eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Naprawa urządzeń drukujących (kserokopiarek, drukarek)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 343624 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Toruń: Naprawa urządzeń drukujących (kserokopiarek, drukarek)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311088


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny, krajowy numer identyfikacyjny 1061308300075, ul. ul. gen. Dąbrowskiego  4, 87100   Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 198 300, faks 566 521 299, e-mail kujawsko-pomorski@arimr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja Wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa urządzeń drukujących (kserokopiarek, drukarek)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BOR02.2610.03.2016.BL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń biurowych (kserokopiarek, drukarek), eksploatowanych przez Oddział Regionalny i podległe Biura Powiatowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) utrzymywanie urządzeń w stałej sprawności technicznej, dokonywanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw drukarek i kserokopiarek, b) usuwanie awarii technicznych powstałych w trakcie eksploatacji urządzeń, c) dostarczanie i wymianę podzespołów niezbędnych dla zapewnienia stałej wysokiej jakości wydruków i niezawodnej pracy urządzenia (z wyłączeniem dostawy tonerów), d) dokonywanie niezbędnych regulacji, e) diagnostykę stanu urządzenia, f) konsultacje telefoniczne, g) w razie awarii urządzeń i braku możliwości natychmiastowej naprawy - zapewnienie na ten czas urządzenia zastępczego. Do naprawy urządzeń biurowych, Wykonawca używać będzie wyłącznie nowych, nie regenerowanych części zamiennych / materiałów eksploatacyjnych, rekomendowanych przez ich producenta. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru na własny koszt zużytych (zepsutych, uszkodzonych) części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z ustawą o odpadach. Odbiór tych części i materiałów od Zamawiającego Wykonawca potwierdza w Protokole Wykonania Usługi, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera projekt Umowy (stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami, które stanowią integralną część Umowy. Szczegółowy wykaz urządzeń z wyszczególnieniem rodzaju, typu, ilości urządzeń oraz lokalizacji określa Załącznik nr 1 do Umowy. Minimalny zakres usług składających się na przedmiot umowy określa Załącznik nr 2 do Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50313100-3
Dodatkowe kody CPV: 50313200-4, 30124000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT204878.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. DK.K. Przybysz Izabela,  handlowy@kopiarka.net,  ul. Jerzego Orlicza 5,  85-407,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47810,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47810.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62164,57
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zaoferowane przez Wykonawcę ceny: 1) jednorazowy przegląd drukarki: 147,60 zł 2) za 1 roboczogodzinę usług naprawy lub konserwacji urządzeń: 14,76 zł 3) suma cen jednostkowych części / materiałów eksploatacyjnych: 47.810,10 zł 4) zaoferowany termin płatności: 30 dni Wartość umowy zawartej na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r.(lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy, nie dłużej niż do 31.12.2018 r.) wynosi: 251.999,96 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.