To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346070 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Rybnik: Roboty remontowo-budowlane w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika, z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Remont pokrycia dachu w OSP Popielów
Zadanie 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Grabownia
Zadanie 3: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Golejów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 306811-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowo-budowlane w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Remont pokrycia dachu w OSP Popielów Zadanie 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Grabownia Zadanie 3: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Golejów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.128.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika, z podziałem na zadania: Zadanie 1 Remont pokrycia dachu w OSP Popielów Roboty rozbiórkowe: 1. Demontaż instalacji odgromowej 2. Demontaż obróbek blacharskich. Roboty montażowe: 1. Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej min. gr. 5,2 mm. 2. Ponowny montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej gr.0,55 mm w kolorze brązowym. 3. Odtworzenie instalacji odgromowej wraz ze sprawdzeniem poprawnego działania instalacji. Zadanie 2 Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Grabownia. 1. Wymiana stolarki okiennej: wymiana 3 szt. okien piwnicznych stalowych na PCV: Roboty rozbiórkowe ? demontaż istniejącej stolarki okiennej stalowej; Roboty montażowe ? dostawa i montaż nowej stolarki okiennej: okno PCV, kolor biały, profile wzmacniane wkładką stalową, skrzydła rozwieralne i rozwieralno-uchylne wyposażone w "mikrouchył", wkłady zespolone, jednokomorowe U max = 1,1 W/m2*K; ? uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w strefie wymienianego okna i drzwi wraz z przeszpachlowaniem; ? malowanie ościeży i węgarków. 2. Naprawa schodów wejściowych: wymiana okładziny z płytek gresowych, malowanie ścian pod schodami, wymiana balustrady: Roboty rozbiórkowe ? demontaż balustrady; ? demontaż istniejącej okładziny ceramicznej wraz z cokolikami; ? skucie tynku ze ścian pod schodami; Roboty montażowe ? montaż balustrady schodowej, wys. 1,1 m ze stali nierdzewnej, mocowanej do bocznej płaszczyzny biegu schodowego; ? oczyszczenie płyty schodów, wykonanie warstwy sczepnej i warstwy wyrównującej, wykonanie izolacji z elastycznej zaprawy uszczelniającej, założenie taśm uszczelniających na połączeniach ze ścianą budynku, ułożenie płytek gresowych podłogowych antypoślizgowych, mrozoodpornych, wraz z cokolikami. ? zagruntowanie, nałożenie 2 warstw siatki na kleju, wykonanie tynku silikonowego na ścianach pod schodami. 3. Naprawa daszku nad wejściem głównym: wymiana pokrycia, malowanie daszku od spodu: Roboty rozbiórkowe ? demontaż istniejącej papy; ? skucie tynku od spodu daszku; Roboty montażowe ? pokrycie daszku papą termozgrzewalną podkładową i nawierzchniową, na zagruntowanym podłożu; ? zagruntowanie, nałożenie 2 warstw siatki na kleju, wykonanie tynku silikonowego od spodu daszku. 4. Wymiana uszkodzonego fragmentu rynny PCV ?150, uszczelnienie połączeń. 5. Naprawa 3 kominów ponad dachem: wymiana tynku, wymiana czap, wykonanie obróbek blacharskich: Roboty rozbiórkowe ? demontaż czapek kominowych dla dwóch kominów; ? rozebranie obróbek blacharskich; Roboty montażowe ? montaż nowych dwóch czapek kominowych; izolacja trzech czapek kominowych; ? montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm. 6. Malowanie świetlicy Roboty rozbiórkowe ? demontaż boazerii panelowej; Roboty montażowe ? naprawa ścian po zdemontowanej boazerii, wykonanie gładzi na ścianach, malowanie ścian i sufitu. Zadanie 3 Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Golejów. Roboty montażowe: 1. Badanie nośności gruntu pod posadzką Is>0,97. 2. Wykonanie podkładu betonowego gr. 10 cm z betonu C8/10. 3. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - zagruntowanie 1x lepik + 2x folia PE gr. 0,3mm (połączenia klejone taśmą). 4. Regulacja odwodnienia - wpustu podłogowego. 5. Płyta żelbetowa gr. 25cm z betonu C30/37, zbrojona siatką phi10 oczko 100x100mm górą i dołem, otulina 50mm, dozbrojenie strefy kanałów - wieniec 4phi10 (2x górą, 2x dołem), strzemiona phi6 co 20cm, stal AIII-N. Zabetonowanie wzdłuż ścian kanałów kątownika 50x50x5. Wykończenie posypką utwardzająca zacieraną w niezwiązanej warstwie betonu. Wykonanie nacięć dylatacyjnych gł. 3cm z wypełnieniem. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania posadzki znajdują się w STWiOR. 6. Wykonanie dodatkowego stopnia schodowego - w trakcie betonowania płyty. 7. Naprawa ścian wys. 30 cm po obniżeniu posadzki, dołożenie boazerii, ułożenie płytek gresowych na stopniu schodowym, naprawienie cokołu budynku w rejonie bram. 8. Dołożenie paneli bram podnoszonych wraz z przedłużeniem prowadnic. 9. Obniżenie poziomu wjazdu przed garażem. Informacje uzupełniające: 1. Ostateczna ilość gruntu/gruzu do usunięcia, zostanie określona po skuciu istniejących warstw posadzki; docelowo należy obniżyć poziom posadzki w garażu o 20 cm w stosunku do istniejącego poziomu. 2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru propozycję wykonania warstw posadzki oraz technologię wykonania utwardzonej posadzki, dostarczy recepturę betonu. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Załącznik do SIWZ stanowi dokumentacja fotograficzna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45261900-3,
45262300-4,
45320000-6,
45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont pokrycia dachu w OSP Popielów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24583.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 21317.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Grabownia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11705.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15575.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Roboty remontowe ogólnobudowlane w OSP Golejów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48597.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63471.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.