eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Zakup fabrycznie nowego 23 osobowego samochodu ( 22+1 ) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wysokiej Głogowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342904 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Głogów Małopolski: Zakup fabrycznie nowego 23 osobowego samochodu ( 22+1 ) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wysokiej Głogowskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów Małopolski, krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000, ul. ul. Rynek  1, 36060   Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 8515123, 8515124, e-mail , faks 178 515 120.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.glogow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą, lub osobiście
Adres:
Urąd Miejski w Głogwie Malopolskim ul. Rynek 1, 369-060 Głogów Młp. pok. nr 4 ( sekretariat Urzędu)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.bip.glogow-mlp.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego 23 osobowego samochodu ( 22+1 ) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wysokiej Głogowskiej
Numer referencyjny: BI.271.41.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu, fabrycznie nowego, nadwozie typu autobus, liczba pasażerów 22 + kierowca, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wysokiej Głogowskiej. I. NADWOZIE: - nadwozie typu autobus, liczba miejsc dla pasażerów - 22 + kierowca, w tym przystosowane 2 miejsca dla wózków inwalidzkich z tyłu autobusu z opcją demontażu foteli tylnych co umożliwi transport osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w specjalnie przystosowanych stanowiskach wózka inwalidzkiego. Stanowiska wózków homologowane wyposażone w specjalne szyny, pasy, pasy bezpieczeństwa dla osoby niepełnosprawnej oraz najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka inwalidzkiego. Nadwozie całkowicie przeszklone z fabrycznymi drzwiami bocznymi przesuwanymi (prawe) otwieranymi elektrycznie poprzez oryginalny mechanizm. Autobus fabrycznie nowy rok produkcji 2016 sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych co będzie potwierdzone homologacją i przeglądem przedsprzedażnym, - szyby panoramiczne gięte, pojedyncze, przyciemniane, - szyba czołowa przyciemniana z filtrem, - osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera + półki nad przednią szybą, - stopień drzwi bocznych przy drzwiach przesuwanych wysuwany elektrycznie, - kolor fabrycznie nowy oryginalny, srebrny metalik, - wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1850 mm, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne z kierunkowskazami, - elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich fabryczne, - pleksa za kierowcą + bariera z poręczą za kierowcą, - drzwi tylne dwuskrzydłowe, z przeszkleniem, otwierane na 180 stopni, - zawieszenie fabrycznie wzmocnione, - rozstaw osi minimum 4300 mm, - długość całkowita minimum 7600 mm - dopuszczalna masa całkowita minimum 5000 kg. II. SILNIK: wysokoprężny diesla, o pojemności minimum 1950 cm3, moc silnika minimum 120 kW, minimum 160 KM, wersja silnika EURO VI, zbiornik paliwa min. 80 litrów. Oferowany pojazd musi spełniać wymogi techniczne zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r (Dz.U z 2011r Nr 96 poz. 559) w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych. III.BEZPIECZEŃSTWO: - system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania ABS i elektroniczny system podziału siły hamowania EBV, - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania ASR, - system stabilizacji toru jazdy ESP, - hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, - układ hamulcowy hydrauliczny dwu obwodowy, - hamulec postojowy, - poduszka powietrzna dla kierowcy, - poduszka powietrzna dla pasażera. IV.UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU: - napęd na koła tylne, - koła bliźniacze z tyłu. V.UKŁAD KIEROWNICZY: - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, - blokada koła kierownicy. VI.KOŁA/OPONY: - koła i ogumienie na samochodzie: minimum 205/75 R16 C, - koło zapasowe pełnowymiarowe umieszczone z tyłu pojazdu pod końcem ramy, - drugi komplet kół z oponami zimowymi, - ogumienie bezdętkowe. VII.WYPOSAŻENIE FUNKCJONALNE: - centralny zamek sterowany falami radiowymi, - alarm antywłamaniowy, - fabryczny immobiliser, - przednia szyba ogrzewana, - trzecie światło stop z tyłu pojazdu + światła boczne obrysowe, - lusterko wsteczne wewnętrzne, - gniazdo 12V, - kamera cofania z wyświetlaczem, - lampy przeciwmgielne przednie z funkcją doświetlania zakrętów, - lampy przeciwmgielne tylne, - światła wsteczne, - chlapacze przód i tył, - siedzenie kierowcy komfortowe hydraulicznie resorowane + podłokietnik, - napinacze pasów 3-pkt dla kierowcy, - poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie pasażerów z autobusu, - zasłonki przeciwsłoneczne w oknach przesuwane na szynie, - izolacja dźwiękowo termiczna przedziału pasażerskiego, - światła tylne awaryjne, - oznakowanie pojazdu "przewóz osób niepełnosprawnych", - kompletne 2 stanowiska wózka inwalidzkiego, pasy 4 pkt do mocowania wózka, pasy 2 pkt do mocowania pasażera, - najazdy służące do wprowadzania wózka inwalidzkiego. VIII. PRZESTRZEŃ PASAŻERSKA: - zamontowanie ramek okiennych (parapety i słupki okienne) z tworzywa ABS (łatwo zmywalne), a ściany podokienne wraz z sufitem pokryte tapicerką, - tapicerka z izolacją termiczną, - oświetlenie przestrzeni pasażerskiej dzień, noc, + elektroniczny panel sterujący natężeniem, - podświetlony stopień wejścia, - podłoga płaska na całym pojeździe z materiału antypoślizgowego, - szyberdach - wyjście awaryjne homologowane, - montaż foteli sztywne homologowane, 3-pkt pasy bezpieczeństwa, podłokietniki regulowane, uchwyt, zagłówek, - wybijaki do szyb zamontowane na słupkach bocznych, oznaczenie wyjść awaryjnych, - fotele tylne demontowane w celu transportu osób na wózkach inwalidzkich, - wentylator nadmuchowy i wyciągowy. IX.WYPOSAŻENIE DODATKOWE: - skrzynia biegów manualna 6-biegowa (6 biegów do przodu), - elektryczne sterowanie drzwi przesuwnych ( prawe) - radioodtwarzacz CD i formatu MP3 ze wzmacniaczem, mikrofon z przełącznikiem, USB, przewód spiralny i uchwyt mikrofonu, - głośniki w przedniej części autobusu, - głośniki w przestrzeni pasażerskiej (4 szt.) - instalacja i montaż, - klimatyzacja przedziału kierowcy oryginalna, - klimatyzacja dachowa części pasażerskiej z wydmuchem centralnym po środku pojazdu min. 5kW, - ogrzewanie wodne postojowe ze sterownikiem przestrzeni pasażerskiej z konwektorami na ścianach bocznych, - homologowany ogranicznik prędkości do 100 km/h, - tachograf cyfrowy, - radio CB z anteną zamontowane i dostrojone, - zagłówek kierowcy i pasażera regulowany na wysokość, - szybkościomierz ze skalą w kilometrach, - wskaźnik temperatury zewnętrznej, - czujnik światła i deszczu, - regulacja zasięgu reflektorów, - kontrolka zużycia płynu do spryskiwaczy, - kontrolka zużycia klocków hamulcowych, - kontrolka awarii oświetlenia pojazdu, - apteczka, 2 gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, dodatkowa apteczka autobusowa, -kompletne przystosowanie pojazdu do przewozu 2 miejsc na wózkach inwalidzkich "szybki montaż" zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. X. GWARANCJA: - minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem (baza + zabudowa) bez limitu kilometrów, - minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą, - minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia. XI. WYMAGANIA DODATKOWE: - pełna dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus - pełna homologacja Autobusowa dla osób niepełnosprawnych, oraz misi spełniać warunki zawarte Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.02.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2015 r. NR. 32, poz.305) - wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych. -Wykonawca zapewni ubezpieczenie autobusu w pełnym zakresie tzn. OC, AC, NNW na 12 miesięcy od chwili przekazania pojazdu Zamawiającemu. Koszt pełnego pakietu ubezpieczeniowego uwzględniony będzie w cenie samochodu, liczony od wartości brutto. -Serwis autoryzowany w promieniu do 50 km od ŚDS Wysoka Głogowska

II.5) Główny kod CPV: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
Dodatkowe kody CPV:34114300-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/03/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Niżej Wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia: 1) Certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez te jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunków realizacji zamówienia. Zmawiający żąda np. Świadectwa homologacji typu pojazdu WE oferowanego pojazdu wydanego przez upoważnioną jednostkę, lub świadectwa zgodności WE zapewniającego spełnienie warunków granicznych norm czystości spalin Euro 6, wartość poszczególnych emisji zanieczyszczeń spalin w mg/km dla tlenków azotu ( NOx), węglowodorów ( THC), masy cząstek stałych ( PM) oraz zużycia paliwa w warunkach pozamiejskich w I/KM. Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż te, o których mowa powyżej, w szczególności dokumentacje techniczną producenta w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawdzeń z badań, o których mowa powyżej, ani możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że dostarczany przez niego samochód spełnia wymogi i kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunków realizacji zamówienia. 2) Dokument potwierdzający ( np. umowa) miejsce wykonania serwisu autoryzowanego, przeglądu eksploatacyjnego oraz obsługi dostarczonego samochodu w okresie gwarancji w promieniu do 50 km od ŚDS Wysoka Głogowska.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 96 9159 0000 2001 0000 0114 0005 umieszczając na przelewie dopisek w brzmieniu: "Wadium - przetarg na bilety". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 należy złożyć wraz z ofertą, w formie stosownych dokumentów w oryginale, umieszczonych w osobnej kopercie.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem 10
gwarancji na powłokę lakierniczą5
gwarancji na perforację nadwozia 5
darmowe przeglądy eksploatacyjno- gwarancyjne 20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.