eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Usługa kompleksowego ubezpieczenia Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. z podziałem na zadania. Znak sprawy ZP/21/2014



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Głogów: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. z podziałem na zadania. Znak sprawy ZP/21/2014
Numer ogłoszenia: 343854 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8373 216, faks 76 8373 377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. z podziałem na zadania. Znak sprawy ZP/21/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia Głogowskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. z podziałem na zadania , w zakresie: ZADANIE 1 - UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE Zakres 1. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Zakres 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Zakres 3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zakres 4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk ZADANIE 2 - UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH Zakres 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Zakres 2. Ubezpieczenie NNW ZADANIE 3 - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ Zakres 1. Obowiązkowe ubezpieczenie podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających - Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz wyliczenia składki proporcjonalnie do ilości dni udzielonej przez Wykonawcę ochrony, bez stosowania zasady składki minimalnej dla każdej wystawionej polisy. Niniejsze postanowienia nie dotyczą ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej, gdzie wysokość składek przyjętych dla Zamówienia uzupełniającego będzie przedmiotem odrębnych ustaleń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w sytuacji udzielania Zamówienia uzupełniającego w tym zakresie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający formułuje szczegółowe wymagania i dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie dokumentu spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 7 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 7 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załacznik nr 6 do SIWZ 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem lub dokument równoważny 3. Ogólne warunki ubezpieczenia 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Ogólne / szczególne warunki ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia, o ile mają zastosowanie. 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej - wymagane jest złożenie: 1) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) oświadczeń i dokumentów poszczególnych Wykonawców określonych w punkcie 2, 3, 4, 5 i 6 niniejszego rozdziału, 3) dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału, podpisanych przez pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ogólnych warunków ubezpieczenia tego Wykonawcy, na podstawie, których będzie zawarta umowa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie zamawiane rodzaje ubezpieczeń zawierane będą na bazie zapisów ustawowych oraz wskazanych przez Wykonawcę w ofercie ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy, z korektami stosownymi do przyjętego w Formularzu ofertowym w Załączniku nr 6 zakresu ubezpieczenia. 2. W przypadku zmiany ogólnych warunków przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia zastosowanie będą miały ogólne warunki, o których mowa w ust. 1. 3. Do wykonania zamówień uzupełniających zastosowanie będą miały stawki efektywne nie wyższe niż wynikające ze złożonej w niniejszym postępowaniu oferty. Składka zostanie wyliczona proporcjonalnie do ilości dni okresu udzielonej ochrony bez stosowania zasady składki minimalnej. Postanowienia opisane w niniejszym punkcie nie dotyczą ubezpieczeń komunikacyjnych, gdzie wysokość składek przyjętych dla Zamówienia uzupełniającego będzie przedmiotem odrębnych ustaleń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w sytuacji udzielania Zamówienia uzupełniającego w tym zakresie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dopuszczalne są w granicach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Do okoliczności, w których Strony mogą za obopólną zgodą zawrzeć aneks do umowy zalicza się: Dla Zadania 1 (ubezpieczenia mienia) a) zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy, b) zawężenie zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacja przez Zamawiającego z ochrony ubezpieczeniowej dla określonych ryzyk lub określonych składników majątku własnego lub powierzonego, wymagające ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, c) zwiększenie zakresu prowadzonej działalności albo potrzeba objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk lub określonych składników majątku własnego lub powierzonego, powodujące konieczność rozszerzenia lub zmiany zakresu ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, uzupełnienie sumy ubezpieczenia, limitu po wypłacie odszkodowania, d) zmiany dotyczące Ubezpieczonych objętych umową polegające na powstawaniu nowych jednostek, przekształceniach, połączeniach, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej, zmiana nazwy lub siedziby, e) obowiązek ubezpieczenia wynikający z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym charakterze, f) zawężenie zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacja przez Zamawiającego z ochrony ubezpieczeniowej dla określonych ryzyk, wymagające ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, g) zwiększenie zakresu prowadzonej działalności albo potrzeba objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk, powodujące konieczność rozszerzenia lub zmiany zakresu ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, h) zmianę podwykonawcy Wykonawcy, o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, i) zmiany korzystne dla Zamawiającego, w tym zmniejszenie stawek/ składek, j) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT, k) inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia. Dla Zadania 2 (ubezpieczenie ryzyk komunikacyjnych) a) zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy, b) zawężenie zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacja przez Zamawiającego z ochrony ubezpieczeniowej dla określonych ryzyk, wymagające ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, c) zwiększenie zakresu prowadzonej działalności albo potrzeba objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk, powodujące konieczność rozszerzenia lub zmiany zakresu ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, d) zmiany dotyczące Ubezpieczonych objętych umową, polegające na powstawaniu nowych jednostek, przekształceniach, połączeniach, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej, zmiana nazwy lub siedziby, e) obowiązek ubezpieczenia wynikający z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym charakterze, f) zmianę podwykonawcy Wykonawcy, o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, g) zmiany korzystne dla Zamawiającego, w tym zmniejszenie stawek/ składek, h) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT, i) inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia. Dla Zadania 3 (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności medycznej) a) zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy, b) zwiększenie zakresu prowadzonej działalności albo potrzeba objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk, c) uzupełnienie sumy ubezpieczenia, limitu po wypłacie odszkodowania, d) zmiany dotyczące Ubezpieczonych objętych umową polegające na powstawaniu nowych jednostek, przekształceniach, połączeniach, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej, zmiana nazwy lub siedziby, e) zawężenie zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacja przez Zamawiającego z ochrony ubezpieczeniowej dla określonych ryzyk, wymagające ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, f) zwiększenie zakresu prowadzonej działalności albo potrzeba objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk, powodujące konieczność rozszerzenia lub zmiany zakresu ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki, g) zmiany korzystne dla Zamawiającego, w tym zmniejszenie stawek/ składek, h) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT, i) inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia. 5. Zmiany istotnych postanowień umowy muszą być dokonane na piśmie, wyłącznie w zakresie powyżej określonym, Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 6. Pozostałe warunki umowy określone zostały w jej projekcie stanowiącym odpowiednio Załącznik 4a i/lub 4b i/lub 4c do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów budynek D - Sekcja zamówień publicznych w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ulica Kościuszki 15, 67-200 Głogów budynek Dyrekcji - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Zakres 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Zakres 3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zakres 4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Klauzule fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Zakres 2. Ubezpieczenie NNW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. Obowiązkowe ubezpieczenie podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.