eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja korytarz oraz katki schodowej w skrzydle A1 gmachu Ministerstwa Finansów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-14

Ogłoszenie nr 342410 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.

Warszawa: Konserwacja korytarz oraz katki schodowej w skrzydle A1 gmachu Ministerstwa Finansów
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, krajowy numer identyfikacyjny 221700000, ul. ul. Świętokrzyska  12, 00916   Warszawa, państwo , woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68, e-mail wzp@mofnet.gov.pl Adres strony internetowej (URL): www.mf.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja korytarz oraz katki schodowej w skrzydle A1 gmachu Ministerstwa Finansów
Numer referencyjny C/561/16/BAD/B/545
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji części korytarza w skrzydle A1 (na odcinku od przejazdu bramowego do skrzydła B1) oraz klatki schodowej w skrzydle A1 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie. 2.Zakres robót, sposób wykonania i wymagania Zamawiającego odnoście realizacji przedmiotu umowy określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 1A do Umowy zwany dalej Specyfikacją. 3.Rzut obszarów gmachu Ministerstwa Finansów objętych remontem zawiera załącznik nr 1B do Umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach wynagrodzenia, wszystkich prac, również tych nie wymienionych w ust. 1, lecz koniecznych na podstawie obowiązujących norm, przepisów oraz zgodnie z wiedzą techniczną, niezbędnych do całkowitej realizacji przedmiotu umowy, tak aby był on zdatny do celu, jakiemu ma służyć. 5.Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w co najmniej 2 egzemplarzach w wersji papierowej i w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w programie czytanym przez program AutoCAD, oraz pozostałe dokumenty w aplikacji umożliwiającej otwarcie dokumentów w programie MS Word oraz Adobe Reader wraz z oświadczeniem kierownika robót o zakończeniu prac, uporządkowaniu terenu prowadzenia robót budowlanych oraz zgodnością wykonania przedmiotu umowy ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczna. 6.Dokumentacja powykonawcza będzie stanowiła integralny Załącznik do Protokołu odbioru końcowego. 7.Szczegółowy zakres robót, sposób wykonania i odbioru prac oraz pozostałe wymagania Zamawiającego zawiera Wzór Umowy, który stanowi Załącznik B do Zaproszenia wraz z Załącznikami 1-3 do Wzoru Umowy 8. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w Zaproszeniu lub we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik B do Zaproszenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 t.j.) zwanej dalej "Ustawą", Zamawiający dopuszcza, aby było inne rozwiązanie równoważne, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w Zaproszeniu lub we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik B do Zaproszenia. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik B do Zaproszenia


II.5) Główny kod CPV): 44112200-0,
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111300-1, 45442110-1, 45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 203252.03
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy  ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Stosownie do postanowień art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 poz.1020) "ustawą" Zmawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, czyli po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą 1. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w Ogłoszeniu nr 147983-2016 z dnia 21 lipca 2016 r. i SIWZ z dnia 20 lipca 2016 r. 2. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono Wykonawcy - "Marta Wieder BUD-PROJECTS" z siedzibą w Nadarzynie 05-830, ul. Spokojna 11, na podstawie Umowy nr C/341/BAD/B/487 z dnia 18 października 2016 r. 3. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. 4. Nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

"Marta Wieder BUD-PROJECTS" ,  e-mail: marta.budprojects@gmail.com,  ul. Spokojna 11,  05-830,  Nadarzyn,  kraj/woj. Polska


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.