eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa leków do Apteki (powtórka i przetarg uzupełniający), pasków do glukometrów, protez piersi, elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy oraz pozostałego sprzętu jednorazowego użytku (uzupełnienie) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Jaworzno: Dostawa leków do Apteki (powtórka i przetarg uzupełniający), pasków do glukometrów, protez piersi, elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy oraz pozostałego sprzętu jednorazowego użytku (uzupełnienie) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 343622 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do Apteki (powtórka i przetarg uzupełniający), pasków do glukometrów, protez piersi, elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy oraz pozostałego sprzętu jednorazowego użytku (uzupełnienie) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków do Apteki (powtórka i przetarg uzupełniający), pasków do glukometrów, protez piersi, elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy oraz pozostałego sprzętu jednorazowego użytku (uzupełnienie) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie Przedmiot zamówienia podzielony został na 28 pakietów: Numer pakietu Nazwa pakietu Pakiet 1 Leki 1 Pakiet 2 Injekcje Pakiet 3 Żywienie Pakiet 4 Leki 2 Pakiet 5 Płyny do terapii nerkozastępczej Pakiet 6 Leki 3 Pakiet 7 Leki 4 Pakiet 8 Leki 5 Pakiet 9 Leki 6 Pakiet 10 Leki 7 Pakiet 11 Leki 8 Pakiet 12 Leki 9 Pakiet 13 Dostawa pasków do glukometrów wraz z użyczeniem 30szt glukometrów Pakiet 14 Protezy piersi Pakiet 15 Ekspandery Pakiet 16 Elektrody do neuromonitora w chirurgii tarczycy Pakiet 17 Układy oddechowe Pakiet 18 Zestaw do punkcji opłucnej, wkłucia centralne Pakiet 19 Maski, zestaw do pobierania wydzieliny, ostrza Pakiet 20 Igły do znieczuleń przewodowych Pakiet 21 Łączniki, dreny, pojemnik z wodą jałową Pakiet 22 Kaniule, korki, strzykawka Pakiet 23 Elektrody do EKG Pakiet 24 Przyrządy do przetaczania przedłużacze Pakiet 25 Urologia, cewniki, sondy Pakiet 26 Pokrowce, fartuch foliowy Pakiet 27 Sprzęt do terapii nerkozastępczych Pakiet 28 nakłuwacz, tubusy, zaciskacz pępowiny 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3.28 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.60.00-1, 09.13.20.00-3, 33.62.24.00-0, 33.66.17.00-8, 33.62.22.00-8, 33.62.12.00-1, 33.65.12.00-0, 33.67.00.00-7, 33.62.27.00-3, 33.62.20.00-6, 33.69.30.00-4, 33.65.11.00-0, 33.62.11.00-0, 33.61.70.00-8, 33.64.12.00-7, 33.66.10.00-1, 33.66.15.00-6, 33.66.12.00-3, 33.61.20.00-3, 33.65.11.00-9, 33.69.22.10-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.28). 2. Dla Pakietów 1-12: a) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i stosowania na terenie Polski oferowanego leku na podstawie wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz że surowce farmaceutyczne do receptury posiadają dopuszczenie do obrotu, a w przypadku materiałów medycznych odpowiednio oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu na podstawie właściwych przepisów w tym zakresie. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu. b) Oświadczenie, że ceny zaoferowane w postępowaniu przetargowym na refundowane produkty: leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne są nie wyższe niż te wynikające z regulacji art 9 ust 1 i 2 ustawy z dnia 12. maja 2011r. o refundacji leków i wyrobów medycznych. (Dz.U. nr 122 poz. 6, 9 ze zmianami). c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada karty charakterystyki oraz ulotki produktu leczniczego, a w przypadku wyrobów medycznych ulotki oferowanych wyrobów medycznych, oraz że na żądanie Zamawiającego Wykonawca w każdym czasie przedłoży w/w dokumenty Zamawiającemu do wglądu. 3. Dla Pakietu 13: a) Materiały informacyjne( zdjęcia, opisy, katalogi) do pakietu 13 (paski do glukometrów), zawierające parametry techniczne pasków oraz glukometrów. b) Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymogi normy ISO 15197 lub równoważnej, dla proponowanych pasków, glukometrów i płynów kontrolnych. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu c) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn.zm.) i innymi przepisami obowiązującymi. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu. 4. Dla Pakietu 14 i 15: a) Materiały informacyjne ( zdjęcia, opisy, katalogi) b) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn.zm.) i innymi przepisami obowiązującymi. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu 5. Dla Pakietów 16-28: a) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn.zm.) i innymi przepisami obowiązującymi. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu. b) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu ulotek oferowanych wyrobów medycznych, oraz że Wykonawca na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie przedłoży w/w dokumenty Zamawiającemu do wglądu. c) Dla Pakietu 28 Poz 4 próbka 2szt; Dla Pakietu 26: Próbka do poz. 1 i 2 po 1 szt.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust.2 pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5) 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1.ppkt.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 11. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla pakietów 1-12: Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: 1. zmiana wartości umowy, a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT przy czym: - zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian c) zmiana ceny w związku ze zmianą cen urzędowych lub objęciem leku ceną urzędową, proporcjonalnie do jej zmiany, z zastrzeżeniem pkt d; d)w przypadku znacznego wzrostu ceny urzędowej lub wyłączeniem leku z wykazu leków objętych cenami urzędowymi, strony dopuszczają wyłączenie tego leku z zakresu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia f) zmiany w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu poszczególnych leków lub składników leków i konieczność zastąpienia lekiem o tym samym spectrum działania, co lek oferowany, jednakże o innym składzie chemicznym niż oferowany lub konieczność zastąpienia innym lekiem) 2. zmiany producenta oferowanego produktu jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy lub jest niższa, 3. zmiany opakowania jednostkowego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny w cenie proporcjonalnej do zaoferowanej w ofercie lub niższej, 4. braku oryginalnego leku na rynku, podanego jako preparat przetargowy, strony dopuszczają sprzedaż odpowiednika o takim samym składzie w nazwach międzynarodowych i cenie nie wyższej niż przetargowa (między innymi sytuacje przerw w dostawie leków, wycofanie leku z rynku, zaprzestanie produkcji danego leku itp) 5. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. 6. Inne okoliczności nie ujęte w pkt. 1-5, których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Dla pakietu 13: Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: 1. zmiana wartości umowy, a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT przy czym: - zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian c) zmiana ceny w związku ze zmianą cen urzędowych lub objęciem leku ceną urzędową, proporcjonalnie do jej zmiany, z zastrzeżeniem pkt d; d)w przypadku znacznego wzrostu ceny urzędowej lub wyłączeniem leku z wykazu leków objętych cenami urzędowymi, strony dopuszczają wyłączenie tego leku z zakresu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia f) zmiany w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu poszczególnych leków lub składników leków i konieczność zastąpienia lekiem o tym samym spectrum działania, co lek oferowany, jednakże o innym składzie chemicznym niż oferowany lub konieczność zastąpienia innym lekiem) 2. zmiany producenta oferowanego produktu jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy lub jest niższa, 3. zmiany opakowania jednostkowego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny w cenie proporcjonalnej do zaoferowanej w ofercie lub niższej, 4. braku oryginalnego leku na rynku, podanego jako preparat przetargowy, strony dopuszczają sprzedaż odpowiednika o takim samym składzie w nazwach międzynarodowych i cenie nie wyższej niż przetargowa (między innymi sytuacje przerw w dostawie leków, wycofanie leku z rynku, zaprzestanie produkcji danego leku itp) 5. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. 6. Inne okoliczności nie ujęte w pkt. 1-5, których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Dla pakietu 14-28: Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia d) zmiany cen urzędowych, e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany). f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w Dziale Administracyjno Gospodarczym Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Leki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.60.00-1, 09.13.20.00-3, 33.62.24.00-0, 33.66.17.00-8, 33.62.22.00-8, 33.62.12.00-1, 33.65.12.00-0, 33.67.00.00-7, 33.62.27.00-3, 33.62.20.00-6, 33.69.30.00-4, 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Injekcje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa iniekcji. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.11.00-0, 33.61.70.00-8, 33.64.12.00-7, 33.66.10.00-1, 33.66.15.00-6, 33.66.12.00-3, 33.61.20.00-3, 33.61.10.00-6, 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Żywienie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywienia. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Leki 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.12.00-4, 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Płyny do terapii nerkozastępczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów do terapii nerkozastępczej. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Leki 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Leki 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.13.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Leki 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Leki 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Leki 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.14.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Leki 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 Leki 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 Dostawa pasków do glukometrów wraz z użyczeniem 30szt glukometrów 33.12.41.31-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasków do glukometrów wraz z użyczeniem 30 szt glukometrów. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Protezy piersi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa protez piersi. wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.44.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 Ekspandery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekspanderów. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.44.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 Elektrody do neuromonitora w chirurgii tarczycy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 Układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa układów oddechowych. wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 Zestaw do punkcji opłucnej, wkłucia centralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do punkcji opłucnej oraz wkłuć centralnych. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 Maski, zestaw do pobierania wydzieliny, ostrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek, zestawów do pobierania wydzieliny oraz ostrzy. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 Igły do znieczuleń przewodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do znieczuleń przewodowych. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 Łączniki, dreny, pojemnik z wodą jałową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa łączników, drenów oraz pojemników z woda jałową. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 Kaniule, korki, strzykawka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul, korków oraz strzykawek. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23 Elektrody do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrod do EKG. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24 Przyrządy do przetaczania przedłużacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przyrządów do przetaczania przedłużacze. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.19.41.00-7, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25 Urologia, cewniki, sondy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urologii, cewników i sond. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.23-0, 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26 Pokrowce, fartuch foliowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pokrowców oraz fartuchów foliowych. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27 Sprzęt do terapii nerkozastępczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do terapii nerkozastępczej. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28 nakłuwacz, tubusy, zaciskacz pępowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nakłuwaczy,tubusów i zaciskaczy pępowiny. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 33.16.80.00-5, 33.68.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.