To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 344818 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Kołobrzeg: Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg oraz ekspertyzy dendrologicznej wskazanych egzemplarzy drzew
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308912
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny
52385000000, ul.
ul. Ratuszowa
13,
78100
Kołobrzeg, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 551 580, faks
(094) 352 37 69, e-mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg oraz ekspertyzy dendrologicznej wskazanych egzemplarzy drzew
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.1.25.2016.I
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia, podzielonym na 6 części, jest świadczenie usług związanych z: Część 1 - wykonaniem aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu na obszarze Parku Teatralnego, Placu Koncertów Porannych, skweru położonego pomiędzy ul. Towarową a ul. Obrońców Westerplatte oraz wykonaniem inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu Skweru kom. Stanisława Mieszkowskiego, terenu okalającego Pomnik Zaślubin Polski z Morzem, na łącznej powierzchni 6,58 ha, Część 2 - wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu, zlokalizowanego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg pomiędzy ul. Arciszewskiego i ul. Klonową, pomiędzy Parkiem im. Jedności Narodowej i plażą oraz na terenie zieleni przy ul. Kasztanowej i ul. Wiosennej w Kołobrzegu, na łącznej powierzchni 2,4 ha, Część 3 - wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu, zlokalizowanego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg przy ul. Grzybowskiej, pomiędzy ul. Grzybowską a ul. Perłową oraz na terenie zieleni przy ul. Lazurowej w Kołobrzegu, na łącznej powierzchni 15,92 ha, Część 4 - wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu, zlokalizowanego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg przy ul. Wąskiej, terenu rekreacyjnego przy ul. J. Frankowskiego oraz na terenie skweru położonego pomiędzy ul. E. Łopuskiego, Armii Krajowej i ul. Dubois w Kołobrzegu, na łącznej powierzchni 1,58 ha, Część 5 - wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu, zlokalizowanego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg przy ul. Koszalińskiej oraz terenów zieleni położonych w obrębie osiedla Ogrody w Kołobrzegu, na łącznej powierzchni 4,65 ha, Część 6 - Przeprowadzenie ekspertyzy dendrologicznej i statycznej 12 egzemplarzy drzew.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90713000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Przeprowadzenie ekspertyzy dendrologicznej i statycznej 12 egzemplarzy drzew. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla Części 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 P. z. p. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
- Remont balkonów w budynku przy ul. J. Chodkiewicza 3AB w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.