eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorem, oprogramowaniem do komputera stacjonarnego, opieką serwisową zestawów komputerowych oraz okablowaniem sieciowym dla projektu pn.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Bełchatów - szansą na lepsze jutro - II edycja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Bełchatów: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorem, oprogramowaniem do komputera stacjonarnego, opieką serwisową zestawów komputerowych oraz okablowaniem sieciowym dla projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Bełchatów - szansą na lepsze jutro - II edycja
Numer ogłoszenia: 343352 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełchatów , ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6325211 w. 34, faks 44 6326854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorem, oprogramowaniem do komputera stacjonarnego, opieką serwisową zestawów komputerowych oraz okablowaniem sieciowym dla projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Bełchatów - szansą na lepsze jutro - II edycja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i montaż zestawów komputerowych dla beneficjentów wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym, ochroną antywirusową - 100 sztuk. 2. Dostawa i montaż zestawów komputerowych dla jednostek podległych Gminy Bełchatów wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym, ochroną antywirusową - 80 sztuk. 3. Opieka serwisowa zestawów komputerowych - 180 sztuk. 4. Okablowanie sieciowe - 13 jednostek. 5. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion - II edycja. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, w oryginalnie zapakowanych kartonach. 7. W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych. 8. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego, wniesienia sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a następnie po sprawdzeniu dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania przez Zamawiającego do instalacji sprzętu i oprogramowania w miejscu jego ostatecznego przeznaczenia. Wykonawca wykona powyższe czynności na własny koszt. 10. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 11. Miejscem dostawy i sprawdzenia sprzętu komputerowego będzie siedziba Zamawiającego. Po czym nastąpi podział na ostatecznych Beneficjentów i placówki oświatowe na terenie Gminy Bełchatów. Dokładne miejsca instalacji komputerów zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. 12. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie następował w częściach, po zainstalowaniu sprzętu i oprogramowania u beneficjenta ostatecznego. Na podstawie protokołów częściowych po całkowitym dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem wśród beneficjentów ostatecznych zostanie podpisany protokół końcowy. Protokoły częściowe oraz protokół końcowy będą podpisywane przez przedstawicieli obu Stron. 13. Terminy odbioru i instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym z min. 3-dniowym wyprzedzeniem. W dniu dostawy sprzętu Wykonawca wraz z Zamawiającym sprawdzą prawidłowość jego działania. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do serwisowania dostarczonego sprzętu oraz wykonania przeglądów min. 15 zestawów komputerowych miesięcznie w miejscu jego instalacji (tj. w miejscu zamieszkania lub siedzibie beneficjenta ostatecznego). Dowodem wykonania przeglądu serwisowego będzie protokół przeglądu podpisany przez beneficjenta ostatecznego. Terminy przeglądów mają odbywać się wg harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca zapewni serwisanta, który dojedzie w miejsce instalacji na własny koszt. 15. Warunki gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt b) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji - na komputery stacjonarne, monitory wraz z montażem, na oprogramowanie - 5 lat - na okablowanie sieciowe - 3 lata c) Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. d) W okresie objętym gwarancją (jeżeli jest to możliwe) serwis będzie świadczony w miejscu eksploatacji sprzętu. Koszt dojazdu serwisanta będzie pokrywał Wykonawca. e) Wykonawca pokryje koszty dostarczenia i odbioru sprzętu. f) Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy awarie sprzętu faksem lub telefonicznie. Wykonawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia i usunie wady terminie 3 dni od daty zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Czas reakcji serwisu - do końca dnia roboczego. g) Na czas naprawy sprzętu - w okresie gwarancji - dłuższy niż 3 dni robocze liczone od daty zgłoszenia wady, Wykonawca zapewni na swój koszt sprzęt zastępczy - o parametrach nie gorszych niż sprzęt naprawiany i umożliwi beneficjentowi ostatecznemu korzystanie z niego do momentu zwrotu naprawianego sprzętu. Wykonawca pokryje koszty dostarczenia i odbioru sprzętu zastępczego. h) Sprzęt serwisowany w ramach gwarancji i naprawiany w ramach gwarancji będzie wyłącznie przez podmiot posiadający autoryzację producenta. i) W okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie ponosił: a. koszty dostarczenia niesprawnego sprzętu w celu naprawy do punktu serwisowego, b. koszty transportu sprzętu po naprawie z tego punktu do siedziby beneficjenta ostatecznego, c. koszty zainstalowania naprawionego sprzętu oraz koszty przejazdów pracowników serwisu związanych z naprawą i konserwacją sprzętu. j) Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas dokonywania każdej naprawy a w przypadku wymiany podzespołów - okres gwarancji na wymienioną część rozpoczyna się na nowo. k) Gwarancji nie będą podlegały uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek: - działania siły wyższej (pożar, powódź, i inne) po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego, - eksploatacji niezgodnej z instrukcją obsługi, - modyfikacji, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych, dokonywanych przez osoby trzecie, bez wiedzy Wykonawcy, - uszkodzeń mechanicznych, powstałych po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego. l) Po trzykrotnej naprawie tej samej części, Wykonawca wymieni nieodpłatnie urządzenie na wolne od wad w terminie nie przekraczającym 14 dni. m) Okres gwarancji przedłuża się o czas pozostawania urządzenia w naprawie. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez Gwaranta skutkującej wymianą urządzenia na wolne od wad, okres gwarancji na wymienione urządzenie biegnie od nowa. n) Beneficjentom ostatecznym przysługują takie same uprawnienia gwarancyjne jak Zamawiającemu. 16. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostaną wliczone przez Wykonawcę w cenę ofertową. 17. Zasady wynagradzania: a) Zamawiający wypłaci wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. b) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. c) Faktura zostanie wystawiona w oparciu o protokół odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu zestawów komputerowych dla beneficjentów wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym, ochroną antywirusową oraz w zakresie dostawy i montażu zestawów komputerowych dla jednostek podległych Gminy Bełchatów wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym, ochroną antywirusową zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji projektu miejsce podłączenia komputera stacjonarnego dla beneficjenta może ulec zmianie. Przez zmianę miejsca podłączenia Zamawiający rozumie podłączenie komputera u innego Beneficjenta ostatecznego. Projektem zostaną objęte następujące jednostki podległe Gminie: 1. Gmina Bełchatów - Budynek Komunalny w Podwodach - 4 szt 2. Gmina Bełchatów - Budynek Komunalny w Woli Mikorskiej - 4 szt 3. Gmina Bełchatów - Budynek Komunalny w Zawadowie - 4 szt 4. Gmina Bełchatów - Budynek Komunalny w Zdzieszulicach Górnych - 3 szt 5. Gmina Bełchatów - Budynek Komunalny w Niedyszynie - 5 szt 6. Gimnazjum Publiczne w Kurnosie Drugim - 10 szt 7. Gimnazjum Publiczne w Łękawie - 10 szt 8. Gimnazjum Publiczne w Domiechowicach - 10 szt 9. Gimnazjum Publiczne w Dobrzelowie - 10 szt 10. GCK w Zdzieszulicach Dolnych - 6 szt 11. GCK w Zdzieszulicach Dolnych filia w Augustynowie - 6 szt 12. GCK w Zdzieszulicach Dolnych filia w Zawadach - 4 szt 13. GCK w Zdzieszulicach Dolnych filia w Kurnosie Drugim - 4 szt Wymagania w zakresie innych cech: 1) Komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 2) Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. 3) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 4) Inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). Zamawiający ma prawo zwrócić się do producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu w celu weryfikacji czy oferowany sprzęt spełnia warunki specyfikacji technicznej. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu oraz oferowane okresy gwarancji. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji - na komputery stacjonarne, monitory wraz z montażem, na oprogramowanie - 5 lat - na okablowanie sieciowe - 3 lata Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga złożenia wadium, w wysokości: 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2 grudnia 2014r. do godz. 10.30. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Nr konta 61 1050 1461 1000 0023 5331 9805. Wadium jest wniesione w terminie, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, wpływ środków pieniężnych na wskazany w SIWZ rachunek, przed upływem daty i godziny składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli Zamawiający potwierdzi fakt wniesienia wadium przed upływem daty i godziny składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Zamawiający wymaga by gwarancja zawierała również przesłanki utraty wadium, określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze, pisemne wezwanie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga potwierdzenia wykonania z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy z montażem zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem o wartości min. 500.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga: 1) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości min. 500.000,00 PLN; 2) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na minimalna sumę gwarancyjną 500.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty. 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem wspólnym. Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie lub każdy odrębnie. 1.2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru stanowiącego załacznik nr 4 do SIWZ) - dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale V, pkt 2 lit. b) SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem wspólnym. Dokument składa którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie. 1.3. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale V, pkt 2 lit. d.1) SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem odrębnym. Dokument składa którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie. 1.4. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale V, pkt 2 lit. d.2) SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem odrębnym. Dokument składa którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia zobowiązania, o którym mowa powyżej w formie oryginału. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013.231) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013.231): a) pkt 2-4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) pkt 5 i 7 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8,10 i 11 ustawy; 7. Dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a tiret pierwsze i trzecie, lit. b oraz pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013.231), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a tiret drugie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013.231), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013.231), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013.231) stosuje się odpowiednio. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). 10. W przypadku, o którym mowa w pkt. 9, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 12. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 9, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 14. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej , wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 2) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), o której mowa a art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (pkt. 21 Druku Oferty) - wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji i obowiązuje tylko wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku braku powiązań kapitałowych, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, wykonawca nie ma obowiązku składania załącznika nr 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca wypełnia i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu (według załącznika nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem wspólnym. Wykonawcy składają dokument wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z Istotnymi postanowieniami projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy, o której mowa w § 1 ust. 1. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian: a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym Wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 2 ust. 2 umowy w sytuacji: a. wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych, b. lub w sytuacji przesunięcia z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych) lub dopasowania terminów realizacji niniejszej umowy do przetargów związanych z ubezpieczeniem zakupywanego sprzętu czy zakupem i instalacją Internetu. c. zmian wynikających z realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Bełchatów - szansą na lepsze jutro - II edycja, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ryczałtowej, w sytuacji gdy urzędowo zmieniony zostanie podatek VAT. c) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 2 ust. 2 umowy w sytuacjach losowych lub spowodowanych siłą wyższą. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku braku środków finansowych lub też w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Odstąpienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, może nastapić w terminie 90 dni od dnia powstania okoliczności je uzasadniających. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbelchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Zespole Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych - pokój nr 44 (II piętro) lub w sekretariacie w terminie do 02.12.2014 r. do godz. 10.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.12.2014 r. o godz. 11.00 w sali nr 36..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie w POIG 08.03.00-10-434/13-01 Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Bełchatów - szansą na lepsze jutro - II edycja, w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - enclusion, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.