eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu elektrycznego w JRG NR 4, 6, 8 KM PSP w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Łódź: Wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu elektrycznego w JRG NR 4, 6, 8 KM PSP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 342112 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6163000, 6163019, faks 42 6163063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu elektrycznego w JRG NR 4, 6, 8 KM PSP w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym realizowanym na podstawie umowy MK.2371.7.2015 zawartej w dniu 07 września 2015 r. polegających na: 1) wymianie instalacji elektrycznej i osprzętu elektrycznego w: a) Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Nr 4, ul. Wedmanowej 1/3, b) Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Nr 8, ul. Tamka 10, c) Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Nr 6, ul. Rudzka 58/60.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVAPOL Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Spółka z o.o., ul. M. C. Skłodowskiej 71A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267552,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 317540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 317540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 317540,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W toku wykonywania prac objętych zamówieniem na roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Komendy Miejskiej PSP w Łodzi zgodnie z umową MK.2371.7.2015 z dnia 07 września 2015 r., w tym wymianę oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie w systemie LED, ujawniono na podstawie informacji przekazanych przez Wykonawcę i potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru, że dla prawidłowego wykonania zamówienia w zakresie objętym umową z dnia 07 września 2015 r. niezbędne jest wykonanie robót dodatkowych polegających na wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym w Jednostkach Ratowniczo-Gaśniczych Nr 4 (ul. Wedmanowej 1/3), Nr 6 (ul. Rudzka 58/60) i Nr 8 (ul. Tamka10). Zastany stan instalacji elektrycznej uniemożliwia, bądź czyni niezasadnym z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego podłączenie opraw LED do istniejącej instalacji elektrycznej oraz brak możliwości spełnienia warunków gwarancji wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawcy. Opisany stan faktyczny uniemożliwia wykonanie robót podstawowych bez wykonania robót dodatkowych i wyczerpuje przesłanki do udzielenia zamówienia na dodatkowe roboty budowlane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.