eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Dzianisz - Brzuchacze - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 344452 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Kościelisko: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Dzianisz - Brzuchacze - etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 148449-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 186539-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich  44, 34511   Kościelisko, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 182 079 100, faks , e-mail przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscielisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Dzianisz - Brzuchacze - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie I etapu linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Dzianisz - Brzuchacze, Gmina Kościelisko. Zakres zamówienia obejmuje: - Roboty ziemne - wykopy - Budowa linii kablowej, - Montaż słupów oświetleniowych - Montaż opraw oświetleniowych - Roboty porządkowe - odtworzenie stanu pierwotnego nawierzchni - Badanie i pomiar instalacji, - Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do dokonania zawiadomienia o zakończeniu budowy w Nadzorze Budowlanym. - Złożenia pełnej dokumentacji związanej z realizacją inwestycji w TAURON w celu zyskania przez Zamawiającego możliwości zawarcia umów o sprzedaż i dystrybucję energii. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - dokumentacja techniczna (projekt wykonawczy, STWiORB oraz przedmiar robót). Z uwagi na wynagrodzenia ryczałtowe przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego, który służy jako pomoc do czynności skalkulowania kosztów realizacji zadania)


II.4) Główny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/08/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MANSTEL Bednarczyk, Słowik, Wiącek Sp. J. ,  ,  ul. Pienińska 40,  34-436,  Maniowy,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 92444.93 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana terminu wykonania umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.