eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa filtrów klimatyzacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Kraków: Dostawa filtrów klimatyzacyjnych
Numer ogłoszenia: 342624 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa filtrów klimatyzacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów klimatyzacyjnych. 1. E11_610x610x292 - 16 szt.; 2. H13_540x440x150 - 8 szt.; 3. H13_610x610x292 - 12 szt.; 4. H13_457x457x150 - 28 szt.; 5. H13_610x610x78 - 52 szt.; 6. H13_203x610x292 - 38 szt.; 7. H13_915x610x150 -16 szt.; 8. H13_610x765x300 - 4 szt.; 9. H13_305x610x292 - 12 szt.; 10. H13_540x440x170 - 28 szt.; 11. H13_300x300x150 -18 szt.; 12. H13_605x605x170 - 4 szt.; 13. H13_400x400x140 - 2 szt.; 14. H13_605x305x140 - 4 szt.; 15. H13_610x610x150 - 70 szt.; 16. H13_610x305x150 - 20 szt.; 17. H13_457x457x78 - 418 szt.; 18. H13_535x535x78 - 26 szt.; 19. H13_915x610x78 - 16 szt.; 20. H13_435x435x78 - 14 szt.; 21. H13_305x305x78 - 24 szt.; 22. H13_305x610x78 - 16 szt.; 23. H13_762x762x78 - 48 szt.; 24. H13_557x557x78 - 12 szt.; 25. H13_762x610x78 - 32 szt.; 26. G4_756x678x350 8k - 24 szt.; 27. G4_630x320x100 - 48 szt.; 28. G4_592x592x100 - 48 szt.; 29. G4_592x287x100 - 12 szt.; 30. G4_490x592x100 - 45 szt.; 31. G4_570x270x50 - 12 szt.; 32. G4_500x790x100 - 48 szt.; 33. G4_800x592x100 - 39 szt.; 34. G4_450x310x50 - 12 szt.; 35. G4_490x592x300 5k - 42 szt.; 36. G4_310x342x50 - 12 szt.; 37. G4_880x310x50 - 48 szt.; 38. G4_760x750x100 - 12 szt.; 39. G4_560x550x100 - 12 szt.; 40. G4_600x390x100 - 12 szt.; 41. G4_650x610x110 - 72 szt.; 42. G4_1000x650x100 - 18 szt.; 43. G4_860x760x110 - 9 szt.; 44. G4_492x495x100 - 15 szt.; 45. G4_950x850x100 - 24 szt.; 46. G4_1090x560x100 - 24 szt.; 47. G4_485x375x100 - 36 szt.; 48. G4_785x670x100 - 12 szt.; 49. G4_592x287x600 6k - 24 szt.; 50. G4_292x292x600 3k - 12 szt.; 51. G4_592x592x600 6k - 12 szt.; 52. G4_456x378x350 5k - 24 szt.; 53. G4_450x470x100 - 12 szt.; 54. G4_475x444x100 - 24 szt.; 55. G4_835x940x50 - 24 szt.; 56. G4_592x287x200 6k - 12 szt.; 57. G4_592x592x300 6k - 84 szt.; 58. G4_287x592x300 3k - 84 szt.; 59. G4_620x355x50 - 12 szt.; 60. G4_592x592x90 - 24 szt.; 61. G4_592x287x90 - 12 szt.; 62. G4_592x390x300 6k - 36 szt.; 63. G4_428x287x300 4k - 48 szt.; 64. G4_450x335x150 5k - 36 szt.; 65. G4_592x287x300 6k - 72 szt.; 66. G4_350x252x50 - 12 szt.; 67. G4_795x580x200 8k - 12 szt.; 68. G4_592x400x150 6k - 24 szt.; 69. G4_592x335x150 6k - 24 szt.; 70. M5_592x287x400 6k - 396 szt.; 71. M5_592x592x400 6k - 396 szt.; 72. M5_600x940x400 6k ram.50 - 48 szt.; 73. M5_740x940x400 8k ram.50 - 48 szt.; 74. M5_630x320x450 6k - 12 szt.; 75. M5_436x621x600 4k - 36 szt.; 76. M5_630x800x600 6k - 9 szt.; 77. M5_592x592x600 6k -324 szt.; 78. M5_490x592x200 5k - 36 szt.; 79. M5_592x490x600 5k - 24 szt.; 80. M5_860x360x500 8k - 36 szt.; 81. M5_287x592x200 3k - 36 szt.; 82. M5_287x592x600 3k - 348 szt.; 83. M5_392x372x600 4k - 12 szt.; 84. M5_392x372x400 4k - 12 szt.; 85. M5_499x298x300 5k - 12 szt.; 86. M5_638x670x50 - 48 szt.; 87. M5_287x287x600 3k - 48 szt.; 88. M5_287x287x400 3k - 72 szt.; 89. M5_400x400x500 4k - 96 szt.; 90. M5_450x335x600 4k - 12 szt.; 91. M5_520x485x200 5k - 24 szt.; 92. F7_759x678x350 10k glass - 15 szt.; 93. F7_630x320x600 8k - 60 szt.; 94. F7_592x592x600 8k - 165 szt.; 95. F7_287x592x600 4k - 180 szt.; 96. F7_490x592x400 6k glass - 120 szt.; 97. F7_897x287x600 10k - 30 szt.; 98. F7_592x390x600 8k - 45 szt.; 99. F7_429x287x600 5k - 75 szt.; 100. F7_530x655x600 7k - 36 szt.; 101. F7_592x287x600 8k - 135 szt.; 102. F7_490x592x600 6k - 129 szt.; 103. F7_880x287x600 10k - 15 szt.; 104. F7_592x400x600 6k - 27 szt.; 105. F7_592x335x600 6k - 15 szt.; 106. F8_600x940x400 8k ram.50 glass - 30 szt.; 107. F8_245x940x400 3k ram.50 glass - 60 szt.; 108. F8_287x592x600 4k glass - 510 szt.; 109. F8_490x592x600 6k glass -81 szt.; 110. F8_592x592x600 8k glass - 450 szt.; 111. F8_980x290x600 12k glass - 18 szt.; 112. F8_400x400x500 4k glass - 60 szt.; 113. F8_520x485x600 7k glass - 30 szt.; 114. F8_287x287x600 4k glass - 60 szt.; 115. F8_392x372x600 glass - 15 szt.; 116. F9_610x610x78 przepusy. Min 3250 m3/h - 20 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10 - Filtry powietrza .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (9,84 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia w ofercie dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.