eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice › Opracowanie turystycznej aplikacji mobilnej wraz z portalem internetowym w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Rybczewice: Opracowanie turystycznej aplikacji mobilnej wraz z portalem internetowym w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Numer ogłoszenia: 341762 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314070 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice, woj. lubelskie, tel. 081 58 44 460, faks 081 58 44 474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie turystycznej aplikacji mobilnej wraz z portalem internetowym w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu turystycznej aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS wraz z portalem internetowym dla sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt jest realizowany przez Gminę Mełgiew w partnerstwie z gminami: Piaski, Rybczewice, Wólka, Spiczyn, Gorzków.2. Cel opracowania portalu i aplikacji mobilnej: Turystyczna aplikacja mobilna oraz portal internetowy dla subregionu Szlaku Jana III Sobieskiego ma pełnić rolę merytoryczną (baza wiedzy) oraz angażującą społeczność skupioną wokół aktywności oraz atrakcji oferowanych przez gminy: Mełgiew, Piaski, Rybczewice, Wólka, Spiczyn, Gorzków. Funkcje społecznościowe obejmują wtyczki społecznościowe: Facebook (like-box, share-box), Twitter, Pinterest, wyślij mailem. Dzięki temu dedykowany portal i aplikacja będzie nie tylko encyklopedią, zbiorem opisów oraz zdjęć, ale przede wszystkim będzie angażował swoich użytkowników. Ważnym elementem portalu i aplikacji będzie interaktywna mapa subregionu sześciu gmin z zaznaczonymi atrakcjami podzielonymi na kategorie. Po kliknięciu w daną lokalizację uzyska się więcej informacji na temat miejsca - opis, historia, ciekawostki, ceny, multimedia (np. filmy promocyjne). Rozwiązanie to umożliwi turyście zaplanowanie trasy zwiedzania, na podstawie udostępnionych informacji będzie on także mógł zaznaczyć miejsca, które chce odwiedzić. Z kolei wybierając którąś z tras, będzie mógł wydrukować gotowy miniprzewodnik lub dzięki aplikacji skorzystać z niej w trybie offline lub online na swoim smartfonie i rozpocząć aktywność turystyczną według własnych preferencji. Serwis musi być dostępny w dwóch wersjach, zwykłej i mobilnej, zawierających tę samą treść lub wykonanie go jako responsywnej strony, tzn. takiej, która sama dostosowuje się do wielkości ekranu, niezależnie od tego, czy jest to ekran komputera, tabletu bądź smartfona. Serwis musi także być dostępny w dwóch wersjach językowych, polskiej oraz angielskiej.3. W zakres zamówienia wchodzi:I. Baza danych. 1). Funkcjonalności: a) internetowa baza danych oparta na MySQL zawierająca możliwość kategoryzowania danych, tworzenia i filtrowania po parametrach (od strony interfejsu), łączenia obiektów w agregaty. Parametry przypisane do danego agregatu mogą być globalne (dla wszystkich agregatów) oraz charakterystyczne (tylko dla danego agregatu), b) możliwość tworzenia relacji między obiektami a trasami oraz obiektami a wydarzeniami,c) możliwość poszerzania o kolejne wpisy dodawane przez użytkowników, pod warunkiem autoryzacji wpisu przez administratora, d) prezentacja 15-20 tras tematycznych (ok. 150 punktów POI) opracowanych merytorycznie przez Wykonawcę po obszarze gmin: Rybczewice, Piaski, Mełgiew, Spiczyn, Wólka, Gorzków (przykładowe tematy: (Szlak Jana III Sobieskiego, wąwozy, źródła i dwory). Każda trasa będzie składała się z nazwy, parametrów opisowych (długość, rodzaj, czas przebycia) śladu GPX wraz z listą waypointów (punktów na trasie) oraz opisu. Wizytówka tras (szlaki i wycieczki) będzie składać się z: nazwy, parametrów opisujących (rodzaj, długość, trudność, czas etc.) zdjęć, opisu oraz pliku GPX z śladem (nagranym w terenie) wraz z zaznaczonymi waypointami, ich opisami i zdjęciami. Plik GPX naniesiony zostanie na mapę. Szlaki mają być prezentacją wycieczki-gotowego pomysłu na spędzenie dnia-dwóch dni na terenie subregionu sześciu gmin. Mogą to być zaplanowane co do czasu pomysły na zwiedzanie (przykład: przyjazd o godz. 9 do miejsca X, śniadanie/poranna kawa (moduł w aplikacji wyświetlający najbliższe kawiarnie), następnie trasa tematyczna (moduł zobacz jeszcze w okolicy), zakończenie trasy w punkcie Y (moduł gdzie zjeść, moduł inne atrakcje: np. na popołudnie: np. miejsca piknikowe dla dzieci, atrakcje na wieczór: np. basen, kino etc.), e) prezentacja opracowanych merytorycznie przez Wykonawcę 5-10 questów terenowych po subregionie sześciu gmin, f) prezentacja wszystkich treści będzie dwujęzyczna: polska i angielska. Wykonawca zapewni profesjonalne tłumaczenie wykonane przez dyplomowanych tłumaczy języka angielskiego mających doświadczenie w tłumaczeniu tekstów o tematyce turystycznej oraz korektę native speakera (osoby dla której język angielski jest językiem ojczystym). 2). Zarządzenie treścią: a) baza danych będzie wspólną dla wszystkich komponentów systemu. Wszystkie rekordy będą pojawiać się z jednego centrum, a ich aktualizacja będzie się odbywać z poziomu jednego, wspólnego CMS, b) system zarządzania treścią będzie wspólny dla bazy danych portalu i aplikacji. System ma umożliwiać administrowanie treścią przez kilku użytkowników, c) baza danych będzie kompatybilna z pozostałymi elementami sytemu czyli portalem i aplikacją mobilną. 3). Dane do bazy: a) Wykonawca wprowadzi do bazy co najmniej 150 obiektów (rekordów POI) dotyczących obiektów (przyrodniczych, historycznych, kulturalnych, noclegowych, gastronomicznych, rozrywkowych) znajdujących na obszarze sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego (Rybczewice, Piaski, Mełgiew, Spiczyn, Wólka, Gorzków). b) każdy z rekordów ma zawierać takie informacje jak: nazwa, współrzędne GPS wraz zaznaczoną pozycją na mapie, dane teleadresowe (adres, adres e-mail, strona WWW, nr telefonu), godziny otwarcia, zdjęcia (1-4 na obiekt), opis oraz parametry opisowe do bazy, c) baza danych zostanie opracowana na podstawie wytycznych i materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, d) Zamawiający zleca Wykonawcy pozyskanie informacji (opisy, zdjęcia, lokalizacja GPS, tłumaczenia) w ilości:teksty do portalu i aplikacji - ok. 90 stron A4 (1800 znaków na stronie) - opis ok. 15-20 tras turystycznych propozycji wycieczek + opis ok. 150 POI + ok. 25 stron A4 dla 10 questów gier terenowych opracowanych merytorycznie w formie wierszowanej, zgodnej z ideą questingu. Wykonawca odbędzie min 2 całodzienne spotkania warsztatowe na terenie sześciu gmin obejmujące warsztaty i szkolenie społeczności lokalnej w obsłudze i funkcjonowaniu questów, zdjęcia - ok. 100 fotografii wykonanych na opisywanych trasach w bardzo dobrych warunkach pogodowych traki gpx, zapis ok. 200-300 km tras opisywanych tras (ok. 15-20 km na trasę) oraz ok. 150 POI, a także 10 questów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się przetestować questy w terenie po ich wykonaniu, tłumaczenia tekstów i wszystkich informacji zawartych na portalu i w aplikacjach na język angielski - wymagane profesjonalne tłumaczenie wykonane przez dyplomowanych tłumaczy języka angielskiego mających doświadczenie w tłumaczeniu tekstów o tematyce turystycznej wraz z korektą native speakera. Wykonawca powinien założyć ok., 120 stron A4 (1800 znaków) do tłumaczenia na język angielski, w części questowej stylizowana mapa 3D obszaru sześciu gmin wykonana przez Wykonawcę w 3-ch poziomach detali. Wykonawca umieści na mapie około 50 budowli i obiektów charakterystycznych w postaci grafiki animowanej.e) Wykonawca wygeneruje Zamawiającemu ok. 80 QR kodów kierujących do wskazanych przez Zamawiającego stron w aplikacji i lub WWW. II. Portalu internetowego. 1). Funkcjonalności: a) możliwość atrakcyjnego zaprezentowania walorów (przyrodniczych, historycznych, kulturowych, gastronomicznych, noclegowych, rozrywkowych) obszaru sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego, b) propozycje spędzenia wolnego czasu na terenie sześciu przez możliwość wykorzystania tras tematycznych, c) informacje o aktualnych wydarzeniach kulturalnych i rekreacyjnych, d) planner - filtrujący z bazy danych informacje służące zaplanowaniu wycieczki po obszarze sześciu gmin, za jego pomocą użytkownik będzie mógł ustalić swoje preferencje dotyczące miejsc które chce odwiedzić, rodzaju aktywności, odległości, czasu trwania etc. Możliwość pobrania w formie śladu GPS skonfigurowanej trasy wycieczki. Przykładowe filtry: miejscowość (miejscowość oraz obszar znajdujący się w promieniu 50km), ilość dni (suwak: od 1 godziny do 1 tygodnia), transport:samochód,rower,pieszo, atrakcje, itp. e) mapa trójwymiarowa, animowana i zawierająca stylizowane kluczowe obiekty Szlaku Sobieskiego z uwzględnieniem ich rzeczywistych pozycji GPS. Mapa wyświetlałby także pozycję innych uczestników gry terenowej w czasie ich pobytu w obszarze, oraz informacje o ich postępie w grze. (co tworzy aspekt rywalizacji) f) możliwość pobrania aplikacji mobilnej w postaci odnośników do sklepów: Google Play i App Store, g) możliwość wstawiania przez administratora i moderatora filmów z serwisu youtube, h) Social Media:możliwość dzielenia się treściami w serwisach społecznościowych, możliwość przekierowania do oficjalnych profili subregionu prowadzonych na najpopularniejszych serwisach (np. Facebook, Twitter, Pinterest, Google +), Facebook Like Box - okno zawierające wpisy dotyczące subregionu na Facebooku, i) Newsletter:możliwość zapisu na newsletter, możliwość wysyłki aktualnych ofert, promocji, aktualności i zapowiedzi ważnych wydarzeń, informacja o dostępności kodów QR przy atrakcjach subregionu, prognoza pogody w subregionie. j) możliwość dostosowania layout portalu internetowego do potrzeb osób niedowidzących: zdefiniowanie kontrastowych styli tła i czcionek oraz stworzenie menu umożliwiających ich zmianę, nie blokowanie możliwości powiększania czcionek w przeglądarce.2). CMS - system zarządzania treścią: a) dostępny z poziomu przeglądarki,b) różne poziomy dostępu (super administrator, administrator, moderator, end-user), zarządzanie uprawnieniami, c) tworzenie, usuwanie, edytowanie treści: miejsca, obiekty, artykuły, galerie (zdjęciowe oraz filmowe), wydarzenia, d) umożliwienie importowania danych ze wskazanych miejsc, które należą lub są powiązane z zamawiającym, e) maksymalna możliwa dowolność zarządzania kategoriami, grupowaniem obiektów, tworzeniem parametrów opisowych (charakterystycznych dla danych typów obiektu), f) eksport treści do wszystkich komponentów systemu, g) możliwa podmiana pewnych określonych elementów graficznych, h) zarządzanie multimediami, i) obsługa dwóch wersji językowych, j) edytor tekstu wraz z obsługą html w standardzie WYSIWYG, k) możliwość utworzenia iframe wlepki portalu na innych stronach (fragment kodu html wstawiony do kodu innej strony), l) zarządzanie wszystkimi komponentami systemu (baza danych, portal, aplikacja mobilna). III. Aplikacji na systemy iOS oraz Android. 1). Zawartość merytoryczna aplikacji: a) informacje o atrakcjach obszaru sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego, b) ekran główny - strona główna podzielona na kategorie główne: np. miejsca (obiekty), trasy, artykuły informacje aktualności, czytników kodów QR, gry terenowe -questy, c) trasy tematyczne po obszarze sześciu gmin prezentujące: opis, zdjęcia, profil wysokościowy trasy połączony z geolokalizacją GPS, d) wykorzystanie GPS, e) działanie w trybie online i offline f) stylizowana mapa 3D obszaru sześciu gmin z zaznaczonymi wszystkimi obiektami oraz pozycją użytkownika GPS. g) wizytówki obiektów wpisanych do bazy, h) czytnik kodów QR, za pomocą którego, po zeskanowaniu kodu, użytkownik będzie mógł otworzyć dowolną stronę internetową lub stronę w aplikacji, 2). Funkcjonalność: a) planer - możliwość stworzenia swojego własnego planu zwiedzania - dodawanie obiektów do planera oraz wyświetlanie ich na mapie. b) moduł questowy - gier terenowych. Sposób działania questów w aplikacji mobilnej:z ekranu głównego użytkownik wybiera quest, na ekranie wstępnym pojawiają się podstawowe informacje dotyczące questu wraz z mapą dojazdową do punktu startowego, po zapoznaniu się z informacjami podstawowymi i dotarciu do punktu startowego użytkownik rozpoczyna quest.Quest jest podzielony na etapy - zagadki. Każda zagadka składa się z: części dotyczącej lokalizacji zagadki - wskazuje miejsce zagadki - miejsce to wyświetla się na mapie. Dzięki zastosowaniu GPS użytkownik widzi odległość swojej pozycji od punktu zagadki. Gdy użytkownik znajdzie się w promieniu 25 metrów tego miejsca otrzymuje powiadomienie dźwiękowe o tym fakcie oraz dostaje dostęp do zagadki, zagadki właściwej - zagadkę rozwiązuje wpisując hasło, które należy odgadnąć będąc w miejscu zadania. Po rozwiązaniu zagadki aktywuje się przycisk następna i pojawia się na mapie przejście do następnego miejsca zadania. W przypadku, gdy użytkownik nie może sobie poradzić z danym zadaniem może je rozwiązać automatycznie klikając w ikonę podpowiedzi (pomoc). Quest kończy się wpisaniem kodu, który jest dostępny w miejscu ostatniej zagadki questu. Miejsca zagadek mogą być ilustrowane zdjęciami. Dodatkowo aplikację trzeba wzbogacić modułem ciekawe miejsca - przewodnikiem po atrakcjach turystycznych okolic questu. 3). Szczegółowe parametry: a) aplikacje natywna, b) wersje systemów: iOS 6, Android 2.3 i wyższe, c) szata graficzna dostosowana do wytycznych Zamawiającego, d) aplikacja korzysta z ogólnie dostępnych podkładów mapowych oraz z mapy stylizowanej w części questowej, e) obiekty podzielone na kategorie, f) możliwości sortowania danych, g) wizytówka obiektu oprócz elementów opisanych przy bazie danych posiada funkcjonalności dzielenia się w serwisach społecznościowych, h) możliwość wyboru numeru telefonu powoduje połączenie telefoniczne z poziomu aplikacji, i) możliwość przejścia między wizytówkami (tzw. wiązanie obiektów) w relacji trasa - obiekty oraz wydarzenie - obiekt, j) obsługa galerii z multitouch oraz zdjęć panoramicznych, k) wykorzystanie GPS, l) obsługa filmów z serwisów zewnętrznych - przede wszystkim youtube, m) czytnik kodów QR, n) obsługa powiadomień push, o) wspólny system zarządzania treścią dla aplikacji, portalu i bazy danych. Dokładny sposób działania poszczególnych funkcjonalności oraz konkretne rozwiązania ich realizacji zostaną doprecyzowane na etapie projektu funkcjonalnego. Wybrane docelowo rozwiązania mogą różnić się sposobem działania od opisanych w niniejszym dokumencie z zastrzeżeniem, że nie mogą wpływać na koszt realizacji zamówienia i ostateczną wartość oferty Wykonawcy. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub nazw własnych dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Frost3D Games Sp. z o. o., Nowęcin, ul. Spacerowa 4, 84-360 Łeba, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110569,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 799500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.