eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › SPZZOZ.NT.III.382-13/14 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Nowa Dęba: SPZZOZ.NT.III.382-13/14 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 344488 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZZOZ.NT.III.382-13/14 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa-ilość pozycji asortymentowych: 6, Pakiet nr 2: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, ilość pozycji asortymentowych 12, Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, ilość pozycji asortymentowych: 8, Pakiet nr 4: Artykuły medyczne, ilość pozycji asortymentowych:11, Pakiet nr 5: Artykuły medyczne niejałowe, ilość pozycji asortmentowych: 12, Pakiet nr 6: Artykuły medyczne, ilość pozycji asortymentowych: 6, Pakiet nr 7: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku: igły do znieczuleń, wkłucia centralne, kraniki itp., ilość pozycji asortymentowych: 14, Pakiet nr 8: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Rurki intubacyjne, maski, obwody oddechowe, filtry, ilość pozycji asortymentowych: 29, Pakiet nr 9: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Ostrza, skalpele, system do pomiaru diurezy, żele do cewnikowania, ilość pozycji asortymentowych: 9, Pakiet nr 10: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Igły, aparaty, strzykawki, ilość pozycji asortymentowych: 24, Pakiet nr 11: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Infuzja dożylna, Ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 12: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Uchwyty do mocowań, ilość pozycji asotymentowych: 3, Pakiet nr 13: Taśma operacyjna dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 14: Pojemniki na odpady szpitalne, ilość pozycji asortymentowych: 8, Pakiet nr 15: Pieluchomajtki, ilość pozycji asortymentowych: 3, Pakiet nr 16: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp., ilość pozycji asortymentowych 18, Pakiet nr 17: Różne artykuły medyczne, ilość pozycji asortymentowych 51, Pakiet nr 18: Żele i elektrody do badań, ilość pozycji asortymentowych: 10, Pakiet nr 19: Artykuły medyczne jednorazowego użytku, ilość pozycji asortymentowych 6, Pakiet nr 20: Termometry medyczne, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 21: Artykuły medyczne do Pracowni Tomografii Komputerowej, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 22: Specjalistyczne artykuły medyczne dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 23: Artykuły laboratoryjne do systemu zamkniętego, ilość pozycji asortymentowych: 15, Pakiet nr 24: Różne artykuły laboratoryjne, ilość pozycji asortymentowych: 75 Pakiet nr 25: Artykuły do pracowni RTG, ilość pozycji asortymentowych: 5, Pakiet nr 26: Specjalistyczne artykuły sterylne jednorazowego użytku do aparatu do badań urodynamicznych (aparat ALPHA GX prod.2007 r.), ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 27: Asortyment medyczny do elektrochirurgii, ilość pozycji asortymentowych: 9, Pakiet nr 28: Rękawice medyczne jednorazowego użytku, ilośc pozycji asortymentowych: 6. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy - Załączniku nr 4 do SIWZ oraz pozostałych załącznikach do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa Pakiet nr 2: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne Pakiet nr 4: Artykuły medyczne Pakiet nr 5: Artykuły medyczne niejałowe Pakiet nr 6: Artykuły medyczne Pakiet nr 7: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku: igły do znieczuleń, wkłucia centralne, kraniki itp. Pakiet nr 8: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Rurki intubacyjne, maski, obwody oddechowe, filtry Pakiet nr 9: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Ostrza, skalpele, system do pomiaru diurezy, żele do cewnikowania Pakiet nr 10: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Igły, aparaty, strzykawki Pakiet nr 11: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Infuzja dożylna Pakiet nr 12: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Uchwyty do mocowań Pakiet nr 13: Taśma operacyjna dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Pakiet nr 14: Pojemniki na odpady szpitalne Pakiet nr 15: Pieluchomajtki Pakiet nr 16: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp. Pakiet nr 17: Różne artykuły medyczne Pakiet nr 18: Żele i elektrody do badań Pakiet nr 19: Artykuły medyczne jednorazowego użytku Pakiet nr 20: Termometry medyczne Pakiet nr 21: Artykuły medyczne do Pracowni Tomografii Komputerowej Pakiet nr 22: Specjalistyczne artykuły medyczne dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Pakiet nr 23: Artykuły laboratoryjne do systemu zamkniętego Pakiet nr 24: Różne artykuły laboratoryjne Pakiet nr 25: Artykuły do pracowni RTG Pakiet nr 26: Specjalistyczne artykuły sterylne jednorazowego użytku do aparatu do badań urodynamicznych (aparat ALPHA GX prod.2007 r.) Pakiet nr 27: Asortyment medyczny do elektrochirurgii Pakiet nr 28: Rękawice medyczne jednorazowego użytku Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 984,1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915 i 1146 z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych do tej Ustawy - zwanej w dalszej części Ustawą, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen netto nie wyższych niż zaoferowanych w zamówieniu podstawowym. Przedmiot zamówienia - określono w punkcie III SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 44.61.90.00 - Inne pojemniki 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 38.41.20.00 - Termometry 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 33.14.16.13 - Pojemniki na krew 18.44.24.30 - 18.44.24.30 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Dotyczy Pakietu nr 28: Rękawice medyczne jednorazowego użytku: Dodatkowo w Pakiecie nr 28 Rękawice medyczne jednorazowego użytku - w zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 4 Ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą - Opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez okres trwania umowy aktualnej na dzień składania ofert, wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 20.000,00 zł. Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, zapewniającej realizację dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgodnie z SIWZ pkt. VI. 4. - 4.1.Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ; Złożenie ww. oświadczenia będzie potwierdzeniem, że: 1. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem dostaw posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania oraz spełnia określone prawem wymogi dla - artykułów medycznych jednorazowego użytku/artykułów medycznych wielorazowego użytku/rękawic medycznych jednorazowego użytku/.. - w tym określonych w Pakietach nr: .. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo asortyment zgodny z opisem przetargowym, odpowiedniej jakości, z odpowiednim terminem daty ważności podanym w sposób widoczny na opakowaniu, zapakowany zgodnie z normami dla danego rodzaju asortymentu. 3. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem dostaw posiada odpowiednie dokumenty (Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu dotyczące poszczególnych artykułów, inne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania) i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia. 4. W Pakietach nr .. zaoferowany asortyment jest zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz.679 z późniejszymi zmianami). 5. Dostawy realizowane będą zgodnie z warunkami transportu i normami jakościowymi obowiązującymi dla danego rodzaju asortymentu. 6. Dokumenty wymienione w pkt. 1 i w pkt.3 niniejszego oświadczenia - dostarczone zostaną Zamawiającemu na każde pisemne wezwanie, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie realizacji umowy, w terminie 3 dni od daty przesłania wezwania (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4.2. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania ww. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym Zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia; 4.3. W Pakiecie nr 25 pozycja 3 (w Załączniku nr 2 do SIWZ) - Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla utrwalacza i wywoływacza. 4.4. W Pakiecie nr 25 pozycje 1-5 (w Załączniku nr 2 do SIWZ) - Deklaracja zgodności CE oraz inne dokumenty wymagane dla oferowanego asortymentu przez ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz.679 z późn. zm.). 4.5. W Pakiecie nr 25 pozycja 4 (w Załączniku nr 2 do SIWZ) - Oświadczenie producenta (wraz z typem filmu, nr katalogowym i nazwą producenta) informującym, że oferowane filmy są dedykowane do posiadanej przez Zamawiającego kamery (kamera laserowa KODAK 5850). 4.6. W Pakiecie nr 28 pozycje 1-6 - Opisy - charakterystyki oferowanego asortymentu wydane przez producenta, wykonawcę lub jednostkę notyfikowaną - zawierające opis przedmiotu oferty w formie m.in. ulotek, folderów i parametrów, certyfikatów, badań, protokołów itp. - w odniesieniu do pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ w Formularzu asortymentowo - cenowym, w Pakiecie nr 1, potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ pkt. VI.1.1a) - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zgodnie z SIWZ pkt. VI.3.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa: 1) w punkcie VI.2. b) - składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy powyższych punktów 3.1.1)a). 3.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - punkt 3.1.1) a) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis powyższego pkt. 3.2. stosuje się odpowiednio. 3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Zgodnie z SIWZ pkt. VI.5.5. Pozostałe dokumenty wymagane przez zamawiającego: 5.1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 5.2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5) Ustawy lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ - w celu wykazania spełnienia warunku Ustawy określonego w art. 26 ust.2 pkt. 2d. Zgodnie z SIWZ pkt. VI.6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 6.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ww. Ustawy. Pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; 6.3. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6.4. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punkcie VI. Dokumenty i oświadczenia powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie. 6.5. Zawartość ofert powinna być zgodna z poniższym punktem XXIX SIWZ. Zgodnie z SIWZ pkt. VI.7. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 1, pkt. 2b Ustawy: a) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Z dokumentu tego powinno wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, dokument powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu; b) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku; c) zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wyjątek stanowi Pakiet nr 28: Rękawice medyczne jednorazowego użytku - gdzie w zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 4 Ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą - Opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez okres trwania umowy aktualnej na dzień składania ofert, wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 20.000,00 zł. Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, zapewniającej realizację dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia. d) postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Zgodnie z pkt. SIWZ VI.8.Pozostałe wymagania dotyczące dokumentów: 8.1. Wszystkie dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.2. Wszystkie ww. dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zgodnie z pkt. SIWZ XXIX. Zawartość ofert; Oferty powinny zawierać: a) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI niniejszej SIWZ; b) Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy; c) Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy d) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zg. z art. 22 ust 1. Ustawy e) Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy f) Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy g) Załącznik nr 6 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. i) Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ Załącznik nr 4 Wzór Umowy, paragraf 1, pkt. 5. Zgodnie z art.144 ww. Ustawy - Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej realizacji, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny; b) w przypadku obniżenia ceny dostarczanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego; c) zmiany stawki podatku VAT; d) wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji rynkowych; e) w zakresie danych identyfikacyjnych stron umowy; strony zobowiązują się informować o zmianie tych danych pod rygorem skutków stąd wynikających. 6. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w § 1 ust. 5 z wyjątkiem § 1 ust. 5 pkt. b), musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C. Skłodowskiej 1A,39-460 Nowa Dęba, pon.-pt., 7:00-14:35,Telefon/Fax: (15) 846 26 51 wew.120..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C. Skłodowskiej 1 A,39-460 Nowa Dęba,Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.