eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa energii elektrycznej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby zasilania lokali i budnków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 343948 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Radom: Dostawa energii elektrycznej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby zasilania lokali i budnków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323827-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 67012799000000, ul. ul. Traugutta  57, 26600   Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 483 688 900, faks 483 688 909, e-mail mtzaopatrzenie@straz.radom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.straz.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby zasilania lokali i budnków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MT.2370.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej ilości około 340000 kWh dla 4 punktów poboru energii elektrycznej dla jednostek podległych Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby zasilania lokali i budynków w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.Energia elektryczna zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego.Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi 340000 kWh. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej przedstawione w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz będący jednocześnie załącznikiem do wzoru umowy sprzedaży energii elektrycznej (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza fakturowania innego niż za faktycznie zużytą energię elektryczną. Fakturowanie winno się odbywać w cyklach miesięcznych. (Zamawiający nie dopuszcza wystawiania faktur prognostycznych). Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej, do których odnosi zamówienie: a) zgłoszenia właściwym Operatorom Systemów Dystrybucyjnych do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, b) składania oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, wg. potrzeb, c) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umów o świadczenie usług dystrybucji, a w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć Zamawiającemu do podpisania niezbędne dokumenty - w przypadku gdy taka zmiana byłaby konieczna, obecnie Zamawiający ma zawarte ważne umowy z PGE Dystrybucja S.A.. Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru określonego w zał. nr 2 do niniejszej SIWZ będącego jednocześnie załącznikiem do umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do przeprowadzenia procesów zmian sprzedawcy energii, a w szczególności okresy obowiązywania aktualnych oraz okresy wypowiedzeń aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT90232.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Green S.A.,  ,  ul. Słonimskiego 6,  50-304,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90232.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90232.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99015.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.