eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Modernizacja budynku przy ul. Sikorskiego 1 w Głogowie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342678 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Głogów: Modernizacja budynku przy ul. Sikorskiego 1 w Głogowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302037

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 302041

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 315805

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głogowski, krajowy numer identyfikacyjny 39065211100000, ul. ul. Sikorskiego  21, 67200   Głogów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 767 282 801, faks 767 282 817, e-mail przetargi@glogow.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku przy ul. Sikorskiego 1 w Głogowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BP.272.05.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przyjętych rozwiązań projektowych przewiduje się następujący zakres robót: -wykucie otworu drzwiowego w celu wejścia do budynku dla osób z niepełnosprawnością ruchową - 1 kpl., -rozbiórka biegu schodów zewnętrznych do piwnicy od strony północno - wschodniej - 1 kpl. -montaż windy zewnętrznej typu CIBES A 5000 - 1 kpl., -przebudowa pomieszczenie biurowego na korytarz, sanitariat dla osób z niepełnosprawnością ruchową, sanitariat dla mężczyzn w poziomie parteru - 1 kpl -przebudowa części pomieszczenia biurowego na korytarz oraz pomieszczenia dla osób z niepełnosprawnością ruchową na poziomie piętra wraz z remontem instalacji sanitarnej i elektrycznej - 1 kpl w budynku Głogowskiego Uniwersytetu III Wieku w Głogowie przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1, działka nr ew. 110 obręb 4 ,,Chrobry", jedn. ewidencyjna m. Głogów - zgodnie z decyzją ostateczną pozwolenia na budowę nr 496.2014 z dnia 01.09.2014 r.


II.4) Główny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia
Dodatkowe kody CPV:45262321-7, 45262500-6, 45324000-4, 45442100-8, 45432000-4, 45421000-4, 45262370-5, 45330000-9, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 45331210-1, 45310000-3, 45317300-5, 45316000-5, 45317000-2, 45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29 września 2016r. - 2 grudnia 2016r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/09/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych BUDREM w Łagoszowie Wielkim Sp. z o.o.,  ,  Łagoszów Wielki 14A,  59-160,  Radwanice,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 267655.47 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: paragraf 3 ust. 1 lit.b umowy - zmiana terminu wykonania zamówienia, tj. 9 grudnia 2016r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: paragraf 7 ust. 1 umowy - Zmiana wynagrdzenia Wykonawcy, tj. 275.230,51 zł brutto, w tym netto: 223.764,64 zł, VAT: 51.465,87 zł. Paragraf 13 ust. 1 - zmiana zabezpieczenia należytego wykonania umowy, tj. 22.018,44 zł.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy związana jest ze zmianą zakresu zamówienia, wynikającą z konieczności wykonania robót dodatkowych,które są niezbędne do wykonania zadania podstawowego.Poprawią one bezpieczeństwo przebywających w budynku osób, zapobiegać będą powstawaniu kosztów w przyszłości i przyczynią się o bezproblemowego wypełniania warunków gwarancji przez Zamawiającego. Zakres robót dodatkowych wynika z tego,że w przeszłości pomieszczenia GUTW pełniły funkcję biblioteki pedagogicznej. Obciążenie stropów regałami z książkami powodowało degenerację belek stropowych i podłóg. Powyższego nie można było przewidzieć bez dokonania koniecznych demontaży i odkrywek. Ponadto w przypadku montażu windy projektant nie przewidział w kosztorysie inwestorskim nakładów na pochylnię do windy na poziomie 0 oraz na zewnętrzne roboty elewacyjne po montażu szybu windowego.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.