eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Tychy: Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy
Numer ogłoszenia: 343238 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy wyszczególnionych w załączniku nr 6a do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków placówek oświatowych, w tym m.in. instalacji wodociągowej od wodomierza do odbiorników wraz z tymi odbiornikami w obiekcie, utrzymanie w pełnej sprawności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej od pierwszej studzienki kanalizacyjnej (od strony budynku) do urządzeń sanitarnych i wpustów dachowych wraz z tymi wpustami i urządzeniami, rynien wraz z rurami spustowymi, instalacji gazowej, instalacji c.o. stacji wymienników, kotłowni gazowych, węzłów cieplnych, instalacji elektrycznej, części budowlanej (obejmującej roboty ślusarskie, stolarsko-szklarskie, dekarskie, murarsko-tynkarskie i inne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 2 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy wyszczególnionych w załączniku nr 7a do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków placówek oświatowych, w tym m.in. instalacji wodociągowej od wodomierza do odbiorników wraz z tymi odbiornikami w obiekcie, utrzymanie w pełnej sprawności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej od pierwszej studzienki kanalizacyjnej (od strony budynku) do urządzeń sanitarnych i wpustów dachowych wraz z tymi wpustami i urządzeniami, rynien wraz z rurami spustowymi, instalacji gazowej, instalacji c.o. stacji wymienników, kotłowni gazowych, węzłów cieplnych, instalacji elektrycznej, części budowlanej (obejmującej roboty ślusarskie, stolarsko-szklarskie, dekarskie, murarsko-tynkarskie i inne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia ww. zamówień w wysokości: dla zadania 1 - 7,51% zamówienia podstawowego w zakresie zadania 1, dla zadania 2 - 13,72 % zamówienia podstawowego w zakresie zadania 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00-0, 71.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN) Zadanie 2 - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN) 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie 1 -wymagane jest wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 1 usługi (w ramach jednej umowy) polegającej na konserwacji i bieżącej obsłudze instalacji budowlanych (c.o., wod-kan., elektrycznej) wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w użytkowanych budynkach o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż 60 000 m2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie co najmniej 6 miesięcy zrealizował wymaganą usługę na kwotę min. 200 000,00 zł brutto - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. zadanie 2 -wymagane jest wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 1 usługi (w ramach jednej umowy) polegającej na konserwacji i bieżącej obsłudze instalacji budowlanych (c.o., wod-kan., elektrycznej) wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w użytkowanych budynkach o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż 60 000 m2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie co najmniej 6 miesięcy zrealizował wymaganą usługę na kwotę min. 100 000,00 zł brutto - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania, w/w usługi mogą się powtarzać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - elektrycznej. wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania, wskazane osoby mogą się powtarzać. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według załącznika nr 4a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowa o wartości 100 000 zł - niezależnie od ilości zadań, do których Wykonawca przystąpi. b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości 200 000 zł - niezależnie od ilości zadań, do których Wykonawca przystąpi. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy cena SIWZ 15 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. - dotyczy zadania nr 1 i 2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy wyszczególnionych w załączniku nr 6a do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków placówek oświatowych, w tym m.in. instalacji wodociągowej od wodomierza do odbiorników wraz z tymi odbiornikami w obiekcie, utrzymanie w pełnej sprawności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej od pierwszej studzienki kanalizacyjnej (od strony budynku) do urządzeń sanitarnych i wpustów dachowych wraz z tymi wpustami i urządzeniami, rynien wraz z rurami spustowymi, instalacji gazowej, instalacji c.o. stacji wymienników, kotłowni gazowych, węzłów cieplnych, instalacji elektrycznej, części budowlanej (obejmującej roboty ślusarskie, stolarsko-szklarskie, dekarskie, murarsko-tynkarskie i inne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00-0, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy wyszczególnionych w załączniku nr 7a do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków placówek oświatowych, w tym m.in. instalacji wodociągowej od wodomierza do odbiorników wraz z tymi odbiornikami w obiekcie, utrzymanie w pełnej sprawności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej od pierwszej studzienki kanalizacyjnej (od strony budynku) do urządzeń sanitarnych i wpustów dachowych wraz z tymi wpustami i urządzeniami, rynien wraz z rurami spustowymi, instalacji gazowej, instalacji c.o. stacji wymienników, kotłowni gazowych, węzłów cieplnych, instalacji elektrycznej, części budowlanej (obejmującej roboty ślusarskie, stolarsko-szklarskie, dekarskie, murarsko-tynkarskie i inne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00-0, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.