eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › Budowa oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii ( lampy hybrydowe) w miejscowościach Stary Kocin , Borowno, Lubojenka, Czarny Las , Grabowa , Kokawa , Nowy Kocin , Jamno, Lubojna .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Mykanów: Budowa oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii ( lampy hybrydowe) w miejscowościach Stary Kocin , Borowno, Lubojenka, Czarny Las , Grabowa , Kokawa , Nowy Kocin , Jamno, Lubojna .
Numer ogłoszenia: 346244 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii ( lampy hybrydowe) w miejscowościach Stary Kocin , Borowno, Lubojenka, Czarny Las , Grabowa , Kokawa , Nowy Kocin , Jamno, Lubojna ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: : Budowa oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii ( lampy hybrydowe) w miejscowościach Stary Kocin , Borowno, Lubojenka, Czarny Las , Grabowa , Kokawa , Nowy Kocin , Jamno, Lubojna . Łącznie należy zamontować 16 lamp hybrydowych w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej. W celu realizacji wymienionych oświetleń zaprojektowano wolno stojące hybrydowe latarnie oświetleniowe zasilane kolektorami słonecznymi oraz turbiną wiatrową . Instalowane latarnie muszą się charakteryzować minimalnymi poniżej podanymi parametrami technicznymi: - fundament prefabrykowany przystosowany do montażu słupa oświetleniowego -słup oświetleniowy z podstawą przystosowany do posadowienia na fundamencie o wysokości od ziemi od 8 do 10 m. Słup dostosowany wytrzymałościowo do 1 strefy obciążenia wiatrem. -każdy słup wyposażony w 2 wysięgniki oświetleniowe o długości 1,5m od osi słupa, wykonany ze stali cynkowanej ogniowo wewnątrz i na zewnątrz, wysokość zamontowania wysięgnika od ziemi od 6m do 8m. . Wysięgniki posiadające niezależną geometrię mocowań z możliwością regulacji kątów . Słup i wysięgnik malowany proszkowo. -oprawa oświetleniowa ze źródłem światła typu LED o mocy 60W każda ( 60 W to realna moc źródła światła) - 2 sztuki na każdy słup, trwałość użytkowa źródła światła minimum 30000godzin świecenia; oprawa oświetleniowa wykonana ze stopu aluminium i szkła hartowanego odpornego na uderzenia, stopień ochrony IP 65; Minimalna wydajność świetlna jednej oprawy 120 lm/W , rodzaj technologii LED-mono chip, rodzaj optyki - szkło rozpraszające zapewniające szeroki kąt liniowy oświetlenia , radiator pasywny , konwekcyjne chłodzenie - dwa kolektory ( panele) słoneczne po minimum 130W każdy i napięciu 17V mono lub poli krystaliczne przystosowane do pracy w warunkach atmosferycznych dla Europy środkowo-wschodniej - turbina wiatrowa o mocy nominalnej minimum 400W / 10m/s oraz 70W/5m/s. Napięcie 24vdc. Niskoobrotowa wyposażona w trzy łopaty wyważone, poziom hałasu wytwarzany przez turbinę nie większy niż 65dB. Startowa prędkość wiatru nie większa niż 1,8m/s. Łopata wykonana z włókna węglowego lub szklanego. Minimalna średnica wirnika 165cm .Turbina wiatrowa bez zintegrowanego kontrolera . Waga turbiny w przedziale wagowym 14 kg do 50 kg. Turbina wiatrowa wyposażona w hamulec elektrodynamiczny. Turbina wiatrowa wyposażona w hamulec elektrodynamiczny. Turbina z poziomą osią obrotu wirnika. -dwa akumulatory AGM o napięciu 12V i pojemności minimum 200Ah każdy o projektowanej żywotności minimum 12 lat. Akumulatory należy umiejscowić w obudowach wodoodpornych pod powierzchnią gruntu na głębokości minimum 50 cm. Obudowa wodoodporna musi posiadać izolację cieplną. -sterownik latarni na napięcie 24V DC nie automat ( tz. Sterownik działający tylko w zakresie 24V bez automatycznego przełączania między 12 a 24 V), histeryza zasilania od 19-36V, pracujący w oparciu o zegar dobowy z funkcją zmiany natężenia światła w wybranym zakresie czasowym oraz z funkcją określenia przedziału czasowego świecenia. Sterownik musi mieć możliwość włączania z pilota sterowanego radiowo. Kontroler ma posiadać algorytm MPPT. Wyświetlacz LCD ze wskazaniami diagnostyki stanu baterii , napięcia i prądu ładowania. Sterownik zintegrowany solarno-wiatrowy z funkcją niezależnego działania każdego źródła zasilania. -autonomia w przypadku skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych ( brak słońca i wiatru) minimum 3 dni - wykonanie instalacji elektrycznych w latarni z przewodów gumowanych , odpornych na warunki środowiskowe; zastosowanie specjalistycznych kabli solarnych; instalacje elektryczne równoważne II klasie izolacji Miejsce posadowienia wolno stojących hybrydowych latarni pokazano na załączonych dokumentacjach budowlanych. Zadaniem Wykonawcy będzie również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , realizacji przynajmniej jednego zamówienia polegającego na budowie co najmniej 15 sztuk wolno stojących hybrydowych latarni oświetleniowych zasilanych kolektorami słonecznymi i turbiną wiatrową ( realizacja w ramach jednej umowy). Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnego warunku. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi ,że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia kierownikiem budowy , wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych do wykonania zamówienia. Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy musi posiadać uprawnienia w specjalności elektrycznej , lub równoważne uprawnienia w przypadku wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego , znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim ,wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 200 000zł . Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane materiały i urządzenia minimalnych parametrów określonych w niniejszej siwz. Należy załączyć do oferty opisy- karty techniczne oferowanych urządzeń (fundament, słup, wysięgnik, oprawa , panel solarny, turbina wiatrowa , , sterownik , akumulator, pojemnik na akumulatory) , rysunki, . Ponadto Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających zgodność proponowanych produktów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305 2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady : 89 106 EWG . dotyczących następujących elementów hybrydowej latarni słonecznej tj. fundament, słup, wysięgnik, oprawa , panel solarny, turbina wiatrowa , , sterownik , pojemnik na akumulatory .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 ) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, zaś każdy z podmiotów przedstawia dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 ustawy PZP 4) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane prze upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku : a) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z : - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c. -nieterminowym, z przyczyn niezależnych od wykonawcy , przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę , lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych b) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych c )zmiany osób przy pomocy , których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mykanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 42-233 Mykanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 biuro obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie współfinansowane ze środków PROW na lata 2007-2013 działanie 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.