkowej dla lokali mieszkalnych nr 4,5,6,7 w budynku przy ul. Gdańskiej 37 w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego z doborem grzejników w mieszkaniu nr 4,5,6,7 oraz likwidacją istniejących źródeł grzania. 2) opracowanie projektu budowlanego wykonawczego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prace geodezyjne obejmujące całoroczną (w 2024 r.) obsługę geodezyjną kompleksów wojskowych położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa łódzkiego.
- Remont i naprawa tynków wewnętrznych i posadzki w budynku warsztatowo - garażowym UNIMOGA w siedzibie RDW Wąbrzeźno
- Remont zaplecza socjalnego brygad patrolowych oraz garażu RDW Toruń, ul. Polna 113, 87 - 100 Toruń
- SZPiFP-35-24 Dostawa odzieży branżowej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla pracowni Hemodynamicznej i stymulatorów serca
- Dostawa aparatury badawczej - czytnik OSL
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2830D relacji Stare Rochowice - Płonina
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.