eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH, MATERACY ŁÓŻKOWYCH, KOŁDER GRZEWCZYCH, POJEMNIKÓW NA MATERIAŁ BIOLOGICZNY DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH, MATERACY ŁÓŻKOWYCH, KOŁDER GRZEWCZYCH, POJEMNIKÓW NA MATERIAŁ BIOLOGICZNY DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 346330 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH, MATERACY ŁÓŻKOWYCH, KOŁDER GRZEWCZYCH, POJEMNIKÓW NA MATERIAŁ BIOLOGICZNY DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych szczegółowo opisanych w formularzach ofertowych pogrupowanych w niżej wymienione Pakiety stanowiące integralną część niniejszej siwz, określonych niżej podanymi nazwami: L.p. NAZWA PAKIETU Wymagane załączenie próbek dla pozycji z Pakietu 1 SZWY SYNTETYCZNE, MONOFILAMENTOWE, WYKONANY Z GLIKONATU, O ŚREDNIM OKRESIE WCHŁANIANIA, ZDOLNOŚĆ PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO: 50% WARTOŚCI POCZĄTKOWEJ PO 13-14 DNIACH, WCHŁANIAJĄCE SIĘ OD 60 - 110 DNI , Z IGŁĄ ATRAUMATYCZNĄ Pozycja 1 , Pozycja 2 / po 2 saszetki 2 OKULISTYCZNY SZEW NIEWCHLANIALNY, PLECIONY, POLIESTROWY, POWLEKANY POLIBUTYLANEM Pozycja 1 , Pozycja 2 / po 2 saszetki 3 PĘTLA PODWIĄZKOWA ENDOSKOPOWA WCHŁANIALNA 56-70 DNI Pozycja 1 / 2 saszetki 4 SZEW NIEWCHŁANIALNY, PLECIONKOWY, SYNTETYCZNY, POLIESTROWY, POWLEKANY POLIBUTYLANEM, Z IGŁĄ ATRAUMATYCZNĄ Pozycja 1 / 2 saszetki 5 WOSK PSZCZELI Nie dotyczy 6 ZESTAWY PORODOWE Nie dotyczy 7 ZESTAWY DO ŻYWIENIA Nie dotyczy 8 WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE - PAKIET NA POZYCJE (9 pozycji) Nie dotyczy 9 STERYLNE PODKŁADY ORAZ ZESTAWY SERWET Nie dotyczy 10 KOŁDRY GRZEWCZE Nie dotyczy 11 POJEMNIKI NA MATERIAŁ BIOLOGICZNY Nie dotyczy 12 MATERACE ŁÓŻKOWE Nie dotyczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w Pakiecie stanowiącym integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do: 1) opisania oferowanego przedmiotu zamówienia w kontekście wymagań Zamawiającego, we właściwej Kolumnie Pakietu, bądź złożenia z ofertą opisu oferowanego przedmiotu zamówienia jako odrębny załącznik opisany nr pozycji oraz numerem Pakietu. 2) ulotek informacyjnych lub folderów lub kart technicznych, w których opisane są cechy, parametry i właściwości oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające posiadanie przez oferowane wyroby wymagań opisanych przez Zamawiającego. 2. Każdy z oferowanych wyrobów medycznych musi posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia w ofercie certyfikatów jednostki notyfikowanej i deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych klasy I sterylnych, IIa, IIb i III. Dla wyrobów medycznych klasy I niesterylnych wymagane jest złożenie w ofercie deklaracji zgodności.) Każdy z załącznych certyfikatów oraz każda deklaracja musi być opisana numerem pozycji z Pakietu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy Pakietów nr 1 -4, 5, 6, 7, 8, 9 1.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5. Umowa ulega zmianie w przypadku: a) zmiany cen brutto asortymentu objętego umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie podatkowy składnik ceny natomiast cena netto pozostaje bez zmian,** b) zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy w rozumieniu ustawy o cenach i aktów wykonawczych oraz ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. dotyczy Pakietów nr 10 i 11 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny** 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na dalszych 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica pok. 046.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne należy realizować dla: 1) Pakietów nr 1-4 oraz 11 - od dnia zawarcia umowy przez okres 24 m-cy , 2) Pakietów nr 5, 7, 8, 9 - od dnia zawarcia umowy do 30-09-2015 roku 3) Pakietu nr 6, 10 -od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesiecy, 4) Pakiet nr 12 - od dnia zawarcia umowy w terminie 14 dni (dostawa jednorazowa). Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. Dla Pakietów nr 1-4 Spośród ofert nieodrzuconych punktowane będą: a) cena 60% b) jakość 40% Punkty dla każdej z ofert (dla każdego pakietu z osobna) przyznawane będą wg niżej podanych zasad: a) cena - 60% Cena oferty ustalona zostanie w sposób następujący: wartość brutto oferty (dla Pakietu x) z najniższą ceną podzielona zostanie przez wartość brutto oferty rozpatrywanej. Uzyskany współczynnik przemnożony razy 60 (kryterium ceny) da wartość punktową. C = najniższa oferowana wartość podzielona przez wartość oferty badanej razy 60 b) jakość - 40% Ilość punktów za kryterium jakości przyznanych ocenianej ofercie ( dla Pakietu x) zostanie podzielona przez największą ilość punków przyznanych ofercie (Pakietowi x) Uzyskany współczynnik przemnożony razy 40 da wartość punktową. J=ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie podzielona przez największą ilość punktów przyznanych ofercie razy 40 Punkty cząstkowe za jakość będą przyznawane indywidualnie przez członków Komisji badających próbki i wyliczane jako suma wartości punktowej wyliczona z wszystkich przyznanych punktów przez ilość członków komisji oceniających daną próbkę. Ocenie w kryterium jakości podlegać będą: 1) wysoka wytrzymałość na zrywanie liniowe i w węźle 0- 4 pkt, 2) pewne trzymanie się kolejnych węzłów 0-4 pkt, 3) dobra widoczność w polu operacyjnym 0-4 pkt, 4) ostrość igły - traumatyzacja tkanki 0-4 pkt, 5 )odporność na odkształcenie igły 0-4 pkt. Punkty ogółem przyznane ofercie dla Pakietu x będą stanowiły sumę C+J Dla Pakietów nr 5 - 12 Cena - 100% Najniższa cena oferty (wartość brutto Pakietu nr X pozycji x Pakietu nr 8) C = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- razy 100 Cena oferty rozpatrywanej (wartość brutto Pakietu nr X pozycji X Pakietu nr 8 ) Opis sposobu obliczenia ceny 1) Nie dopuszcza się rozliczeń w walucie innej niż złoty polski. 2) Poszczególne ceny jednostkowe oraz całkowita wartość zamówienia powinny być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ceny jednostkowej poszczególnych wyrobów podanej z dokładnością nie więcej niż do czterech miejsc po przecinku. 4) Całkowita wartość zamówienia - zarówno netto jak i brutto powinny być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym wartość poszczególnych Pakietów ogółem należy wyliczyć jako wartość netto razy 1,xx ( xx - oznacza właściwą stawkę podatku VAT). 5) W związku z powyższym Wykonawca uzupełniając Formularz cenowy powinien zaokrąglić wykazane kwoty do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza zaokrągla się do jednego grosza w dół , a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza w górę. 6) Wartość oferty określona przez Wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty. 7) Ceny określone przez Wykonawcę nie będą podlegały waloryzacji. 8) W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który ma zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.