eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowo-budowlane w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika, z podziałem na zadaniaZadanie 1Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Kamień Zadanie 2Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Chwałęcice Zadanie 3Remont pomieszczeń piwnicznych w OSP Gotartowice Zadanie 4Remont balkonu w OSP Kłokocin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346353 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Rybnik: Roboty remontowo-budowlane w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Kamień Zadanie 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Chwałęcice Zadanie 3: Remont pomieszczeń piwnicznych w OSP Gotartowice Zadanie 4: Remont balkonu w OSP Kłokocin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308439-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowo-budowlane w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Kamień Zadanie 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Chwałęcice Zadanie 3: Remont pomieszczeń piwnicznych w OSP Gotartowice Zadanie 4: Remont balkonu w OSP Kłokocin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.133.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Kamień Roboty ogólnobudowlane: Świetlica 1. Demontaż listwy ochronnej drewnianej, rozbiórka cokolików z płytek ceramicznych 2. Montaż płytek ściennych do wysokości parapetów, tj. 1,0 m wraz z płytkowaniem parapetów. 3. Demontaż ościeżnicy drewnianej, podkucie nadproża ok. 5 cm (po demontażu ościeżnicy powiadomić Inspektora nadzoru w celu ustalenia sposobu podkucia nadproża). 4. Wymiana drzwi wewnętrznych na płytowe o wym. 90 x 200 cm z ościeżnicą regulowaną. 5. Naprawa ścian i sufitów po montażu instalacji: uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie farbą lateksową. Kuchnia 1. Wykonanie otworu w ścianie zewnętrznej dla wentylacji mechanicznej (okapu) w kuchni wraz z wykończeniem ściany. Korytarz, klatka schodowa 1. Obłożenie progu wejściowego płytkami ceramicznymi - zbliżonymi do zastosowanych w korytarzu. 2. Malowanie ścian i sufitu klatki schodowej farbą lateksową. Elewacja 1. Piaskowanie i malowanie krat okiennych (5 szt.) i drzwiowych (1 szt.) wraz z naprawą ościeży, kolor krat biały. 2. Wymiana obróbki blacharskiej - blacha stalowa ocynkowana powlekana gr. 0,55 mm w kolorze brązowym. 3. Odnowienie fragmentu elewacji: odbicie tynku, odgrzybienie ściany, tynk zwykły cem-wap, tynk cienkowarstwowy akrylowy. Ogrodzenie 1. Wymiana ogrodzenia na panelowe i betonowe. Roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych: 1. Przeróbka istniejącej instalacji c.o. w świetlicy - schowanie instalacji w bruździe w ścianie. 2. Montaż wentylacji mechanicznej w świetlicy (na istniejącym trzonie kominowym wentylacyjnym). Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych: 1. Instalacja elektryczna - wymiana całej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu świetlicy. Zadanie 2 Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Chwałęcice Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne 1. Rozbiórka opaski betonowej wokół budynku, wykonanie wykopu do poziomu posadowienia, tj. -1,0 m poniżej terenu. 2. Zasypanie wykopu, odtworzenie nawierzchni utwardzonych, trawników, wykonanie opaski żwirowej szer. 0,5m wokół budynku. Izolacja murów fundamentowych budynku wraz z cokołem 1. Skucie luźnego tynku zewnętrznego, oczyszczenie ścian. 2. Wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej w poziomie 10 cm od spodu murów fundamentowych. 3. Neutralizacja w murach szkodliwych soli budowlanych, odgrzybianie cokołu. 4. Wykonanie tynku zewnętrznego (w celu wyrównania powierzchni murów), wykonanie powłokowej dwuwarstwowej izolacji przeciwwodnej pionowej. 5. Ułożenie folii kubełkowej zakończonej listwą (poniżej poziomu terenu). 6. Wykonanie tynku renowacyjnego na cokole (0,3 m powyżej poziomu terenu), wraz ze szpachlowaniem. 7. Wykonanie tynku silikonowego. Odnowienie ścian przyziemia 1. Skucie luźnego tynku zewnętrznego, oczyszczenie ścian. 2. Neutralizacja w murach szkodliwych soli budowlanych, odgrzybianie. 3. Wymiana dwóch parapetów zewnętrznych, parapety z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze brązowym. 4. Wykonanie tynku zewnętrznego renowacyjnego, wraz ze szpachlowaniem. 5. Wykonanie tynku silikonowego. Roboty instalacyjne - drenaż 1. Wykonanie drenażu opaskowego, z podłączeniem rury spustowej i odprowadzeniem do istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej (wraz z czyszczeniem istniejącej kanalizacji - w rejonie prowadzonych prac). UWAGA! Utrudniony dostęp od strony jezdni. Zadanie 3 Remont pomieszczeń piwnicznych w OSP Gotartowice. Roboty ogólnobudowlane: 1. Wykonanie wylewek wyrównujących poziom posadzek poszczególnych pomieszczeń. 2. Montaż płyt GKB, GKBI gr.12,5 mm na ścianach. 3. Montaż ścian działowych z płyt GKB, GKBI gr.12,5 mm. 4. Montaż sufitu podwieszanego z płyt GKB, GKBI gr.12,5 mm. 5. Szpachlowanie, malowanie. 6. Montaż płytek ściennych. 7. Montaż płytek podłogowych. 8. Montaż drzwi wewnętrznych wraz z dopasowaniem otworu. Roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych: 1. Wykonanie instalacji wodnej; montaż elektrycznego podgrzewacza wody 80L. 2. Wykonanie instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. 3. Wykonanie wentylacji mechanicznej. 4. Wykonanie instalacji c.o.; montaż grzejników. Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych: 1. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej. 2. Wymiana istniejącej tablicy na obudowę wnękową. 3. Ułożenie nowych przewodów, montaż puszek opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego. Zadanie 4 Roboty balkonu w OSP Kłokocin. Roboty rozbiórkowe: 1. Rozebranie płytek ceramicznych na płycie balkonowej, demontaż obróbki blacharskiej, demontaż rynien i rur spustowych. 2. Skucie tynku zewnętrznego od spodu płyty balkonowej. Roboty montażowe: 1. Oczyszczenie balustrad, malowanie z gruntowaniem. 2. Oczyszczenie płyty balkonowej. 3. Wykonanie warstwy szczepnej i warstwy spadkowej. 4. Montaż obróbki blacharskiej z uszczelnieniem. 5. Wykonanie izolacji z elastycznej zaprawy uszczelniającej, założenie taśm uszczelniających na połączeniach ze ścianą budynku. 6. Ułożenie płytek gresowych podłogowych antypoślizgowych, mrozoodpornych, wraz z cokolikami. 7. Uzupełnienie ubytków, wyrównanie podłoża poprzez przyklejenie siatki na kleju, wykonanie tynku akrylowego. 8. Montaż rynien, rur spustowych. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45443000-4, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Kamień
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26265.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUMART Sp. z o.o.,  pumart@wp.pl,  ul. Broniewskiego 25,  44-217,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32307.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32307.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45951.25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Chwałęcice
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT42679.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior,  m.malczyk@dgasc.com.pl,  ul. Mikołowska 113a,  44-203,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52496.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39883.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55207.34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Remont pomieszczeń piwnicznych w OSP Gotartowice
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT70715.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUMART Sp. z o.o.,  pumart@wp.pl,  ul. Broniewskiego 25,  44-217,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86980.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86980.41
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100392.66
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Remont balkonu w OSP Kłokocin
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12523.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło,  grzegorzo82@tlen.pl,  ul. Zjednoczenia 15,  43-250,  Pawłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15404.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15404.37
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15936.69
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.