eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Roboty, dostawy i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych oraz bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział Zielona Góra z podziałem na 8 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 343500 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Zielona Góra: Roboty, dostawy i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych oraz bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział Zielona Góra z podziałem na 8 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 01751157500090, ul. Bohaterów Westerplatte  31, 65-950  Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683271068, e-mail , faks 683253468.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.gddkia.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty, dostawy i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych oraz bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział Zielona Góra z podziałem na 8 części.
Numer referencyjny: O.ZG.D-3.2412.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Roboty, dostawy i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych oraz bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział Zielona Góra z podziałem na 8 części: Część 1. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a 24, 24a S3f, S3a. Część 2. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi S3, 3, 3g, 27, 32, 32a. Część 3. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32. Część 4. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27. Część 5. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a, 24, 24a, S3a, S3f. Część 6. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi 27, 32, 32a. Część 7. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32. Część 8. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45233140-2, 45233220-7, 45233221-4, 45232410-9, 45233290-8, 45233292-2, 77211400-6, 77211500-7, 77310000-6, 90610000-6, 34992200-9, 45200000-9,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe: Czas trwania umów - Część 1:Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r. Część 2: Drogi 27, 32, 32a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r., Drogi S3,3,3g od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. Część 3: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 4: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 5: Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r. Część 6: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 7: od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 8: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Wykonawcy: Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: DLA CZĘŚCI NR 1 - 4 1 zadanie w przedmiocie robót i usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg, w którego zakres wchodziły wszystkie poniższe roboty: - remont cząstkowy nawierzchni, - remont poboczy (ścięcie, uzupełnienie), - montaż (wymiana) barier ochronnych stalowych, o łącznej wartości umowy minimum 500.000,00 zł brutto, przy czym zadanie to obejmowało okres co najmniej 12 miesięczny. DLA CZĘŚCI NR 5 -8 2 zadania w przedmiocie robót i usług w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich o wartości łącznej minimum 80.000,00 zł brutto, przy czym zadanie to obejmowało okres co najmniej 10 miesięczny. Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Jako zadanie wykonane - należy rozumieć wykonane roboty dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokument w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania. b) osób: Minimalne warunki dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż na etapie realizacji zamówienia, będą dostępne osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, spełniające określone wymagania: DLA CZĘŚCI NR 1-4 I. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Robót: wymagana liczba osób: 1 (jedna) Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: 1)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi; 2)minimum dwukrotne sprawowanie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji zadań o wartości każdego zadania minimum 200 000 zł brutto polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie lub pracach w ramach bieżącego utrzymania dróg na drogach klasy minimum G II. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Pracownik do kierowania ruchem: wymagana liczba osób: 2 (dwie) Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m. in. podawanie sygnałów i poleceń). III. Pilarz motorowy wymagana liczba osób: 6 (sześć) Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracach pilarza, posiadanie ukończonego kursu pilarza drzew Wykonawca składając oferty na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać wymaganą ilość osób do wykonania każdej z części odrębnie. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby w formularzach dotyczących różnych części. (W przypadku złożenia oferty na kilka części i wykazanie się dysponowaniem tej samej osoby w więcej niż 1 części, Zamawiający przy ocenie spełniania warunku uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie części o numerze niższym w kolejności). DLA CZĘŚCI 5-8 IV. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Robót: wymagana liczba osób: 1 (jedna) bez względu na liczbę części na jaką Wykonawca składa ofertę (w każdej części może być wskazana ta sama osoba) Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: 1)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności mostowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi; 2)minimum trzykrotne sprawowanie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji zadań o wartości każdego zadania minimum 80 000 zł brutto polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu mostowego lub pracach remontowych w ramach bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich. V. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Pracownik do kierowania ruchem: wymagana liczba osób: 2 (dwie) bez względu na liczbę części na jaką Wykonawca składa ofertę (w każdej części mogą być wskazane te same osoby) Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m. in. podawanie sygnałów i poleceń). VI. Pracownicy niewykwalifikowani: wymagana liczba osób: 2 (dwie) bez względu na liczbę części na jaką Wykonawca składa ofertę (w każdej części mogą być wskazane te same osoby). Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w drogownictwie Nie dopuszcza się łączenia stanowiska Kierownika Robót, pracownika do kierowania ruchem, pracowników niewykwalifikowanych. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - Ustawa Prawo Budowlane art. 12, pkt 7 oraz 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). c) zdolności technicznej lub zawodowej: DLA CZĘŚCI NR 1 -4 Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne, wymienione poniżej: I. Sprzęt 1. Walec stalowy - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 3, minimalna liczba jednostek na cztery części - 4; 2. Walec ogumiony minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części 2, minimalna liczba jednostek na trzy części 2, minimalna liczba jednostek na cztery części - 2; 3. Rozkładarka mas bitumicznych -minimalna liczba jednostek na jedną część 1 minimalna liczba jednostek na dwie części 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 3, minimalna liczba jednostek na cztery części - 3; 4. Frezarka do nawierzchni minimum szerokość 0,5 m -minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 2, minimalna liczba jednostek na cztery części 2; 5. Skrapiarka - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części -2, minimalna liczba jednostek na trzy części -3, minimalna liczba jednostek na cztery części 3; 6. Malowarka do pasów - minimalna liczba jednostek na jedną część 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2; minimalna liczba jednostek na trzy części 2; minimalna liczba jednostek na cztery części - 2; 7. Recykler - minimalna liczba jednostek na jedną część 1, minimalna liczba jednostek na dwie części 2, minimalna liczba jednostek na trzy części 2, minimalna liczba jednostek na cztery części 2; 8. Szczotka mechaniczna - minimalna liczba jednostek na jedną część 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 2, minimalna liczba jednostek na cztery części -2; 9. Zamiatarka samochodowa ze zraszaczem - minimalna liczba jednostek na jedną część 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 2, minimalna liczba jednostek na cztery części - 2; 10. Ładowarka do 0,4 m3 -minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 3, minimalna liczba jednostek na cztery części -4; 11. Przyczepka sygnalizacyjna - minimalna liczba jednostek na jedną część 2, minimalna liczba jednostek na dwie części - 4, minimalna liczba jednostek na trzy części - 6, minimalna liczba jednostek na cztery części - 8; 12. Myjka do znaków - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 3, minimalna liczba jednostek na cztery części - 4; 13. Kosiarka - minimalna liczba jednostek na jedną część 3, minimalna liczba jednostek na dwie części - 5, minimalna liczba jednostek na trzy części 7, minimalna liczba jednostek na cztery części - 8; 14. Kosa spalinowa - minimalna liczba jednostek na jedną część - 4, minimalna liczba jednostek na dwie części - 6, minimalna liczba jednostek na trzy części 8, minimalna liczba jednostek na cztery części 10; 15. Młot wyburzeniowy - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 2, minimalna liczba jednostek na cztery części - 2; 16. Zagęszczarka wibracyjna - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 3, minimalna liczba jednostek na cztery części - 3, 17. Piła do asfaltu - minimalna liczba jednostek na jedną część - 2, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części 3, minimalna liczba jednostek na cztery części 4; 18. Piła do drzewa Minimalna liczba jednostek na jedną część 2, minimalna liczba jednostek na dwie części - 4, minimalna liczba jednostek na trzy części 6, minimalna liczba jednostek na cztery części 6; 19. Rozdrabniacz do gałęzi - minimalna liczba jednostek na jedną część 1, minimalna liczba jednostek na dwie części 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 2, minimalna liczba jednostek na cztery części 2. II. Środki transportu 20. Samochód ciężarowy do 10 Mg - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 3, minimalna liczba jednostek na cztery części - 4; 21. Koparko- ładowarka - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek na dwie części - 2, minimalna liczba jednostek na trzy części - 3, minimalna liczba jednostek na cztery części - 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 Ogłoszenia 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.5.1) Ogłoszenia 7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3 ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt III.5.1 Ogłoszenia, przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7.1) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt III.5.1. Wraz z ofertą i jej załącznikami, oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. III.3 należy złożyć: a)Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt III.7), w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; b)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; d) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; e) Kosztorysy ofertowe 10. W terminie określonym w art. 24 ust.11 ustawy Pzp wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Część nr 2 - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), Część nr 3 - 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych), Część nr 4 - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych), Część nr 5 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), Część nr 6 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Część nr 7 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), Część nr 8 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 16.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 41 113012220030203604200005 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu O.ZG.D3.2412.10.2016.) b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja jakości20
doświadczenie kierownika robót20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postępowaniami zawartymi z projekcie umowy(SIWZ TOM II).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/11/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamówienie jest finansowane ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - środki budżetowe bieżące 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.8 IDW. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ - Projekt umowy. 3. Uwaga do sekcji IV, część IV.2.2) Kryteria oceny ofert. Cena 60%; Gwarancja jakości 20%: Doświadczenie kierownika robót 20%. Kryterium "Gwarancja jakości": dla części 1-4 - Element Przedmiotu Umowy - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno - asfaltową na gorąco, będzie posiadało termin gwarancji jakości określony przez Wykonawcę w Formularzu Oferty podlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja jakości, który wynosić będzie 12-18 miesięcy liczone od dnia podpisania Protokołu Odbioru Częściowego robót bez wad istotnych. Wykonawca może zaproponować okres Gwarancji jakości w pełnych miesiącach, tj. 12, 15 lub 18 miesięcy: Punktacja G= 20 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 18 miesięczny okres Gwarancji jakości; G= 10 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 15 miesięczny okres Gwarancji jakości; G= 0 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 12 miesięczny okres Gwarancji jakości: dla części 1-4 najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy od daty wystawienia Protokołu odbioru częściowego. Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy od daty wystawienia Protokołu Odbioru Końcowego. Wykonawca może zaproponować okres Gwarancji jakości w pełnych miesiącach, tj. 36, 48 lub 60 miesięcy: G=20 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 60 miesięczny okres Gwarancji jakości; G=10 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 48 miesięczny okres Gwarancji jakości; G=0 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 36 miesięczny okres Gwarancji jakości. W zakresie kryterium - Doświadczenie kierownika robót dla cz. 1-4, ocena będzie odbywać się w oparciu o dokument sporządzony według wzoru Formularza nr 2.2a.: "Informacje dot. doświadczenia Kierownika robót". Dokument ten winien zawierać wykaz zadań polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu lub pracach w ramach bieżącego utrzymania dróg na drogach klasy minimum G o wartości minimum 200.000 zł brutto przy realizacji których (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) wskazana osoba na stanowisko Kierownika robót przy realizacji niniejszego zamówienia zdobyła doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót lub Kierownika Budowy. Liczba punktów w ramach kryterium "Doświadczenie Kierownika robót" zostanie przyznana następująco: Doświadczenie Kierownika robót/budowy: doświadczenie w realizacji 2 zadania - 0 pkt; Doświadczenie Kierownika robót/budowy: doświadczenie w realizacji 3 zadania - 10 pkt; Doświadczenie Kierownika robót budowy: doświadczenie w realizacji 4 zadania - 20 pkt. Dla cz. 5-8, Ocena odbywać się będzie w oparciu o dokument sporządzony według wzoru Formularza nr 2.2b.: "Informacje dot. doświadczenia Kierownika robót". Dokument ten winien zawierać wykaz zadań polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu mostowego lub pracach remontowych w ramach bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich o wartości minimum 80.000 zł brutto przy realizacji których (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) wskazana osoba na stanowisko Kierownika robót przy realizacji niniejszego zamówienia zdobyła doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót lub Kierownika Budowy. Liczba punktów w ramach kryterium "Doświadczenie Kierownika robót" zostanie przyznana następująco: Doświadczenie Kierownika robót: doświadczenie w realizacji 3 zadań - 0 pkt; Doświadczenie Kierownika robót: doświadczenie w realizacji 4 zadań - 10 pkt; Doświadczenie Kierownika robót: doświadczenie w realizacji 5 zadań - 20 pkt. Ocena w ramach kryterium odbywać się będzie w oparciu o dokument sporządzony wg wzoru - Formularze 2.2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a 24, 24a S3f, S3a.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a 24, 24a S3f, S3a. W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku. CZĘŚĆ NR 1: Rejon w Gorzowie Wlkp. - ogółem 138,690 km Obwód Drogowy w Skwierzynie - 67,551 km - droga krajowa nr 22 odcinek od km 28+288 do km 53+479 = 25,191 km - droga krajowa nr 22a odcinek od km 0+000 do km 3+163 = 3,163 - droga krajowa nr 24 odcinek od km 30+271 do km 52+241 = 21,970 km odcinek od km 54+343 do km 69+335 = 14,992 km - droga krajowa 24a odcinek od km 0+000 do km 1+707 = 1,707 km łącznica z drogą krajową nr 24a 0,528 km Obwód Drogowy w Strzelcach Kraj. - 54,835 km - droga krajowa nr 22 odcinek od km 64+778 do km 119+613 = 54,835 km Obwód Utrzymania Drogi w Baczynie - 16,300 km - droga ekspresowa S3a odcinek od km 80+942 do km 81+942 = 1,000 km odcinek od km 92+171 do km 92+602 = 0,431 - droga ekspresowa S3f odcinek od km 0+000 do km 10+229 = 10,229 km łącznice na węzłach (Małyszyn i Kostrzyński) = 3,038 km łącznice na węźle Kasprzaka = 1,6 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45233221-4, 45232410-9, 45233290-8, 45233292-2, 77211400-6, 77211500-7, 77310000-6, 90610000-6, 34992200-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie Kierownika robót20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Część nr: 2    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi S3, 3, 3g, 27, 32, 32a.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi S3, 3, 3g, 27, 32, 32a. W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku. CZĘŚĆ NR 2: Rejon w Nowej Soli. - ogółem 135,105 km Obwód Drogowy w Nowej Soli: 73,798 km - droga ekspresowa nr S-3 od km 273+035 do km 308+610 = 35,575 km druga jezdnia = 2,702 km - droga krajowa nr 3 od km 315+578 do km 334+291 = 18,713 km - droga krajowa nr 3g - od km 0+000 do km 3+510 = 3,510 km - węzeł Północna łącznice = 2,219 km - węzeł Racula łącznice = 7,111 km - węzeł Niedoradz łącznice = 1,750 km - węzeł Nowa Sól łącznice = 2,063 km - odc. drogi od nr 283 do 3 = 0,155 km Obwód Drogowy w Raculi: 61,307 km - droga krajowa nr 27 od km 37+917 do km 63+808 = 25,891 km - droga krajowa nr 32 od km 46+087 do km 58+466 = 12,379 km od km 66+461 do km 67+054 = 0,593 km druga jezdnia = 0,397 km od km 71+567 do km 89+945 = 18,378 km - droga krajowa nr 32a Od km 0+250 do km 3+919 = 3,669 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45233221-4, 45232410-9, 45233290-8, 45233292-2, 77211400-6, 77211500-7, 77310000-6, 90610000-6, 34992200-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: Drogi 27, 32, 32a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Drogi S3,3,3g od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Część nr: 3    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32. W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku. CZĘŚĆ NR 3: Rejon w Słubicach - ogółem 255,720 km Obwód Drogowy w Słubicach - 64,616 km - droga krajowa nr 22 odcinek od km 0+000 do km 14+729 = 14,729 km odcinek od km 25+751 do km 28+288 = 2,537 km - droga krajowa nr 22b odcinek od km 0+000 do km 11+017 = 11,017 km węzeł Lemierzyce (łącznice) = 1,750 km - droga krajowa nr 31 odcinek od km 100+943 do km 135+400 = 34,457 km odcinek od km 107+790 do km 107+916 = 0,126 km (druga jezdnia) Obwód Drogowy w Rzepinie - 59,945 km - droga krajowa nr 2 odcinek od km 0+000 do km 1+995 (dwie jezdnie) = 3,990 km - droga krajowa nr 29 Odcinek od km 0+000 do km 4+772 = 6,369 km (1,28 km druga jezdnia, 0,317 km trzecia jezdnia) odcinek od km 5+821 do km 36+000 = 31,64 km (1,461 km druga jezdnia) - droga krajowa nr 31 Odcinek od km 135+400 do km 138+924 = 4,167 (0,517 druga jezdnia) - droga krajowa nr 92 Odcinek od km 0+700 do km 14+479 = 13,779 km Obwód Drogowy w Korytach - 63,444 km - droga krajowa nr 92 Odcinek od km 14+479 do km 77+923 = 63,444 km Obwód Drogowy w Krośnie Odrzańskim - 67,715 km - droga krajowa nr 29 Odcinek od km 36+000 do km 57+628 = 21,628 km - droga krajowa nr 32 Odcinek od km 0+000 do km 46+087 = 46,087 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45233221-4, 45232410-9, 45233290-8, 45233292-2, 77211400-6, 77211500-7, 77310000-6, 90610000-6, 34992200-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie Kierownika robót20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Część nr: 4    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27. W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku. CZĘŚĆ Nr 4: Rejon w Żarach - ogółem 237,317 km (w rozbiciu na jedną jezdnię + łącznice) Obwód Drogowy w Trzebielu - 144,187 km - droga krajowa nr 12 odcinek 12n od km 0+000 do km 3+808 = 3,808 km odcinek 12 od km 2+687 do km 30+500 = 27,813 km - droga krajowa nr 18 odcinek jezdnia północna od km 0+000 do km 54+100 = 54,100 km odcinek jezdnia południowa od km 0+000 do km 54+100 = 54,100 km łącznice km 4,366 km Obwód drogowy w Żarach - 93,130 km - droga krajowa nr 12 odcinek 12 od km 30+500 do km 39+074 = 8,574 km odcinek 12f od km 0+000 do km 1+742 = 1,742 km odcinek 12 od km 42+572 do km 52+021 = 9,449 km odcinek 12e od km 0+000 do km 4+651 = 4,651 km odcinek 12 od km 56+207 do km 67+987 =11,780 km odcinek 12a od km 0+000 do km 5+595 = 5,595 km odcinek 12 od km 72+927 do km 86+042 =13,115 km - droga krajowa nr 27 odcinek od km 0+000 do km 37+917 = 37,917 km druga jezdnia od km 0+284 do km 0+591 = 0,307 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45233221-4, 45232410-9, 45233290-8, 45233292-2, 77211400-6, 77211500-7, 77310000-6, 90610000-6, 34992200-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie Kierownika robót20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Część nr: 5    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a, 24, 24a, S3a, S3f.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a, 24, 24a, S3a, S3f. W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem: Obwód Drogowy w Strzelcach Kraj. - 54,835 km - droga krajowa nr 22 Odcinek od km 64+778 do km 119+613 Obwód Drogowy w Skwierzynie -67,551 km - droga krajowa nr 22 Odcinek od km 28+288 do km 53+479 - droga krajowa nr 22a Odcinek od km 0+000 do km 3+163 - droga krajowa nr 24 Odcinek od km 30+271 do km 52+241 Odcinek od km 54+343 do km 69+335 - droga krajowa nr 24a Odcinek od km 0+000 do km 1+707 Łącznice - 0.528 km Obwód drogowy w Baczynie - 16,300 km - droga krajowa nr S3a Odcinek od km 80+942 do km 81+942 Odcinek od km 92+171 do km 92+602 - droga krajowa nr S3f Odcinek od km 0+000 do km 10+229 Łącznice na węzłach (Małyszyn i Kostrzyński) = 3,038 km Łącznice na węźle Kasprzaka = 1,6 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233292-2, 45232410-9, 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie Kierownika robót20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Część nr: 6    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi 27, 32, 32a.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi 27, 32, 32a. W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem: Obwód Drogowy w Raculi -67,551 km - droga krajowa nr 27 Odcinek od km 37+917 do km 63+808 - droga krajowa nr 32 Odcinek od km 46+087 do km 58+466 Odcinek od km 66+461 do km 67+054 Odcinek od km 71+567 do km 89+945 - droga krajowa nr 32a Odcinek od km 0+250 do km 3+919
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233292-2, 45232410-9, 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie Kierownika robót20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Część nr: 7    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32. W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem: Obwód Drogowy w Słubicach - 64,616 km Droga krajowa nr 22 odcinek od km 0+000 do km 14+729 = 14,729 km odcinek od km 25+751 do km 28+288 = 2,537 km Droga krajowa nr 22b odcinek od km 0+000 do km 11+017 = 11,017 km łącznice (węzeł Lemierzyce) km 1,75 Droga krajowa nr 31 odcinek od km 100+943 do km 135+400 = 34,457 km odcinek od km 107+790 do km 107+ 916 (DK 31 ,,1" II jezdnia) = 0,126 km Obwód Drogowy w Krośnie Odrzańskim - 67,715 km Droga krajowa nr 29 odcinek od km 36+000 do km 57+628 = 21,628 km Droga krajowa nr 32 odcinek od km 0+000 do km 46+087 = 46,087 km Obwód Drogowy w Korytach - 63,444 km Droga krajowa nr 92 odcinek od km 34+479 do km 97+923 = 63,444 km Droga krajowa nr 2 odcinek od km 0+000 do km 1+995 = 1,995 km (jezdnia północna) odcinek od km 0+000 do km 1+995 = 1,995 km (jezdnia południowa) Droga krajowa nr 29 29 ,,0" (od mostu granicznego ul. I-go Maja w Słubicach) odcinek od km 0+000 do km 36+000 = 34,951 km (odcinek wyłączony od km 4+772 do km 5+821 = 1,049 km (węzeł autostradowy w zarządzie AWSA)) * 29 ,,1" (od mostu granicznego ul. Kościuszki do Kościoła NMP w Słubicach) odcinek od km 0+000 do km 1+188 = 1,188 km * 29 ,,3" (od skrzyżowania z DK-31 do ul. Konopnickiej w Słubicach) odcinek od km 0+344 do km 0+661 = 0,317 km * 29 ,,2" (była droga celna) odcinek od km 5+821 do km 7+282 = 1,461 km * 29 łącznik ulic Kościuszki oraz Konopnickiej w km 0+661 = 0,092 km Droga krajowa nr 31 odcinek od km 135+400 do km 138+924 = 3,65 km odcinek od km 138+407 do km 138+924 (DK 31 ,,1" - II jezdnia) = 0,517 km Droga krajowa nr 92 odcinek od km 20+700 do km 34+479 = 13,779 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233292-2, 45232410-9, 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie Kierownika robót20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Część nr: 8    Nazwa: Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27. W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem: Obwód Drogowy w Trzebielu - 89,821 km - droga krajowa nr 12 odcinek od km 2+687 do km 30+500 = 27,813 km - droga krajowa nr 12n odcinek od km 0+000 do km 3+808 = 3,808 km - droga krajowa nr 18 dwujezdniowa odcinek od km 0+000 do km 54+100 = 54,100 km łącznice na węzłach = 4,1 km Obwód drogowy w Żarach - 92,823 km - droga krajowa nr 12 odcinek od km 30+500 do km 39+074 = 8,574 km odcinek od km 42+572 do km 52+021 = 9,449 km odcinek od km 56+207 do km 67+987 =11,780 km odcinek od km 72+927 do km 86+042 =13,115 km - droga krajowa nr 12f odcinek od km 0+000 do km 1+742 = 1,742 km - droga krajowa nr 12e odcinek od km 0+000 do km 4+651 = 4,651 km - droga krajowa nr 12a odcinek od km 0+000 do km 5+595 = 5,595 km - droga krajowa nr 27 odcinek od km 0+000 do km 37+917 = 37,917 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233292-2, 45232410-9, 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie Kierownika robót20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.