eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Bydgoszcz: 126/P2014
Numer ogłoszenia: 346782 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego- pełnomocnik Zamawiajacego Miasta Bydgoszcz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 126/P2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynków przy ul. Pomorskiej 88c, Gdańskiej 76, Solnej 12 (barak 8), Łokietka 23-25, Harcerskiej 15A, Harcerskiej 15B,Czarnieckiego 7 oraz Gdańskiej 37 w Bydgoszczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ co najmniej: dla ZADANIA 1 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 2 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 3 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 4 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub remontu obiektu budowlanego dla ZADANIA 5 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 6 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 7 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego dla ZADANIA 8 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem ustawy Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum: warunek dla zadania nr 1, 2, 3 , 4, 5, 6 i 8: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych ,c.o. , gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa warunek dla zadania nr 7 : - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla ZADANIA 1 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 2 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 3 - 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków dla ZADANIA 4 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub remontu obiektu budowlanego dla ZADANIA 5 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 6 - 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy obiektu budowlanego wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi lub zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części w zakresie wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla ZADANIA 7 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego dla ZADANIA 8 - 1 projekt budowlany dotyczący wykonania (budowy) lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji centralnego ogrzewania gazowego;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty: 1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podziału lokalu mieszkalnego przy ul. Pomorskiej 88C/34 na dwa niezależne lokale mieszkalne, wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu z kuchni odrębnego pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej remontu lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków)- niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie scalenia lokali mieszkalnych nr 28 i 29 w budynku przy ul. Gdańskiej 76 wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzielenie w obrębie lokalu scalonego odrębnego pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej remontu lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych (należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów dymowych i wentylacyjnych) - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wyposażenie lokalu w kuchenkę gazową 4-palnikową - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków)- niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podziału lokalu mieszkalnego nr 9 przy ul. Solnej 12 (barak 8) na dwa niezależne lokale mieszkalne, wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu z kuchni odrębnego pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej remontu lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków)- niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie modernizacji lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Łokietka 23-25 w Bydgoszczy. Zakres dokumentacji projektowej modernizacji lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: 1) prace w branży budowlanej, elektrycznej, wod.-kan. i gazu (wraz z wymianą lub montażem urządzeń sanitarnych, gazowych), etażowego gazowego centralnego ogrzewania, wentylacyjnej 2) wymianę stolarki: a) częściową wymianę stolarki okiennej zespolonej odtwarzającej podziały, wielkości, profile o zdobienia stolarki oraz montaż nawiewników higroskopijnych b) częściową wymianę stolarki drzwiowej drewnianej odtwarzającej zdobienia stolarki historycznej 3) opracowanie wykonania osobnego wejścia do lokalu mieszkalnego od strony podwórza z likwidacją wejścia od strony klatki schodowej 4) wykonawca winien uwzględnić ewentualną zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obrębie lokalu mieszkalnego polegającą na uzyskaniu poprawy funkcji pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, kuchni oraz wykonanie etażowego c.o. gazowego w lokalu mieszkalnym. UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie modernizacji lokali mieszkalnych nr 7 i 9 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Harcerskiej 15a wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu w obrębie lokali - pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej modernizacji lokali mieszkalnych winien obejmować: 1) wykonanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować wykonanie pomieszczeń wc w mieszkaniach, z odprowadzeniem ścieków do istniejącej instalacji kanalizacyjnej. 2) prace w branży budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych (należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów dymowych i wentylacyjnych) - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie modernizacji lokali mieszkalnych nr 2 i 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Harcerskiej 15b wraz ze zmianą sposobu użytkowania polegającą na wydzieleniu w obrębie lokali - pomieszczenia sanitarnego. Zakres dokumentacji projektowej modernizacji lokali mieszkalnych winien obejmować: 1) wykonanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować wykonanie pomieszczeń wc w mieszkaniach, z odprowadzeniem ścieków do istniejącej instalacji kanalizacyjnej. 2) prace w branży budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej, wentylacyjnej : - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV z zachowaniem podziału, profili i kształtu okien, wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowalne - wymianę stolarki drzwiowej - remont podłóg - remont ścian (tynki wewnętrzne) - prace malarskie - postawienie i przestawienie pieców kaflowych, trzonów kuchennych (należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów dymowych i wentylacyjnych) - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan. - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki - wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem UWAGA: standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego 2) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 3) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i ciepłej wody użytkowej dla lokali mieszkalnych nr 1 i nr 2 w budynku przy ul. Stefana Czarnieckiego 7 w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego z doborem grzejników w mieszkaniu nr 1 i nr 2 oraz likwidacją istniejących pieców i ogrzewania c.o. węglowego 2) opracowanie projektu budowlanego wykonawczego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 126/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 8: polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania gazowego i ciepłej wody użytkowej dla lokali mieszkalnych nr 4,5,6,7 w budynku przy ul. Gdańskiej 37 w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji gazowej do dwufunkcyjnego kotła gazowego z doborem grzejników w mieszkaniu nr 4,5,6,7 oraz likwidacją istniejących źródeł grzania. 2) opracowanie projektu budowlanego wykonawczego 3) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR 4) uzyskanie i skompletowanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dokumentów itp. niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.