eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Wymiana ogrodzenia Stacji Uzdatniania Wody w Krasnymstawie przy ul. Piekarskiego 3 o długości około 250 mb w tym 2 szt. bram wjazdowych oraz furtki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Krasnystaw: Wymiana ogrodzenia Stacji Uzdatniania Wody w Krasnymstawie przy ul. Piekarskiego 3 o długości około 250 mb w tym 2 szt. bram wjazdowych oraz furtki
Numer ogłoszenia: 343254 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5762537, faks 82 5766830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana ogrodzenia Stacji Uzdatniania Wody w Krasnymstawie przy ul. Piekarskiego 3 o długości około 250 mb w tym 2 szt. bram wjazdowych oraz furtki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe: a)Rozebranie wolnostojących słupów ogrodzeniowych ( 6 szt.) zlokalizowanych przy bramach wjazdowych i furtce - wraz z utylizacją, b)Demontaż podmurówki (cokołów) z betonu na odcinkach od A do D, c)Demontaż przęseł metalowych wraz z słupkami, bram oraz furtki na odcinku od A do B, d)Demontaż 2 szt. bram wjazdowych oraz 1 szt. furtki. e)Odcięcie przęseł metalowych od słupków stalowych na odcinku od A do D - o długości około 250 mb oraz odwiezienie na wskazane przez Zamawiającego miejsce, f)Wykopanie prefabrykowanych stóp fundamentowych, podmurówki, płyt betonowych wraz ze słupkami stalowymi oraz odwiezienie na wskazane przez Zamawiającego miejsce, g)Wykopanie słupków stalowych na odcinkach od A do D. h)Remont istniejącej części podmurówki na odcinku od B do C. 2.Wykonanie ogrodzenia panelowego: a)Montaż słupków stalowych o rozstawie ca 2500 mm na odcinkach od A do D, b)Wyrównanie rozebranego cokołu zaprawą cementową na odcinkach od A do D, c)Montaż cokołu z deski betonowej o wysokości 20 cm na całej długości wymienianego ogrodzenia, d)Montaż paneli ogrodzeniowych typ 2D proste z podwójnym drutem poziomym o wysokości 1800 mm i szerokości - 2500 mm w kolorze zielonym na odcinkach od A do D, e)Montaż wraz z osprzętem bram wjazdowych samonośnych przesuwanych otwieranych ręcznie o szerokości: - brama nr 1- ca 5200 mm szerokości i wysokości 1800 mm (kolor zielony); - brama nr 2 - ca 7500 mm i wysokości 1800 mm (kolor zielony); f) Montaż wraz z osprzętem furtki o szerokości ca 1700 mm w świetle i wysokości 1800 mm kolor zielony, g) Uporządkowanie terenu po robotach. Specyfikacja ogrodzenia panelowego: 1.Wysokość ogrodzenia: a)1800 mm na odcinkach od A do D plus płyta betonowa o wysokości 200 mm b)deska betonowa o wysokości 200mm na całości ogrodzenia. 2.Szerokość przęsła: 2500 mm na całej długości ogrodzenia (dopuszcza się inny rozstaw wynikający z zastosowanego systemu). 3.Ogrodzenie panelowe na odcinku od A do B typ 2D. 4.Przęsła wykonane z drutu okrągłego w pionie fi 5 w poziomie 2 x fi 6 ocynkowanego i pokryte warstwą poliestrową w kolorze zielonym o grubości min. 100 mikrometrów. 5.Wymiary oczek: 50 x 200 mm (szer. x wys.). 6.Słupki stalowe wykonane z profilu zamkniętego prostokątnego o wymiarach 40×60/2 mm ocynkowanego o wysokości dostosowanej do wysokości paneli. Montaż w gruncie poprzez zabetonowanie lub fundamenty prefabrykowane. Słupki zakończone od góry zaślepką. 7.Słupki pokryte warstwą poliestrową w kolorze zielonym o grub. min. 100 mikrometrów. 8.Montaż paneli do słupków poprzez obejmy co najmniej 3 szt. na słupek z nakrętkami antykradzieżowymi (samozrywalne). Obejmy malowane w kolorze zielonym. 9. Słupki bram i furtek z profilu zamkniętego prostokątnego o wym. 100 x 100 mm pokryte warstwą poliestrową w kolorze zielonym. 10.Bramy i furtki wyposażone w zamki, klamki, klucze, samozamykacze, blokady przeciwzamykające. Szczegółowe warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia opisano w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: 1.ST - 01 roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i ziemne, 2.ST - 02 montaż ogrodzeń. Inne wymagania i uwagi: 1.Teren SUW jest obecnie ogrodzony przęsłami metalowymi na słupkach stalowych, częściowo na: podmurówce z kamienia oraz z deską betonową. 2.Istniejące ogrodzenie należy przewidzieć całkowicie do rozbiórki. 3.Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST 01) - załącznik nr 9 do SIWZ, 2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST 02) - załącznik nr 10 do SIWZ, 3.kopia mapy zasadniczej - załącznik nr 11 do SIWZ, 4.dokumentacja zdjęciowa stanu istniejącego - załącznik nr 12 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu ogrodzenia o wartości robót co najmniej 50.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie, Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie, Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 8a do SIWZ) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby dot. posiadania wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 8a do SIWZ, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby, które musi: -zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, -wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, -zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, -wskazywać zakres powierzonego zasobu oraz opis sposobu udostępnienia tego zasobu zapewniającego korzystanie z niego przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 8b do SIWZ) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby dot. osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 8b, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby, które musi: -zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby dot. osób zdolnych do wykonania zamówienia, -wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, -wskazywać imię i nazwisko oraz funkcję w realizacji zamówienia, a także opis sposobu udostępnienia tego zasobu zapewniającego korzystanie z niego przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. 2.Zmiany dotyczą: 1)przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy (załącznik nr 13 do SIWZ) w przypadku: a) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji, b)konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, c)wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, o okres, w którym roboty będące przedmiotem umowy nie będą mogły być prowadzone, 2)być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkrasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Piekarskiego 3; 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Piekarskiego 3; 22-300 Krasnystaw pokój nr 6 - sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.