eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Przewóz studentów PWSZ w Nysie na wyjazdy dydaktyczne oraz zawody i zgrupowania sportowe w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Nysa: Przewóz studentów PWSZ w Nysie na wyjazdy dydaktyczne oraz zawody i zgrupowania sportowe w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r
Numer ogłoszenia: 342096 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie , ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, faks 077 4352989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz studentów PWSZ w Nysie na wyjazdy dydaktyczne oraz zawody i zgrupowania sportowe w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nieregularne świadczenie usługi przewozu studentów PWSZ w Nysie na wyjazdy dydaktyczne oraz zawody i zgrupowania sportowe w okresie 01.10.2012 r. ÷ 31.12.2014 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Cześć 1 - obejmuje przewóz studentów: a) mikrobusem o liczbie miejsc siedzących dla 8 pasażerów. Szacunkowa łączna liczba przejechanych kilometrów w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r. mikrobusem 8-osobowym wynosi 150 000 km. b) mikrobusem o liczbie miejsc siedzących dla 16 pasażerów. Szacunkowa łączna liczba przejechanych kilometrów w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r. mikrobusem 16-osobowym wynosi 60 000 km. Część 2 - obejmuje przewóz studentów autokarem o liczbie miejsc siedzących dla 54 pasażerów. Szacunkowa łączna liczba przejechanych kilometrów w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r. autokarem 54-osobowym wynosi 40 000 km. 2. Należność za przewóz będzie liczona od miejsca podstawienia pojazdu do miejsca dowozu studentów i z powrotem. 3. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na pojazdy z wyprzedzeniem co najmniej trzy dniowym, określając w nim cel wyjazdu i przybliżoną liczbę przejechanych kilometrów. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego potwierdzenia otrzymanego zapo-trzebowania za pośrednictwem faksu - (77) 409-06-80 lub drogą elektroniczną na adres swf@pwsz.nysa.pl 4. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu na terenie Nysy w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w zapotrzebowaniu oraz do solidnego zabezpieczenia przewozu. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za jakość, czystość pojazdu oraz terminowość realizacji usługi przewozu. Wykonawca nie może odwołać żadnego wyjazdu, w przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego pojazdu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów, Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu z dnia na dzień. 5. W przypadku dłuższych wyjazdów zajmujących 3-4 dni (turnieje mistrzowskie, pucharowe, itp.) Zamawiający zapewni nocleg oraz wyżywienie dla kierowcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zapotrzebowania jednorazowo (w ciągu jednego dnia) do 8 mikrobusów i 3 autokarów. 7. Każdy wyjazd musi zostać potwierdzony na piśmie przez trenera (opiekuna grupy) z podaniem daty, miejsca i odległości przejazdu tam i z powrotem na druku - >Potwierdzenie wyjazdu< - stanowiącym załącznik nr 1 do Wzoru Umowy. Druk >Potwierdzenie wyjazdu< Wykonawca dołącza do wystawianej faktury za zrealizowaną usługę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób, wydaną przez organ, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. nr 125 poz. 874 z późniejszymi zmianami). Okres ważności licencji musi obejmować termin realizacji przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: a) 3 usługi polegające na świadczeniu usług przewozu osób mikrobusami o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 300.000,00 zł (brutto) - dotyczy Części 1 - oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie, b) 3 usługi polegające na świadczeniu usług przewozu osób autokarami o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto) - dotyczy Części 2 - oraz udokumentuje, ze usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) czterema mikrobusami posiadającymi klimatyzację, z liczbą miejsc siedzących dla 8 pasażerów (dotyczy Części 1), b) czterema mikrobusami posiadającymi klimatyzację, z liczbą miejsc siedzących dla 16 pasażerów (dotyczy Części 1), c) trzema autokarami posiadającymi klimatyzację, z liczbą miejsc siedzących dla 54 pasażerów (dotyczy Części 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Treść umowy może ulec zmianie w przypadku: a) Ustawowej zmiany podatku VAT. b) Zmiany osób upoważnionych do reprezentowania stron umowy w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, ze względów zdrowotnych, losowych lub innych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, pokój nr 15. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 5 zł, wysyłka pocztowa za pobraniem 15 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, Sekretariat pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz studentów mikrobusami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 1 - obejmuje przewóz studentów: a) mikrobusem o liczbie miejsc siedzących dla 8 pasażerów. Szacunkowa łączna liczba przejechanych kilometrów w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r. mikrobusem 8-osobowym wynosi 150 000 km. b) mikrobusem o liczbie miejsc siedzących dla 16 pasażerów. Szacunkowa łączna liczba przejechanych kilometrów w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r. mikrobusem 16-osobowym wynosi 60 000 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz studentów autokarami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - obejmuje przewóz studentów autokarem o liczbie miejsc siedzących dla 54 pasażerów. Szacunkowa łączna liczba przejechanych kilometrów w okresie 01.10.2012 ÷ 31.12.2014 r. autokarem 54-osobowym wynosi 40 000 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.