eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Jabłonka: Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka
Numer ogłoszenia: 344720 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru Gminy Jabłonka b) opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka Opracowanie obejmuje obszar Gminy Jabłonka o powierzchni 213,3 km2 i liczbie ludności 17 900 osób. Szczegółowy opis przedmiotu obejmuje: a) wykonanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka rozumianej jako nową edycję studium, na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012, poz. 647 z późn. zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004r Nr 118, poz. 1233), - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami), - innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca w sposób kompleksowy określi w projekcie studium możliwości i kierunki rozwoju gminy w sposób pozwalający wszechstronnie wykorzystać jej potencjał, w tym gospodarczy i turystyczny, przy jednoczesnym zapewnieniu ochrony walorów przyrodniczych i krajobrazowych gminy. W trakcie opracowania Wykonawca przeprowadzi analizy zgłoszonych wniosków, w tym także złożonych przed ogłoszeniem o przystąpieniu do sporządzania studium (wniosków zgłoszonych przed ogłoszeniem o przystąpieniu jest do chwili obecnej ok. 2000). Opracowanie projektu studium winno być poprzedzone wykonaniem inwentaryzacji urbanistycznej oraz niezbędnych analiz, w tym analiz krajobrazowych. Zamawiający wymaga, aby do projektu studium Wykonawca przedstawił dla rozwiązań przestrzennych w terenach górskich o szczególnej ekspozycji krajobrazowej, wizualizacje pozwalające na ocenę skutków krajobrazowych przyjętych w studium rozwiązań, opracowane z użyciem komputerowych technik modelowania trójwymiarowego (wizualizacje 3D). Zamawiający ze swej strony przekaże wszelkie możliwe do udostępnienia materiały będące w jego posiadaniu, a mogące mieć istotny wpływ na poziom i zakres przedmiotowego opracowania. 2. Materiały niezbędne do opracowania studium, w tym kopię mapy topograficznej Wykonawca pozyska we własnym zakresie. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania i przekazania Zamawiającemu materiałów, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym dokumentów i projektów wystąpień do właściwych organów, wzorów komunikatów i ogłoszeń, a także prognozy oddziaływania na środowisko, b) udział w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, c) udziału w posiedzeniach Komisji Rady Gminy na żądanie Zamawiającego oraz sesji Rady Gminy podczas uchwalania studium, d) skompletowania dokumentacji prac planistycznych, 4. Wymagania w zakresie poszczególnych składników opracowania a) Opracowanie ekofizjograficzne winno być sporządzone i dostarczone w 3 egzemplarzach (część tekstowa + rysunki w skali 1: 10 000 + wersja elektroniczna) b) Studium powinno być sporządzone i dostarczone w następującej formie: 1) na etapach roboczych: - po 1 komplecie (tekst studium + rysunki studium + prognoza oddziaływania na środowisko - tekst + rysunek + wersja elektroniczna ze wszystkimi w/w opracowaniami) - komplet materiałów dla instytucji uzgadniających i opiniujących; - komplet dla Rady Gminy na etapach uzgodnień z Radą Gminy (wersja elektroniczna - .jpg); - komplet projektu studium na wyłożenie (tekst studium + rysunki studium w skali 1:10000 + prognoza oddziaływania na środowisko); 2) na etapie końcowym: - 4 komplety (tekst studium + rysunki studium w skali 1:10000 + inne załączniki do uchwały + wersja elektroniczna ze wszystkimi w/w opracowaniami) sporządzone w skali zgodnej z art.16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Elektroniczna wersja winna być opracowana w oprogramowaniu EW-mapa (część graficzna) oraz Word (część opisowa) - 1 komplet (tekst studium + rysunek) dla Urzędu Wojewódzkiego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71.41.00.00-5 Usługi planowania przestrzennego 73.11.00.00-6 Usługi badawcze 71.24.10.00-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5, 73.11.00.00-5, 71.24.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał opracowania o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, w tym co najmniej jedno studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego sporządzonego dla obszaru całej gminy w granicach administracyjnych, spełniające poniższe warunki: - wartość zamówienia nie mniejsza niż 150.000 tys. zł netto; - powierzchnia gminy porównywalna z powierzchnią gminy Jabłonka - przez co Zamawiający rozumiał będzie powierzchnię nie mniejszą niż 150 km2; - liczba ludności porównywalna z Gminą Jabłonka - przez co Zamawiający rozumiał będzie liczbę ludności nie mniejszą niż 15 000 osób; - obejmuje obszary górskie - przez co Zamawiający rozumiał będzie występowanie w granicach gminy wzniesień o rzędnych przekraczających 900 m n.p.m.; - obejmuje obszary, na których występują zróżnicowane formy ochrony przyrody, w tym obszary Natura 2000, obszary chronionego krajobrazu. Ponadto, jeżeli załączony wykaz usług będzie potwierdzać wysokość tych usług w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (wzór -załącznik nr 6 do SIWZ), że dysponuje co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta studium oraz minimum trzyosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta) wśród którego winni być specjaliści w dziedzinach: komunikacji, infrastruktury, ochrony przyrody, ochrony środowiska. Główny projektant studium musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całej gminy w granicach administracyjnych, spełniającego poniższe warunki: - wartość zamówienia większa niż 150.000 tys. zł netto; - powierzchnia gminy porównywalna z powierzchnią gminy Jabłonka - przez co Zamawiający rozumiał będzie powierzchnię nie mniejszą niż 150 km2; - liczba ludności porównywalna z Gminą Jabłonka - przez co Zamawiający rozumiał będzie liczbę ludności nie mniejszą niż 15 000 osób; - obejmuje obszary górskie - przez co Zamawiający rozumiał będzie występowanie w granicach gminy wzniesień o rzędnych przekraczających 900 m n.p.m.; - obejmuje obszary, na których występują zróżnicowane formy ochrony przyrody, w tym obszary Natura 2000, obszary chronionego krajobrazu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty: 1.1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); 1.2. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2 do SIWZ) jeżeli dotyczy; 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze. 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. 5. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ust. 3 na wezwanie Zamawiającego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt III.4.2 niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 9. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ. 10. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 11. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. 13. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 14. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 15. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego - siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego. - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym. - wystąpienie zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzeb wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiającego, bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia. - gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia - zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy w następujących przypadkach: -opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów wymaganych przepisami, do których przekazania był zobowiązany -nie uzyskanie przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opinii i uzgodnień od instytucji, organów i osób nie będących stronami umowy w terminach umożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia -zmiany warunków projektowania przez jednostki opiniujące, uzgadniające -przedłużenie terminu swoich czynności ponad przewidziane prawem terminy przez jednostki uzgadniające lub zatwierdzające -konieczności przeprowadzenia ponownego uzgadniania, opiniowania i wyłożenia do publicznego wglądu projektów zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy -wstrzymanie wykonania prac przez uprawnione organy -zmiana prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu pracy -ponadprzeciętny czas trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania i niewynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy: termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu, - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu. -inne przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub organów administracji: termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu, - pozostałe zmiany określone w umowie- pozostałe zmiany określone w umowie (projekcie umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pokój 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.10.2014 roku o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Pracowników Urzędu Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka Przedmiot zamówienia - Podinspektor mgr inż. Paweł Czaja Zagadnienia formalno-prawne - inż. Marcelina Machaj.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.