To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343012 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Szczecin: Remonty nieruchomości i przebudowa lokali Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie i Mirosławcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 315510
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321471
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, krajowy numer identyfikacyjny
1061308300161, ul.
ul. Szafera
10,
71245
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 698 400, faks
914 394 763, e-mail
malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nieruchomości i przebudowa lokali Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie i Mirosławcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR16.2610.6.2016.MZP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1)termomodernizację części budynku i wykonanie renowacji docieplonych dwóch ścian budynku z usunięciem glonów i likwidacją pęknięć ścian na II piętrze w Biurze Powiatu Choszczeńskiego przy ul. Dąbrowszczaków 29 w Choszcznie, 2)docieplenie poddasza i montaż wiatrołapu w sali obsługi klienta w Biurze Powiatu Goleniowskiego przy ul. Batalionów Chłopskich 3 w Nowogardzie, 3)termomodernizację części budynku wraz z dociepleniem i wymianą pokrycia dachu oraz naprawę schodów wejściowych na skarpie przed wejściem do lokalu Biura Powiatu Wałeckiego przy ul. Kościuszki 16 w Mirosławcu. 2.Budynki w trakcie wykonywanych robót będą użytkowane, dostęp do nich będą miały osoby trzecie i w czasie wykonania zamówienia nie ma możliwości wyłączenia budynków z normalnego używania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót w taki sposób, aby nie oddziaływać na osoby i urządzenia znajdujące się w budynku. 3.Zakres zamówienia zostanie wykonany zgodnie z opracowanymi dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami. 4.Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - Termomodernizacja części budynku i renowacja docieplonych dwóch ścian budynku z usunięciem glonów i likwidacją pęknięć ścian na II piętrze w Biurze Powiatu Choszczeńskiego przy ul. Dąbrowszczaków 29 w Choszcznie. Zadanie nr 2 - Docieplenie poddasza i montaż wiatrołapu w sali obsługi klienta w Biurze Powiatu Goleniowskiego przy ul. Batalionów Chłopskich 3 w Nowogardzie. Zadanie nr 3 - Termomodernizacja części budynku wraz z dociepleniem i wymiana pokrycia dachu oraz naprawa schodów wejściowych na skarpie przed wejściem do lokalu Biura Powiatu Wałeckiego przy ul. Kościuszki 16 w Mirosławcu. 5. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, celem ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace wynikające z dokumentacji technicznej określonej dla każdego z zadań 1-3. 6.Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót i wykazach materiałów nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, technologie i urządzenia równoważne w stosunku do użytych ww. dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w wymienionej dokumentacji. 7.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez uwag). Niezależnie od udzielonej gwarancji Zamawiającemu przysługuje odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy. 8.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres obejmujący realizację przedmiotu niniejszej umowy. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie może być niższa niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). Posiadanie ubezpieczenia jw. dotyczy wszystkich części zamówienia. 12. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 od nr 1.1.1 do nr 3.1.4 oraz projekcie umowy w zakresie II części zamówienia stanowiącej załącznik nr 7.2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45453000-7,
45443000-4,
45223100-7,
45450000-6,
45421132-8,
45421000-4,
45262100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Termomodernizacja części budynku i wykonanie renowacji docieplonych dwóch ścian budynku z usunięciem glonów i likwidacją pęknięć ścian na II piętrze w Biurze Powiatu Choszczeńskiego przy ul. Dąbrowszczaków 29 w Choszcznie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie I części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.)z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną w zakresie I części zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tej części z uwzględnieniem zakresu robót. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Docieplenie poddasza i montaż wiatrołapu w sali obsługi klienta w Biurze Powiatu Goleniowskiego przy ul. Batalionów Chłopskich 3 w Nowogardzie, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27238.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Termomodernizacja części budynku wraz z dociepleniem i wymianą pokrycia dachu oraz naprawę schodów wejściowych na skarpie przed wejściem do lokalu Biura Powiatu Wałeckiego przy ul. Kościuszki 16 w Mirosławcu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie III części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.