eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice na których zamieszkują mieszkańcy od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Spytkowice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice na których zamieszkują mieszkańcy od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
Numer ogłoszenia: 346332 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice na których zamieszkują mieszkańcy od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice, na których zamieszkują mieszkańcy od 1.01.2015 do 31.12.2015 r. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice , na których zamieszkują mieszkańcy (- ilość zameldowanych mieszkańców 4460, pow. gminy 3219,7321 ha ) w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. nr 1399 z późn. zm.), zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z - Plan Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz postanowieniami Uchwała Nr XXII przez 123 przez 2012 z późn. zm. Rady Gminy Spytkowice z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Spytkowice . 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy zamieszkałych budynkach mieszkalnych.: a) zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, b) segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a. papier i tektura (kody 20 01 01, 15 01 01), b. tworzywa sztuczne (kody 20 01 39, 15 01 02), c. metal (kody 15 01 04, 20 01 40), d. szkło (kody 20 01 02, 15 01 07), e. opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), c) odpadów ulegających biodegradacji (kody 20 02 01, 20 01 08), d) odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 80, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 33, 20 01 34, e) przeterminowanych leków (kody 20 01 31, 20 01 32), f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 20 01 35, 20 01 36, 20 01 23), g) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07), h) budowlanych (kody z podgrupy 17 01 oraz 17 02 01, 17 02 03), i) zużyte opony (kod 16 01 03). 2) W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. z późn. zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania i postępowania z odpadami zgodnie z art. 20 Ustawy o odpadach z dn. 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 nr 21 z późn. zm.). 3) Właściciele nieruchomości zamieszkałych od których będą odbierane odpady, mają obowiązek gromadzenia odpadów w następujących typach pojemników (urządzeń do gromadzenia odpadów) : a) papier i tekturę w workach koloru niebieskiego lub oznaczonych pojemnikach, b) metal w workach koloru czerwonego lub oznaczonych pojemnikach, c) tworzywa sztuczne w workach koloru żółtego lub oznaczonych pojemnikach, d) szkła w workach koloru zielonego lub oznaczonych pojemnikach, e) odpady ulegające biodegradacji workach o zabarwieniu fioletowym lub do oznaczonych pojemników, f) odpadów komunalnych niesegregowanych - dla pozostałych frakcji odpadów komunalnych nienadających się do segregacji - w workach koloru czarnego i lub oznaczonych pojemnikach, 4) Zamawiający dopuszcza/przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego polegającego na wyposażeniu nieruchomości w pojemniki (pojemniki i worki) służące do zbierania odpadów komunalnych. 5) W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122). 6) Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg (część dróg wąska, ze znacznym spadkiem podłużnym, ograniczonymi warunkami manewrowania). 7) Częstotliwość odbioru odpadów na terenie Gminy Spytkowice z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie odbywał się wg podziału na odpady : a) zbierane selektywnie: papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło - odbiór odpadów min. jeden raz w ciągu miesiąca; b) odpady zmieszane (pozostałości po segregacji) - odbiór odpadów min. jeden raz w ciągu miesiąca; c) bioodpady - odbiór odpadów min. jeden raz w ciągu miesiąca; d) odpady wielkogabarytowe, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony - zbiórka odpadów dwa razy w ciągu roku na zasadzie akcji ogłoszonej wcześniej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, ze specjalnie do tego wyznaczonych miejsc zbiórki, na które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kontenery o pojemności uzgodnionej z Zamawiającym. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, innych odpadów problematycznych oraz odpadów segregowanych będzie następował także z ogólnodostępnego punktu w momencie zapełnienia pojemników i kontenerów. 8) Ogólnodostępny punkt będzie zlokalizowany na terenie oczyszczalni ścieków w Spytkowicach. Ponadto będą 3 mini punkty selektywnej zbiórki (przy Szkole Podstawowej Nr 2, Szkole Podstawowej Nr 3 i Urzędzie Gminy) odpadów komunalnych (tzw. gniazd dzwonów) na papier, tworzywo sztuczne, szkło. Odbiór odpadów segregowanych z trzech mini punktów będzie następował w momencie zapełnienia pojemników i kontenerów. Trzy mini punkty są wyposażone w pojemniki typu dzwon więc wykonawca musi dysponować odpowiednim samochodem do opróżniania lub w razie braku takiego może w zamian dostarczyć odpowiednie kontenery. 9) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 10) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Spytkowice Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnej lub zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (właściwej dla regionu południowego zgodnie z Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dn. 2 lipca 2012 r. z późn. zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego) oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. 11) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. nr 1399 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676). 12) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. 13) Wykonawca zobowiązany jest do: a) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w Punkcie Skupu Surowców Wtórnych w Spytkowicach, b) przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Spytkowice na karcie przekazania odpadów, c) terminowego zbierania i wywożenia odpadów według ustalonego harmonogramu, d) przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu, e) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi, f) rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów, g) utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy, h) w sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, i) wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, 14) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. b) miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. c) zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. d) karty przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) kwartalną informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji, do której zostały przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy. Przewidywana ilość odpadów zebranych terenu Gminy w ciągu roku: ok. 340 Mg w tym segregowanych - 70 Mg. Ilość oszacowano na podstawie ilości odpadów odebranych od mieszkańców w okresie od października 2013 do września 2014, która wyniosła: odpady zmieszane - 271,54 Mg odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier i tektura, metal) - 66,78 Mg, wskazane powyżej ilości odebranych odpadów są podane jedynie pomocniczo w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 5 000,- zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 10.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pózn. zm.). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej nr rach.: 35 88 150002 0000 0000 9364 0017 Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje sie datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 10.4. Pozostałe formy wadium wymienione w pkt. 10.2. wymagają złożenia odpowiednich dokumentów w Kasie Urzędu Gminy Spytkowice, 34-745 Spytkowice 26 do dnia 24.10.2014 r. do godz. 10.00. 10.5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde jego żądanie w terminie związania ofertą w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 41 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm), wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Spytkowice. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia kserokopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub oryginałów ww dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że realizuje lub zrealizowali w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych o wielkości 300 Mg/rok (gospodarstwa domowe, podmioty gospodarcze itp.) Doświadczenie Wykonawcy, powinno być potwierdzone referencjami, z których wynika odpowiednio, że usługi te ostały wykonane z należyta starannością i rzetelnością. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadać bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122 ). W celu potwierdzenia spełnienia warunków dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku dokonywana będzie w oparciu o przedstawioną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobie trzeciej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać każdy Wykonawca. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26 pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.