eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Milicz: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Numer ogłoszenia: 342722 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3804317, faks 71 3841119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 2.Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia została określona w załączniku nr 1 do SIWZ (wg poniższego brzmienia). Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, fabrycznie nowej koparko-ładowarki (rok produkcji nie starszy niż 2013), zwanej w dalszej części przedmiotem zamówienia. 2. Opis koparko-ładowarki 2.1 Specyfikacja maszyny Maszyna fabrycznie nowa, nie starsza niż 2013 r., Silnik: - moc netto min 95 KM, - 4-suwowy, wysokoprężny z turbodoładowaniem - moment obrotowy nie mniejszy niż 375 Nm przy 1100 obr/min - filtr powietrza dwustopniowy ze wskazaniem zanieczyszczenia - spełniający normy emisji spalin minimum EU Stage IIIA Skrzynia biegów: - manualna lub automatyczna z możliwością przełączenia w tryb półautomatyczny - prędkość maksymalna nie mniejsza niż 30 km/h - zmiennik momentu jednostopniowy, jednofazowy (do elastycznego przenoszenia napędu z silnika na skrzynie biegów) Układ hamulcowy: - hamulec zasadniczy: wielotarczowy, mokry, sterowany hydraulicznie, działający na koła tylne, - hamulec postojowy: wielotarczowy, sterowany mechanicznie, działający na koła tylne Układ napędowy i kierowniczy: - napęd na 4 koła - most przedni - skrętny i mocowany wahliwie - koła przednie rozmiar minimum 12,5 x 18, 10 PR TL, koła tylne rozmiar minimum 16,9 x 28 12PR TL, - blokada mechanizmu różnicowego, - hydrostatyczny układ skrętu - awaryjny układ kierowniczy - zewnętrzny promień skrętu (bez użycia hamulców) max 4150 mm - kolumna kierownicza regulowana minimum w dwu płaszczyznach Układ hydrauliczny: - pompa hydrauliczna układu skrętu; zębata, wydajność pompy nie mniejsza niż 24l/min przy 2200 obr/min, maksymalne ciśnienie robocze w układzie nie większe niż 14 MPa przy 2200 obr/min silnika - pompa hydrauliczna układu roboczego; zębata o maksymalnym wydatku 156l/min przy 2200 obr/min i ciśnieniu nie większe niż 19 MPa - instalacja hydrauliczna do zasilania młota wyburzeniowego lub innych osprzętów mocowanych na wysięgniku koparkowym Kabina operatora: - spełniająca wymagania norm ROPS/FOBS - drzwi z obu stron kabiny - fotel operatora na zawieszeniu amortyzowanym, regulowany obrotowy o 180o z pasem bezpieczeństwa - wentylowana i ogrzewana - kolumna kierownicy regulowana - reflektory robocze 2 przednie i 2 boczne - lampa ostrzegawcza, obrotowa na dachu kabiny - wycieraczki szyby przedniej i tylnej - szyba tylna uchylna - lusterka wsteczne zewnętrzne; prawe i lewe, - ergonomicznie rozmieszczenie przyrządów kontrolno-pomiarowych oraz dźwigni sterowania Osprzęt ładowarkowy: - łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa (6w1) o pojemności min 1,0 m3 z widłami odchylanymi - wysięgnik ładowarkowy typu równoległego z dwoma siłownikami podnoszenia wysięgnika i dwoma przechyłu łyżki ładowarkowej - siła odspajająca nie mniejsza niż 65 kN - maksymalna wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 4100 mm - udźwig hydrauliczny na maksymalnej wysokości podnoszenia min. 30 kN Osprzęt koparkowy: - wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwny na ramie tylnej - głębokość kopania wysięgnikiem koparkowym min. 6 m - siła wyrywająca na zębach łyżki min. 50 kN - łyżka koparkowa 1 szt. o szerokości w zakresie od 60 cm do 70 cm - dodatkowa łyżka koparkowa 1 szt. o szerokości w zakresie od 30 cm do 42 cm - dodatkowa łyżka koparkowa 1 szt. do skarpowania o szerokości w zakresie od 150 cm do 160 cm - do każdej łyżki koparkowej komplet sworzni Wymiary maszyny: - szerokość transportowa nie większa niż 2300 mm - wysokość transportowa nie większa niż 3680 mm - długość transportowa całkowita nie większa niż 6150 mm (dla łyżki ładowarkowej z zębami) - rozstaw osi 2200 mm - pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 130 l Dodatkowe wymagania: - podpory równoległe wysuwane hydraulicznie z gumowymi nakładkami na stopy. - wykonawca musi posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 150 km - wykonawca zapewni gwarancję minimum na okres 24 miesięcy lub 2000 godzin pracy, w zależności która z okoliczności wystąpi jako pierwsza. Z maszyną zostanie dostarczona następująca dokumentacja towarzyszącą: - instrukcja obsługi w języku polskim - katalog części zamiennych w języku polskim - książkę gwarancyjną - deklaracje zgodności WE na znak CE Ponadto Oferent w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Uczestnik przetargu musi dodatkowo dostarczyć następujące informacje i dokumenty w swojej ofercie:a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) a w przypadku gdy podmiot należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (...). 2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone upoważnienie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (także spółka cywilna) wymagania dotyczące składanych dokumentów odnoszą się do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im zapobiec (przykładowe okoliczności): -katastrofy naturalne, -nadzwyczajne zjawiska pogodowe np. znaczne opady atmosferyczne, -zamieszki społeczne, -sprzeczne z przepisami działania osób trzecich itp., poprzez dostosowanie realizacji umowy do okoliczności zaistniałych na skutek wystąpienia siły wyższej; w szczególności w razie wystąpienia siły wyższej strony będą mogły zmienić termin realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie o czas, w jakim trwała siła wyższa; b) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) czego następstwem będzie zmiana ceny - poprzez dostosowanie przewidzianej umową stawki podatku VAT do stawki wynikającej ze zmienionych przepisów prawa, a tym samym dokonanie zmiany ceny brutto. 2.W tych przypadkach strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie: 10,00 zł na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 24.10.2014, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.