eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Powiatowy Urząd Pracy, dzielnica Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 344095 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Rybnik: Powiatowy Urząd Pracy, dzielnica Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309243-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313651-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Powiatowy Urząd Pracy, dzielnica Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.132.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku, dzielnica Śródmieście. Roboty ogólnobudowlane: Wejście do budynku 1. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej PCV w strefie wejścia do budynku, częściowe zamurowanie otworu okiennego, powiększenie otworu okiennego do nowego otworu drzwiowego wraz z osadzeniem nadproża, 2. Montaż nowej stolarki aluminiowej: - zewnętrzna wejściowa przeszklona o wym. 3,65x2,15m z drzwiami dwuskrzydłowymi o wym. 2,0x2,15m, pozostała część przeszklona typu fix, profil ciepły, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe min. U=1,1 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w dwa zamki patentowe, samozamykacz oraz pochwyt, kolor brązowy; - wewnętrzna wejściowa przeszklona o wym. 5,3x2,4m z drzwiami dwuskrzydłowymi o wym. 2,0x2,15m i panelem górnym o wym.5,3x0,25m z wypełnieniem pełnym aluminiowym, pozostała część przeszklona typu fix, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe min. U=1,1 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w jeden zamek patentowy, samozamykacz oraz pochwyt, kolor brązowy; - zewnętrzne drzwi jednoskrzydłowe przeszklone przy pochylni dla osób niepełnosprawnych o wym. 1,0x2,15m, profil ciepły, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe min. U=1,1 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w dwa zamki patentowe, samozamykacz oraz pochwyt, kolor brązowy. 3. Uzupełnienie ocieplenia, tynków zewnętrznych i wewnętrznych w strefie wymienianych okien i drzwi wraz z przeszpachlowaniem, malowanie. Schody zewnętrzne, pochylnia. 1. Rozebranie istniejących schodów i pochylni betonowej, demontaż kostki betonowej w rejonie nowych schodów i pochylni. 2. Wykonanie wykopu, podbudowy z kruszywa łamanego. 3. Wykonanie schodów z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, podstopnice z obrzeży/palisad ustawionych na ławie betonowej C12/15. 4. Wykonanie pochylni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, boki pochylni z obrzeży/palisad ustawionych na ławie betonowej C12/15 (wystające ponad płaszczyznę górną pochylni o min. 7cm). Wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej przy pochylni dla niepełnosprawnych, zgodnej z obowiązującymi przepisami. 5. Poszerzenie chodnika. WC na I piętrze 1. Demontaż drzwi zew. i wew., wykucie nowych otworów drzwi wejściowych, osadzenie nadproży. 2. Wyburzenie ścian działowych, rozebranie ścianek drewnianych. 3. Skucie istniejących okładzin z płytek na ścianach i podłogach. 4. Murowanie nowych ścian działowych. 5. Montaż nowych drzwi płytowych z ościeżnicą stalową. 6. Wykonanie okładziny z płytek na ścianach do 2,0m i podłodze (z izolacją w płynie). 7. Wykonanie gładzi na ścianach powyżej 2,0m i sufitach, malowanie farbą lateksową. 8. Montaż kabin HPL. Roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (WC na I piętrze): 1. Wymiana instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. 2. Wymiana instalacji wewnętrznej wodnej; montaż elektrycznego podgrzewacza wody 80L. 3. Wykonanie wentylacji mechanicznej. 4. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych: 1. Wymiana instalacji elektrycznej. 2. Ułożenie nowych przewodów, montaż puszek opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego. 3. Przebudowa kabli energetycznych przy przebudowie pochylni . Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT80595.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUMART Sp. z o.o.,  pumart@wp.pl,  ul. Broniewskiego 25,  44-217,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99.132,62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99.132,62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144.760,93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.