eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.TERMOMODERNIZACJA I LIKWIDACJA BARIER W PORUSZANIU SIĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBRĘBIE SALI GIMNASTYCZNEJ BUDYNKU Z.P.S. W TCZEWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Tczew: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: TERMOMODERNIZACJA I LIKWIDACJA BARIER W PORUSZANIU SIĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBRĘBIE SALI GIMNASTYCZNEJ BUDYNKU Z.P.S. W TCZEWIE
Numer ogłoszenia: 345772 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski , ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: TERMOMODERNIZACJA I LIKWIDACJA BARIER W PORUSZANIU SIĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBRĘBIE SALI GIMNASTYCZNEJ BUDYNKU Z.P.S. W TCZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem postępowania jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi budynku Zespołu Placówek Specjalnych w Tczewie (dawniej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tczewie), w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja i likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych w obrębie sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie. 2.2 Adres obiektu prowadzenia robót budowlanych objętych - w ramach niniejszego zamówienia - nadzorem inwestorskim: Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie przy ulicy Grunwaldzkiej 1 (83-110 Tczew). 2.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych w zakresie branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, które zostaną objęte nadzorem inwestorskim, określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia, składająca się z następujących pozycji: 2.3.1 Dokumentacja projektowa pn. Rozbudowa i przebudowa budynku oświaty autorstwa APA PROJEKT Pracowania Architektoniczna (siedziba: ul. Sportowa 2-2, 83-110 Tczew), obejmująca następujące pozycje: 10 Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, 2) Projekt budowlany konstrukcyjny, 3) Opinia geotechniczna i dokumentacja z badań podłoża, 4) Projekt budowlany instalacji elektrycznych, 5) Projekt budowlany instalacji sanitarnych, 6) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu faza wykonawcza, 7) Projekt wykonawczy konstrukcyjny, 8) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, 9) Projekt budowlany instalacji sanitarnych faza wykonawcza, 10) Projekt budowlany instalacji grzewczo-wentylacyjnej faza wykonawcza, 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) Przedmiar robót. 2.3.2 Dokumentacja projektowa autorstwa MB-MAXIPROJEKT Beata Starzyńska, (siedziba: ul. Gnieźnieńska 14, 75-736 Koszalin), obejmująca następujące pozycje w zakresie odnoszącym się do sali gimnastycznej i łącznika: 1) 4 rysunki określające zakres robót objętych niniejszym zamówieniem, 2) Projekt budowlany ocieplenia budynku o wysokości poniżej 12 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, 3) Projekt wykonawczy ocieplenia budynku o wysokości poniżej 12 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, 4) Projekt budowlany ocieplenia budynku o wysokości poniżej 12 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Przedmiar robót branża architektoniczna, 6) Projekt budowlany remontu instalacji centralnego ogrzewania, 7) Projekt wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania, 8) Projekt budowlany remontu instalacji centralnego ogrzewania - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) Przedmiar robót branża sanitarna. UWAGA: Ww. dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tczewie (obecnie Zespołu Placówek Specjalnych w Tczewie). Niniejszy przetarg dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wyłącznie w zakresie wyszczególnionym na rysunkach, o których mowa w pkt 2.3.2 ppkt 1) SIWZ, a mianowicie odnoszącym się do sali gimnastycznej i łącznika (zakres określony kolorem żółtym na 4 przedmiotowych rysunkach). 2.4 Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem następujących robót budowlanych w poszczególnych zakresach: 2.4.1 Zakres 1 (na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 2.3.1 SIWZ): 1) dostawa, zakup i montaż windy przyściennej wraz z wybudowaniem szybu windowego i innymi pracami towarzyszącymi, 2) dostawa, zakup i montaż poręczy i uchwytów w ciągach komunikacyjnych oraz uchwytów ułatwiających korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych, wraz z pracami towarzyszącymi, 3) przystosowanie drzwi - zakup i montaż drzwi wewnętrznych o szerokości w świetle co najmniej 90 cm, wraz z pracami towarzyszącymi, 4) przystosowanie podłoża pod wykładzinę antypoślizgową oraz zakup i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w ciągach komunikacyjnych, wraz z pracami towarzyszącymi, 5) dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych, a także adaptacja pomieszczeń na pomieszczenia higieniczno-sanitarne, wraz z pracami towarzyszącymi (dotyczy całego zespołu higieniczno-sanitarnego bez szatni). 2.4.2 Zakres 2 (na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 2.3.1 SIWZ), obejmujący prace nie wymienione w 2.4.1 SIWZ, m.in.: 1) kanały wentylacji grawitacyjnej wywiewnej typu Z w ścianach zewnętrznych, 2) podniesienie poziomu posadzki w jednym pomieszczeniu, 3) szpachlowanie, malowanie, kafelkowanie ścian, 4) dostawa i montaż szafek ubraniowych, 5) wymiana osłon na grzejniki w sali gimnastycznej, 6) wymiana urządzeń sportowych (drabinki gimnastyczne, tablice do koszykówki, uchwyty wraz z siatką do siatkówki), 7) montaż wentylatorów kanałowych w istniejących przewodach wentylacji grawitacyjnej, 8) wentylacja mechaniczna, 9) wykonanie instalacji oświetleniowej sali gimnastycznej, 10) oświetlenie ewakuacyjne, 11) instalacja c.w.u. oraz wod.-kan., 12) instalacja grzewczo-wentylacyjna. UWAGA: Ściany z płyt wiórowych pomieszczenia pod schodami w sali gimnastycznej zostaną rozebrane, a następnie wykonane nowe ściany z płyt GK oraz zostaną zakupione i zamontowane nowe drzwi. 2.4.3 Zakres 3 (na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 2.3.2 SIWZ), odnoszący się do wyłącznie do termomodernizacji sali gimnastycznej i łącznika: 1) docieplenie ścian zewnętrznych i szybu windowego wraz z nałożeniem warstwy wierzchniej, 2) malowanie elewacji (ściany zewnętrzne i ściany szybu windowego), 3) montaż nowych rynien i rur spustowych, opierzenie, prace towarzyszące, 4) montaż stolarki okiennej, 5) wymiana instalacji c.o. i prace towarzyszące, 6) wymiana grzejników. UWAGA: Wykonawca robót budowlanych nie odnowi krat zabezpieczających okna. Kraty w oknach zostaną jedynie zdemontowane i przekazane dyrektorowi ZPS Tczew. 2.5 Podstawowe parametry-dane robót budowlanych w zakresie sali gimnastycznej: - powierzchnia zabudowy przed rozbudową: 281,50 m2, - powierzchnia użytkowa przed rozbudową: 327,41 m2, - kubatura przed rozbudową: 1799 m3. 2.6 Dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski. 2.7 Zamawiający informuje, że udostępnione wraz z dokumentacją projektową przedmiary, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, pełnią funkcję wyłącznie pomocniczą i orientacyjną, a ich celem jest ułatwienie sporządzenia oferty przetargowej - zarówno dla Wykonawcy robót budowlanych (trwa procedura przetargowa związana z wyłonieniem wykonawcy na roboty budowlane), jak również dla Wykonawcy, który w ramach niniejszego zamówienia będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru. Przedmiary stanowią część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. 2.8 Wykonawca robót budowlanych został uprzedzony o obowiązku przedłożenia - przed podpisaniem umowy - kosztorysu ofertowego, obejmującego pełen zakres robót niezbędnych do wykonania w celu realizacji zadania. Zadaniem Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego będzie sprawdzenie tego kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz późniejsze posługiwanie się tym kosztorysem w przypadkach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych (w tym weryfikacja wprowadzania do niego zmian, np. w wyniku przyjęcia robót zamiennych lub dodatkowych). 2.9 Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego musi mieć świadomość, że przysługujące mu wynagrodzenie za wykonanie pełnego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wszystkich wymienionych branż będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 2.10 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 100/00). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.22.2014. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że Wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub kierowania robotami budowlanymi, polegającymi na budowie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego elektrycznego, oraz b) co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub kierowania robotami budowlanymi, polegającymi na dociepleniu ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem struktury (elewacji), oraz c) co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub kierowania robotami budowlanymi, polegającymi na kompleksowym wykonaniu wraz z zasilaniem i montażem aparatów grzewczo-wentylacyjnych wyposażonych w komory mieszania i czerpnie powietrza, wentylatorów dachowych, a także instalacji ciepła technologicznego do tych aparatów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie: 4.3.2.1 1 (jedną) osobą na stanowisko Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalności/branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą: a) wymagane uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór inwestorski w specjalności/branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy, przy realizacji robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej; 4.3.2.2 1 (jedną) osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności/ branży sanitarnej, posiadającą: a) wymagane uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór inwestorski w specjalności/branży sanitarnej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy, przy realizacji robót budowlanych w branży sanitarnej; 4.3.2.3 1 (jedną) osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności/ branży elektrycznej, posiadającą: a) wymagane uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór inwestorski w specjalności/branży elektrycznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy, przy realizacji robót budowlanych w branży elektrycznej. UWAGI: 1) Przez wymagane doświadczenie zawodowe należy rozumieć lata czynnie przepracowane na danym stanowisku obejmujące nadzór inwestorski lub kierowanie robotami budowlanymi w danej branży. Niniejsze oznacza, iż osoba na stanowisko Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalności/branży konstrukcyjno-budowlanej musi posiadać doświadczenie zawodowe obejmujące nadzór inwestorski lub kierowanie robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej w ramach zamówienia/zamówień w łącznym okresie co najmniej 2 lat, natomiast osoby na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności/branży odpowiednio: sanitarnej i elektrycznej muszą posiadać doświadczenie zawodowe obejmujące nadzór inwestorski lub kierowanie robotami budowlanymi w odpowiedniej branży: sanitarnej bądź elektrycznej w ramach zamówienia/zamówień, w łącznym okresie dla każdego inspektora nadzoru co najmniej 1 roku. 2) Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające mu kwalifikacje zawodowe/dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie/wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12a i innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). 3) Zamawiający wymaga, aby osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były dopuszczone do pracy na wysokościach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w wykazie (sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1D do SIWZ) wykonanie co najmniej 1 (jednej) usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub kierowania robotami budowlanymi, polegającymi na budowie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego elektrycznego oraz co najmniej 1 (jednej) usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub kierowania robotami budowlanymi, polegającymi na dociepleniu ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem struktury (elewacji) oraz co najmniej 1 (jednej) usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub kierowania robotami budowlanymi, polegającymi na kompleksowym wykonaniu wraz z zasilaniem i montażem aparatów grzewczo-wentylacyjnych, wyposażonych w komory mieszania i czerpnie powietrza, wentylatorów dachowych, a także instalacji ciepła technologicznego do tych aparatów;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1.6 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu oceny, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Wykonawca winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów (przedstawione w oryginale) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współprace itp.).5.2.4 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. UWAGA: Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów: 1) potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wymienione w Załączniku Nr 1E do SIWZ; 2) aktualnych zaświadczeń lekarskich dopuszczających osoby wymienione w Wykazie osób tj. Załączniku Nr 1E do SIWZ do pracy na wysokościach; 3) umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia - jeżeli najkorzystniejszą ofertą okaże się oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1G do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) Zmiany osoby sprawującej nadzór inwestorski - polegającą na wyznaczeniu nowej osoby pełniącej daną funkcję, pod warunkiem, zgodności z postanowieniami SIWZ. 2) Zmiany/przedłużenia terminu wykonania robót w przypadku gdy taka zmiana zostanie przyjęta w umowie między Zamawiającym a wykonawca robót budowlanych. 3) Konieczności zmiany podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 2. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, pok. nr 319.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie, kod: 83-110, ulica Piaskowa 2, w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 04..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.