eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyrów › Wyposażenie Świetlicy Wiejskiej w Sierakowie gmina Przyrów w ramach zadania p.n. Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Sieraków gmina Przyrów - wyposażenie świetlicy i placu zabaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Przyrów: Wyposażenie Świetlicy Wiejskiej w Sierakowie gmina Przyrów w ramach zadania p.n. Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Sieraków gmina Przyrów - wyposażenie świetlicy i placu zabaw
Numer ogłoszenia: 343970 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przyrów , ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów, woj. śląskie, tel. 0-34 35 54 120-123, faks 0-34 35 54 120 wew. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Świetlicy Wiejskiej w Sierakowie gmina Przyrów w ramach zadania p.n. Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Sieraków gmina Przyrów - wyposażenie świetlicy i placu zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Świetlicy Wiejskiej w Sierakowie gmina Przyrów w ramach zadania p.n. Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Sieraków gmina Przyrów - wyposażenie świetlicy i placu zabaw Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu i dostawy następującego sprzętu: Część I. 1. Zestaw komputerowy i sprzęt audiowizualny 1.1. Zestaw komputerowy - 1 komplet Opis minimalnych wymagań lub konfiguracji 1. W zakresie ogólnym 1.1. Komputer w obudowie typu tower. 1.2. Zainstalowany procesor dwurdzeniowy -2 rdzenie fizyczne o taktowaniu min. 3,2GHz. 1.3. Pojemność zainstalowanej pamięci operacyjnej RAM - min. 2GB. 1.4. Dedykowana płyta główna umożliwiająca: - instalację procesora wg specyfikacji jak w pkt 1.2, -obsługę pamięci RAM o pojemności co najmniej 4GB, - instalację dedykowanej karty graficznej jak w pkt. 1.5, - instalację pamięci dyskowej jak w pkt. 2.2. 1.5. Dedykowana karta graficzna posiadająca min. 1024MB pamięci własnej, wyposażona w: - złącze PCI-Expres x16, - wyjścia D-Sub-DVI oraz HDMI. 1.6. Zintegrowana karta dźwiękowa. 2. W zakresie zainstalowanych pamięci masowych 2.1. Wbudowany napęd optyczny -nagrywarka- DVD-RW. 2.2. Komputer musi posiadać zainstalowaną pamięć dyskową o pojemności nie mniejszej niż 500GB. 2.2 Kontroler dysków musi być wyposażony w magistralę SATA II 3 Gbit/s) lub szybszą. 3. W zakresie komunikacji 3.1 Komputer musi posiadać zainstalowany interfejs sieci LAN Fast Ethernet (100BASE-T) lub szybszy 3.2 Komputer musi posiadać min. 6 złącz USB min. 2.0, z czego co najmniej 2 na przednim panelu obudowy komputera. 4. W zakresie zasilania 4.1. Komputer musi posiadać zasilacz o mocy min. 400 W. 4.2. Zasilacz musi pracować w sieci o napięciu 230 V/50 Hz. 4.3. Z komputerem należy dostarczyć komplet kabli zasilających 5. W zakresie oprogramowania 5.1. Oferowany komputer musi być kompatybilny z systemem Microsoft Windows 7. 5.2 Wraz z komputerem należy dostarczyć system operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium 32Bit PL. 5.2 Wraz z komputerem należy dostarczyć oprogramowanie antywirusowe z licencją na min. 24 miesiące. 6. W zakresie urządzeń peryferyjnych 6.1. Monitor płaski 19,5, rozdzielczość nominalna minimum 1600x900, gniazdo D-Sub/DVI, kabel zasilający i kable łączący komputer z monitorem wg specyfikacji jak w pkt.1.5. 6.2. Mysz komputerowa przewodowa, optyczna USB 6.3. Klawiatura standard 7. W zakresie usług gwarancyjnych 7.1 Komputer musi być objęty co najmniej 2-letnim okresem gwarancyjnym na wszystkie jego elementy. 7.2. Zamawiający wymaga dostarczenia do zestawu komputerowego dokumentu potwierdzającego udzielenie gwarancji, oraz okres na jaki została ona udzielona. 8. W zakresie innych cech 8.1 Zestaw komputerowy musi być fabrycznie nowy. 1.2. Sprzęt audiowizualny Sprzęt audiowizualny 1. Telewizor 46 cali minimum Full HD, LED, minimum 200Hz, USB, HDMI, klas energetyczna A+, z uchwytem montażu naściennego, z wbudowanym tunerem cyfrowym DVB-T, kabel zasilający - 1 2. Antena TV zewnętrzna z wzmacniaczem - 1 3. Sprzęt nagłośnieniowy - pover mikser 400 WAT - 1 4. Kolumny głośnikowe - 200 WAT - 2 5. Mikrofony przewodowe z okablowaniem - 3 Część II. 1. Mała architektura na plac zabaw: 1.1. karuzela - konstrukcja metalowa z czterema siedziskami z oparciem, o średnicy ok.180cm i wysokości ok.45cm, malowana farbami antykorozyjnymi - 1 sztuka, 1.2. zjeżdżalnia - konstrukcja drewniano-plastikowa o łącznej długości do 4,0m z drabinkami, malowana farbami odpornymi na działanie czynników atmosferycznych - 1 sztuka. Część III. 1. Meble 1.1. biurko komputerowe proste, o wymiarach 80 x140cm, wykonane z płyty pokrytej melaminą z bocznymi szufladami i szafką zamykanymi na klucz oraz a półką wysuwaną pod klawiaturę w kolorze jabłoń lub buk - 1 sztuka, 1.2. fotel obrotowy - krzesło biurowe z wysokim oparciem w kolorze czarnym, regulowanym nachyleniem oraz wysokości, z podłokietnikami, siedzisko z tkaniny - 1 sztuka, Część IV. 1. Gry i zabawy 1.1. stół bilardowy z płytą kamienną 18mm z wyposażeniem (bile, kijki) - 1 sztuka, 1.1. stół piłkarski (piłkarzyki) - 1 sztuka, Część V. 1. Wyposażenie kuchni - zastawa stołowa dla 150 osób: 1.1. talerze (płytkie, głębokie, deserowe) - porcelana biała gładka, 1.2. sztućce (łyżki, widelce, noże, łyżeczki) ze stali nierdzewnej gładkie - dla 150 osób, 1.3. garnki gastronomiczne ze stali nierdzewnej z pokrywkami o pojemności 10 litrów - 1 sztuka, 20 litrów - 1 sztuka i 30 litrów -1 sztuka, 1.4. patelnie z powłoką ceramiczną w kolorze czerwonym lub brązowym: o średnicy 26cm - 2 sztuki, o śr.28cm - 2 sztuki, Część VI. 1. Dekoracja świetlicy: 1.1. karnisze chromowane (złote) pojedyncze z żabkami z końcówkami z motywem ozdobnym - o długości 150cm - 22 sztuki i 1,30m - 1 sztuka. 1.2. firanki - woal gnieciony, kolor biały bez nadruku i bez wzoru, marszczenie na taśmie 1:2, obszyte boki lamówką białą w tym: * 19 sztuk o wysokości 2,00m do karnisza o długości 150cm, * 3 sztuki o wysokości 1,30m do karnisza o długości 150cm, * 1 sztuka o wysokości 0,6m do karnisza o długości 1,30m..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3, 30.23.31.32-5, 37.50.00.00-3, 32.30.00.00-6, 39.10.00.00-3, 37.40.00.00-2, 39.20.00.00-4, 44.11.58.10-0, 19.20.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przyrow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przyrów ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Przyrów ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów, pok. nr 16 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy i sprzęt audiowizualny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw komputerowy - 1 komplet zgodnie z opisem minimalnych wymagań lub konfiguracji opisanych w SIWZ 2. sprzęt audiowizualny wg opisu minimalnych wymagań opisanych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3, 30.23.31.32-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mała architektura na plac zabaw:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. karuzela - konstrukcja metalowa z czterema siedziskami z oparciem, o średnicy ok.180cm i wysokości ok.45cm, malowana farbami antykorozyjnymi - 1 sztuka, 1.2. zjeżdżalnia - konstrukcja drewniano-plastikowa o łącznej długości do 4,0m z drabinkami, malowana farbami odpornymi na działanie czynników atmosferycznych - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. biurko komputerowe proste, o wymiarach 80 x140cm, wykonane z płyty pokrytej melaminą z bocznymi szufladami i szafką zamykanymi na klucz oraz a półką wysuwaną pod klawiaturę w kolorze jabłoń lub buk - 1 sztuka, 1.2. fotel obrotowy - krzesło biurowe z wysokim oparciem w kolorze czarnym, regulowanym nachyleniem oraz wysokości, z podłokietnikami, siedzisko z tkaniny - 1 sztuka,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gry i zabawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. stół bilardowy z płytą kamienną 18mm z wyposażeniem (bile, kijki) - 1 sztuka, 1.1. stół piłkarski (piłkarzyki) - 1 sztuka,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. talerze (płytkie, głębokie, deserowe) - porcelana biała gładka, 1.2. sztućce (łyżki, widelce, noże, łyżeczki) ze stali nierdzewnej gładkie - dla 150 osób, 1.3. garnki gastronomiczne ze stali nierdzewnej z pokrywkami o pojemności 10 litrów - 1 sztuka, 20 litrów - 1 sztuka i 30 litrów -1 sztuka, 1.4. patelnie z powłoką ceramiczną w kolorze czerwonym lub brązowym: o średnicy 26cm - 2 sztuki, o śr.28cm - 2 sztuki,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dekoracja świetlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. karnisze chromowane (złote) pojedyncze z żabkami z końcówkami z motywem ozdobnym - o długości 150cm - 22 sztuki i 1,30m - 1 sztuka. 1.2. firanki - woal gnieciony, kolor biały bez nadruku i bez wzoru, marszczenie na taśmie 1:2, obszyte boki lamówką białą w tym: * 19 sztuk o wysokości 2,00m do karnisza o długości 150cm, * 3 sztuki o wysokości 1,30m do karnisza o długości 150cm, * 1 sztuka o wysokości 0,6m do karnisza o długości 1,30m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.58.10-0, 19.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.