To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Radom: Dostawa umeblowania biurowego - hotelowego dla potrzeb Centralnego Ośrodka Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 343454 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310620 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu, ul. Limanowskiego 29A, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 363 51 87, faks 48 363 51 87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umeblowania biurowego - hotelowego dla potrzeb Centralnego Ośrodka Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umeblowania biurowo - hotelowego dla potrzeb Centralnego Ośrodka Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ pn. Wykaz wyposażenia objętego przedmiotem dostawy oraz warunkami wynikającymi z treści załączonego do SIWZ projektu umowy. Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 zobowiązany jest: 1) dostarczyć do siedziby Zamawiającego umeblowanie biurowo - hotelowe (dalej Wyposażenie według ilości i wymagań opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ pn. Wykaz wyposażenia objętego przedmiotem dostawy, 2) dokonać rozpakowania dostarczonego Wyposażenia oraz kompleksowego jego montażu (zgodnie z wymaganiami producenta) i rozmieszczenia na terenie siedziby Zamawiającego - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykonanie montażu Wyposażenia na terenie siedziby Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) sprawdzić prawidłowość funkcjonowania poszczególnych elementów dostarczonych Wyposażenia; 4) usunąć opakowania związane z dostawą; 5) przekazać Zamawiającemu sporządzone w całości w języku polskim instrukcje użytkowania dostarczonego Wyposażenia. 6) naprawić ewentualne szkody związane z dostawą i montażem Wyposażenia. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia (dostawy) winno być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, winno spełniać normy bezpieczeństwa oraz winno być dostarczone z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.19.00.00 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno Handlowy LUMAR Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 505722,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 397476,29
Oferta z najniższą ceną: 397476,29 / Oferta z najwyższą ceną: 535614,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, testów diagnostycznych i surowic dla PSSE w Radomiu 2024 r.
- Budowa oświetlenia sięgacza ulicy Witosa na działkach nr 74/1, 74/2, 63/2 w Radomiu
- Organizacja wycieczki do Wiednia dla 57 pracowników oraz byłych pracowników Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w: Lipsku, Przysusze, Szydłowcu i Zwoleniu
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel "Olimpijski" w Ciechanowie
- dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.