eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Zblewo w formie zakupu biletów miesięcznych w pierwszym półroczu roku 2017, wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oświatowych i w drodze powrotnej, obsługa wyjazdów na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla Przedszkoli, Szkół Podstawowych i Gimnazjów Gminy Zblewo.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 343648 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Zblewo: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Zblewo w formie zakupu biletów miesięcznych w pierwszym półroczu roku 2017, wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oświatowych i w drodze powrotnej, obsługa wyjazdów na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla Przedszkoli, Szkół Podstawowych i Gimnazjów Gminy Zblewo.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowo-Wychowawczych, krajowy numer identyfikacyjny 117897000000, ul. ul. Główna  17, 83210   Zblewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 884 406, e-mail , faks 585 884 406.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zblewo.pl; www.zeapowzblewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.zblewo.pl; www.zeapowzblewo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.zblewo.pl; www.zeapowzblewo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie za posrednictwem poczty lub osobiście na adres wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres:
URZĄD GMINY ZBLEWO UL. GŁÓWNA 40, 83-210 ZBLEWO


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Zblewo w formie zakupu biletów miesięcznych w pierwszym półroczu roku 2017, wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oświatowych i w drodze powrotnej, obsługa wyjazdów na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla Przedszkoli, Szkół Podstawowych i Gimnazjów Gminy Zblewo.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Zblewo w formie zakupu biletów miesięcznych w pierwszym półroczu roku 2017 wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oświatowych i w drodze powrotnej, obsługa przejazdów na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów Gminy Zblewo. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późniejszymi zmianami), w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 23 czerwca 2017 roku, z wyłączeniem przerw świątecznych oraz innych dni wolnych od zajęć.

II.5) Główny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 6 data rozpoczęcia: 01/01/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. Wykonawca musi udokumentować posiadanie aktualnej licencji.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia poprzez przedstawienie wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy usług, w przypadku składania oferty na całość zamówienia, wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 8 pojazdami do przewozu osób (w tym 1 zapasowym) o co najmniej takiej ilości miejsc siedzących, jaka jest potrzebna do przewozu dzieci na danej trasie, w przypadku składania oferty częściowej np. na jedną trasę wykonawca musi wykazać, że dysponuje ilością pojazdów określonych dla danej trasy plus jeden pojazd zastępczy o co najmniej takiej ilości miejsc siedzących, jaka jest potrzebna do przewozu dzieci na danej trasie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 2) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy. 3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. 4) Wykaz autobusów wraz z informacjami na temat pojazdów. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. 6) Aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności faktury40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5.2.Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w niniejszej umowie. Zmiana niniejszej umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp , w tym art. 144 ust. 1 oraz określonych w niniejszej umowie. 5.3.Zmiany niniejszej umowy będą mogły wystąpić w: 5.3.1.Zmianie ilości uczniów przewożonych, a w związku z tym zmiana będzie dotyczyła ilości realizowanych kilometrów i wykupowanych biletów miesięcznych - zmiana zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy: 5.3.1.1.Łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) może ulec zmianie w okresie świadczenia usług o 10%. 5.3.1.2.W przypadku uczniów korzystających z dowozów w jedna stronę - do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. 5.3.1.3.Liczba kilometrów może ulec zmianie zgodnie z harmonogramem dowozów i odwozów zatwierdzanym przez Kierownika ZEAPOW w Zblewie dla poszczególnych zespołów szkół. 5.3.2.Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, który był podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5.3.3. Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Trasa nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Borzechowie - kursy w dni nauki szkolnej. Godzina kursu / Miejscowości objęte dowozem / ilość km Dowozy: 1)7:20 Mały Bukowiec -Pazda - Borzechowo / około 10,6 km 2)7:40 Radziejewo - Wirty - Borzechowo / około 11,6 km Odwozy na wyżej wymienionych trasach: 5 razy w godz. 12:40; 13:30; 14:20; 15:10; 15:30; / około 51,8 km Ilości uczniów: 1)Radziejewo na żądanie / 1 uczeń 2)Radziejewo / 23 uczniów 3)Wirty / 2 uczniów 4)Mały Bukowiec / 8 uczniów 5)Pazda / 2 uczniów6)Borzechowo /na żądanie od strony Bukowca/ 13 uczniów 7)Borzechowo /na żądanie od strony Wirt/ 11 uczniów Informacje ogólne: 1)Ilość dzieci dowożonych i odwożonych - 60 2)Ilość kilometrów w ciągu dnia - około 128,4 / 220,2 km średnia 69,72 3)Ilość kilometrów w ciągu tygodnia - około 348,6 km 4)Dowozy w godz. 7.20 - 8.00 5)Odwozy w godz. 12:40 - 15:40 6)Środek transportu - jeden autobus,7)Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 37 dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Trasa nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Kleszczewie Kościerskim - kursy w dni nauki szkolnej. Godzina kursu / Miejscowości objęte dowozem / ilość km Dowozy:1)7:00 Semlin - Kleszczewo K. / około 3,0 km 2)7:00 Wałdówko-Lipia Góra - Kleszczewo K. / około 8,6 km 3)7:20 Kleszczewo K. -Semlinek- Kleszczewo K. / około 7,2 km 4)7:20 Kleszczewo K. -Tomaszewo-Zawada- Kleszczewo K. / około 13,4 km 5)7:40 Semlin za jeziorem- Kleszczewo K. / około 4,4 km 6)7:40 Kleszczewo K. -Jezierce - Kleszczewo K. / około 8,0 km Odwozy na wyżej wymienionych trasach: 6 razy w godz. 12:45; 13:00; 13:40; 14:00; 14:20; 15:30 / około 65,4 km Ilości uczniów: 1)Tomaszewo / 4 uczniów 2)Wałdówko / 4 uczniów 3)Lipia Góra / 6 uczniów 4)Zawada / 4 uczniów 5)Jezierce / 26 uczniów 6)Semlin / 33 uczniów 7)Semlinek / 16 uczniów Informacje ogólne: 1)Ilość dzieci dowożonych i odwożonych: 89 2)Ilość kilometrów w ciągu dnia: 110 3)Ilość kilometrów w ciągu tygodnia: 550 4)Dowozy w godz.: 7.00 -7.50 5)Odwozy w godz.: 12.45 -15.45. 6)Środek transportu - dwa autobusy na dowozy (od 7.00 do 7.50) - minimalna liczbie miejsc 28 i 20 dla uczniów, 7)Środek transportu - jeden autobus na odwozy (od 12.40 do 15.45) - minimalnej liczbie miejsc 30 dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Trasa nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Zblewie - kursy w dni nauki szkolnej Godzina kursu / Miejscowości objęte dowozem / ilość km Dowozy: 1)6:45 Karolewo - Miradowo- Białachowo - Zblewo / około 15,7 km 2)7:20 Zblewo - Miradowo- Białachowo - Zblewo / około 14,9 km 3)8:10 Zblewo - Białachowo - Miradowo- Zblewo / około 14,9 km 4)11:00 Zblewo - Białachowo - Karolewo - Miradowo- Zblewo / około 18,7 km Odwozy na wyżej wymienionych trasach: 4 razy w godz. 12:50; 13:45; 15:35; 16:25; / około 63,3 km Ilości uczniów: 1)Miradowo / 26 uczniów 2)Białachowo / 48 uczniów 3)Karolewo (droga 22) / 16 uczniów Informacje ogólne: 1)Ilość dzieci dowożonych i odwożonych - 90 2)Ilość kilometrów w ciągu dnia - 127,5 3)Ilość kilometrów w ciągu tygodnia - 637,5 4)Dowozy w godz. 6.45 - 9.00 i od 11.00 - 11.30 5)Odwozy w godz. 12.50 - 17.006)Środek transportu - jeden autobus, 7)Środek transportu o minimalnej liczbie miejsc 40 dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Trasa nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Zespołu Kształcenia i Wychowania w Pinczynie - kursy w dni nauki szkolnej Godzina kursu / Miejscowości objęte dowozem / ilość kmDowozy: 1)7:20 Pałubinek - Pinczyn / około 13,2 km 2)7:30 Pinczyn - Karolewo -Piesienica - Biały Bukowiec -Pinczyn / około 13,55 km 3)10:10 Pinczyn - Pałubinek -Pinczyn / około 13,2 km 4)10:20 Pinczyn - Karolewo -Piesienica - Biały Bukowiec -Pinczyn / około 13,55 km Odwozy na wyżej wymienionych trasach: 4 razy w godz. 13:45; 13:50; 15:20; 15:20 / około 53,6 km Ilości uczniów:1)Pałubinek / 52 uczniów 2)Piesienica / 18 uczniów 3)Karolewo / 15 uczniów 4)Biały Bukowiec / 7 uczniów Informacje ogólne: 1)Ilość dzieci dowożonych i odwożonych 92 2)Ilość kilometrów w ciągu dnia 107,1 3)Ilość kilometrów w ciągu tygodnia 535,5 4)Dowozy w godz. 7.20 - 10.40 5)Odwozy w godz. 13.45 - 15.40 6)Środek transportu 2 autobusy: Jeden - na trasie Pinczyn-Pałubinek - minimum 39 miejsc dla uczniów; drugi autobus - na trasie Pinczyn - Piesienica - Karolewo - Biały Bukowiec - minimum 39 miejsc dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Trasa nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Bytoni - kursy w dni nauki szkolnej Godzina kursu / Miejscowości objęte dowozem / ilość km Dowozy: 1)7:00 Lipski Młyn- Cis- Bytonia / około 12,00 km 2)7:40 Bytonia - Miradowo - Zblewo-Białachowo- Zblewo - Bytonia / około 24,00 km Odwozy na wyżej wymienionych trasach: 3 razy w godz. 13:25; 15:10; 15:50; / około 42,00 km Ilości uczniów: 1)Bytonia - Miradowo / 14 uczniów 2)Bytonia - Zblewo / 8 uczniów 3)Bytonia - Białachowo / 2 uczniów 4)Bytonia - Cis / 23 uczniów 5)Bytonia - Lipski Młyn / 2 uczniów Informacje ogólne: 1)Ilość dzieci dowożonych i odwożonych 49 2)Ilość kilometrów w ciągu dnia 78 3)Ilość kilometrów w ciągu tygodnia 390 4)Dowozy w godz. 7.00 - 8.30 5)Odwozy w godz. 13.25 - 16.20 6)Środek transportu 1 autobusy minimum 26 miejsc dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Dodatkowe przewozy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obsługa przejazdów na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów Gminy Zblewo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.