eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-10-16

P³ock: utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6
Numer og³oszenia: 345280 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespó³ Obiektów Sportowych Jednostka Bud¿etowa , pl. D±browskiego 2a, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzos.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynku krytej P³ywalni Miejskiej Podolankaznajduj±cej siê w P³ocku ul. Czwartaków 6. Termin realizacji: od podpisania umowy, nie wcze¶niej ni¿ od 02.11.2014 r. od godz. 6:00 do 01.01.2016 r. do godz. 6:00, termin rozpoczêcia prac objêtych przedmiotem zamówienia: najpó¼niej 2-go dnia od podpisania umowy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 02.11.2014 r. od godz. 6:00 . Informacje ogólne: P³ywalnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia od poniedzia³ku do soboty, w godzinach 6:00 - 22:00 i w niedziele od 10:00 do 22:00 oraz w wyznaczone ¶wiêta ka¿dorazowo w odrêbnie ustalanych godzinach. £±czna powierzchnia do sprz±tania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokó³ niecek oraz dozowniki do myd³a, papieru toaletowego i rêczników typu ZZ 1) natryski - 250 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2) szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3) korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4) sanitariaty -160 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5) trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6) parkiet -133 m2, 7) powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ¶ciany, 8) niecki basenowe - 850 m2, 9) okna - 400 m2 (praca na wysoko¶ci), 10) lustra 40m2, 11) przelewy basenowe - 200 mb, 12) sauny z przyleg³ymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13) pod³ogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14) dozowniki do myd³a - myd³o w p³ynie - 34 szt., - myd³o w pianie - 2 szt. 15) pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16) pojemnik do rêczników typu ZZ - 19 szt. 17) ¶mietniczki - na odpady segregowane - 5 szt., - na odpady niesegregowane - 41 szt. Us³uga bêd±ca przedmiotem zamówienia wykonywana bêdzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone ¶wiêta, w które obiekt bêdzie otwarty. Wymagana jest praca w godzinach otwarcia P³ywalni oraz w nocy - co wynika z mo¿liwo¶ci udostêpnienia P³ywalni do gruntownego sprz±tania tylko w godzinach nocnych. System sprz±tania: - we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w ¶wiêta, w które obiekt bêdzie otwarty. Wymagany uk³ad sprz±tania: w dniu powszednie: - bie¿±cy serwis sprz±taj±cy w godz. 6:00 - 22:00, - gruntowne sprz±tanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w niedziele: - bie¿±cy serwis sprz±taj±cy w godz. 10:00 - 22:00, - gruntowne sprz±tanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w ¶wiêta, w które obiekt bêdzie otwarty - bie¿±cy serwis sprz±taj±cy: w godzinach otwarcia obiektu, - gruntowne sprz±tanie obiektu: po zamkniêciu obiektu. Obsada ilo¶ciowa: - bie¿±cy serwis sprz±taj±cy: jednocze¶nie min. 2 osoby, - gruntowne sprz±tanie obiektu: min 4 osoby - osoba nadzoruj±ca, o której mowa w pkt. IV ust. 1 poni¿ej. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca zobowi±zany jest, przez ca³y okres obowi±zywania umowy, zatrudniaæ do pracy na P³ywalni, tak± liczbê osób, która zapewni spe³nienie okre¶lonych wy¿ej ustaleñ (co najmniej 9 osób). Dla osób tych Wykonawca okre¶li, na pi¶mie, szczegó³owe zakresy odpowiedzialno¶ci oraz rodzaje i zakresy wykonywanych prac, które przedstawi do wgl±du Zamawiaj±cemu nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca zapewnia (co najmniej) jedn± osobê do nadzoru osób sprz±taj±cych, z któr± kontakt poprzez: telefon, w tym SMS lub e-maila, bêdzie mo¿liwy w czasie nie d³u¿szym ni¿ 1 godz. i która zobowi±zana jest do ew. przybycia na sprz±tany obiekt, ka¿dorazowo w ci±gu 2 godzin, po otrzymaniu informacji od Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza do wykonywania prac nastêpuj±cy sprzêt mechaniczny: - automat szoruj±co-zbieraj±cy z trakcj± posiadaj±cy automatyczny napêd,. - odkurzacz sucho-mokro trzysilnikowy minimum 60l pojemno¶æ, - maszynê czyszcz±c± / szorowarkê/ do czyszczenia mechanicznego, - urz±dzenie poleruj±ce do warstw polimerowych typu Highspeed, - odkurzacz podwodny basenowy, który musi znajdowaæ siê na sta³e w obiekcie, przystosowany do czyszczenia dna i ¶cian niecek basenowych o minimalnych wymaganiach: zasilanie elektryczne lub bateryjne, mo¿liwo¶æ jazdy do przodu i w ty³, wydajno¶æ - w ci±gu 6 godz. musi wysprz±taæ pow. 850 m2. Wykonawca jest tak¿e zobowi±zany zapewniæ urz±dzenie do mycia elewacji zewnêtrznych i okien, z zastosowaniem szczotek teleskopowych do wysoko¶ci 12m . Do mycia pod³ogowych ok³adzin ceramicznych znajduj±cych siê na hali basenowej Wykonawca bêdzie u¿ywa³ szorowarki do posadzek. UWAGA: zabrania siê u¿ywania na hali basenowej wysokoci¶nieniowych urz±dzeñ czyszcz±cych typu Karcher lub podobnych, które rozpryskuj± wodê. Wynika to z konieczno¶ci ochrony kratek wentylacyjnych przed zalewaniem wod± . Sprzêt rêczny, niezbêdny do prawid³owego wykonania prac, obejmuje m.in.: wózki wielofunkcyjne z wyciskark± i mopem, czy¶ciki, ¶ciereczki, sprzêt do zamiatania pod³óg i do zbierania wody, kije teleskopowe, zbieraki do mycia okien, itp. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Dziale II SIWZ..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej rêki, na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania 90.91.12.00 - Us³ugi sprz±tania budynków 90.91.13.00 - Us³ugi czyszczenia okien .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¶li przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pz

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia; w tym zakresie Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia tj. zrealizowa³ lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na sprz±taniu krytej p³ywalni o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 z³ brutto w skali jednego roku (z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp i dokumentów wymienionych w ust. 7 SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pz

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (za³±cznik nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia sytuacji niezale¿nych od Zamawiaj±cego jak: ataki terroryzmu, rewolucje, przewroty wojskowe lub cywilne, wojna domowa, ska¿enia radioaktywne klêski ¿ywio³owe (np. huragany, powodzie, trzêsienie ziemi) lub inne zdarzenia (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje obiektu), w trakcie których umowa jest realizowana przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawcy, 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach opisanych w § 7 ust. 3 i w § 8 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=EBtd5BHs
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: MZOS J.B. w P³ocku, pl. J. D±browskiego 2a.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 12:00, miejsce: MZOS J.B. w P³ocku, 09-402 P³ock, pl. J. D±browskiego 2a, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.