eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zadanie nr 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. Zadanie nr 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Gorzów Wielkopolski: Zadanie nr 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. Zadanie nr 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp
Numer ogłoszenia: 343890 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. Zadanie nr 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. Zadanie nr 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. Informacja szczegółowa: Zadanie nr 1 : sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. - określonej w Uchwale Nr LXXIV/800/2014 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 29 września 2014 r. Zamawiający udostępni Wykonawcy kopię mapy zasadniczej miasta Gorzowa Wlkp. w formie cyfrowej oraz mapę wektorową Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. w formie EWMAPA lub shapefile, przy czym zastrzega się, że powyższe może być wykorzystywane wyłącznie w celu wykonania zamówienia, a następnie usunięte z wszelkich nośników elektronicznych Wykonawcy. Zadanie nr 2 : Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. (o powierzchni ok. 6,3 ha) obszaru położonego u zbiegu ul. Górczyńskiej i Księcia Adama Czartoryskiego - określonego w Uchwale Nr LXXIV/801/2014 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 29 września 2014 r. Zamawiający udostępni Wykonawcy kopię mapy zasadniczej dla wskazanego wyżej obszaru w wersji numerycznej oraz wypis skrócony z ewidencji gruntów i budynków, przy czym zastrzega się, że powyższe może być wykorzystywane wyłącznie w celu wykonania zamówienia, a następnie usunięte z wszelkich nośników elektronicznych Wykonawcy. Wymagania Zamawiającego: wykonawca będzie zobowiązany wykonać w oparciu o rzetelną wiedzę dotyczącą przepisów prawa plan miejscowy na obszarze, gdzie istotny problem będzie stanowiło wskazanie ustaleń dla funkcji handlu wielkopowierzchniowego, którego zapisy będą zgodne z obowiązującymi zasadami legislacji, a zastosowane zasady zabudowy obligowały do kształtowania zabudowy o wysokich wartościach estetycznych (funkcje centrotwórcze na osiedlu mieszkaniowym).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, opisanych w niniejszej SIWZ

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamówienie częściowe nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty minimum jedno studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz załączy dowody, czy zostało ono wykonane lub jest wykonywane należycie; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu usług głównych złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamówienie częściowe nr 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty minimum jeden miejscowy plan zagospodarowana przestrzennego, którego przedmiotem było wskazanie przeznaczenia terenu pod funkcje usługowe o wysokim standardzie estetycznym w centrum miasta lub w centrum dzielnicy mieszkaniowej położonej w mieście, oraz załączy dowody, czy zostało ono wykonane lub jest wykonywane należycie; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu usług głównych złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamówienie częściowe nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj: - osoba spełniająca warunek z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.) - osoba posiadająca uprawnienia w zakresie projektowania infrastruktury drogowej; -osoba posiadająca uprawnienia w zakresie projektowania infrastruktury sanitarnej; -osoba posiadająca uprawnienia w zakresie projektowania infrastruktury elektroenergetycznej; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamówienie częściowe nr 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj: - osoba spełniająca warunek art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.) - osoba posiadająca uprawnienia w zakresie projektowania infrastruktury drogowej; -osoba posiadająca uprawnienia w zakresie projektowania infrastruktury sanitarnej; -osoba posiadająca uprawnienia w zakresie projektowania infrastruktury elektroenergetycznej; - rzeczoznawca majątkowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b Pzp. W odniesieniu do usług spełniających warunki udziału w postępowaniu Wykonawca załączy dowody, czy zostały one wykonane lub jest wykonywane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert).Oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez osoby realizujące przedmiot zamówienia - Załącznik nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ujętego w umowie oraz terminów pośrednich na skutek: a)wystąpienia siły wyższej siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b)zwiększenie obszaru objętego pracami planistycznymi/zmianą studium na wniosek Zamawiającego powodujące zmianę terminów określonych w harmonogramie prac i ewentualne zwiększenie kosztów sporządzenia planu c)konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu umowy wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, 2)w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a)zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, b)zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości przedmiotu umowy przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, c)zmiany osób, które Wykonawca wskazał jako biorące udział w realizacji przedmiotu umowy, na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, zgonu osoby. d)zmiana przepisów prawa dotycząca procedury sporządzania planu/studium, która skutkuje przeprowadzeniem dodatkowych czynności powodujących wydłużenie terminów sporządzenia planu w stosunku do określonych w harmonogramie prac, e)zmiana stawki podatku VAT 3.W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy. 4.Żadna z ewentualnych ww. zmian nie będzie uprawniała Wykonawcę do dodatkowego wynagrodzenia. 5.W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowiących podstawę do zmiany ustalonych terminów, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 6.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w pkt 3. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 7.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 8.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 9.Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu niniejszej umowy czy obniżenie jakości wykonania przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Referat Zamówień Publicznych pokój nr 315 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Kancelaria Ogólna, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. - określonej w Uchwale Nr LXXIV/800/2014 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 29 września 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 : Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 : Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wlkp. (o powierzchni ok. 6,3 ha) obszaru położonego u zbiegu ul. Górczyńskiej i Księcia Adama Czartoryskiego - określonego w Uchwale Nr LXXIV/801/2014 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 29 września 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.