eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawę i konserwację drukarek w 2016 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-16

Gdańsk: dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawę i konserwację drukarek w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 34662 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3418 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawę i konserwację drukarek w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów i taśm) do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek.
Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 257 szt.
Całkowita ilość tonerów - 2 567 szt.
Całkowita ilość taśm - 250 szt.
Drukarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
2) Wymagania dotyczące dostawy materiałów eksploatacyjnych.
Materiały eksploatacyjne do drukarek muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
W przypadku utracenia gwarancji poprzez nieprawidłowo lub nienależycie wykonaną usługę, a w szczególności przez zastosowanie nieodpowiednich części lub tonera Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia na nowe lub doprowadzenia do przywrócenia gwarancji producenta na własny koszt.
Wybór odpowiedniego wariantu należy do Zamawiającego
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
3) Naprawa obejmuje następujące czynności:
- Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5 Określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
- Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5 Określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
- Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
- Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje:
- Tonery,
- Taśmy.
5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
6) Konserwacja drukarek laserowych obejmuje:
- Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
- Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
- Czyszczenie zespołu optyki,
- Czyszczenie kaset papieru.
- Czyszczenie drogi transportu papieru,
- Czyszczenie sekcji grzejnej,
- Czyszczenie sekcji pobierania papieru,
- Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w,
- Sprawdzenie działania drukarki.
7) Konserwacja drukarek igłowych obejmuje:
- Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
- Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu),
- Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych ( rolki, paski, wałek, itp.),
- Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.),
- Smarowanie,
- Regulacja luzów,
- Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru,
- Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej,
- Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego,
- Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy,
- Regulacja docisku głowicy do wałka,
- Smarowanie wałka prowadzącego głowicę,
- Przemycie igieł dyszy głowicy, kalibracja głowicy,
- Sprawdzenie i testowanie drukarki.
8) Naprawa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 3) Określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
W przypadku wystąpienia usterki nieprzewidzianej pkt 3) Określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia (usterka niestandardowa), wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
9) Instalacja drukarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki do komputera lub do sieci.
10) Drukarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska: - Zarząd ul. Partyzantów 74,
- Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74,
- Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74,
- Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
- Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
- Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6,
- BOM nr 1 ul. Sienna 6,
- BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
- BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
- BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
- BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
- BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31,
- Dział Utrzymania Porządku i Czystości ul. Floriańska 2.
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 31.12.40.00 - Prądnice turbiny parowej i podobna aparatura 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek HEWLETT PACKARD, SAMSUNG, OKI, PANASONIC, PRINTRONIX, LEXMARK oraz ich naprawa i konserwacja w 2016 roku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ComplexBiuro Sp. j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek KYOCERA oraz ich naprawa i konserwacja w 2016 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIMIT - MITA Jerzy Bielonko, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86100,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.