To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-15
Kępice: Na usługi: 1.Przeprowadzenia szkolenia z prowadzenia działalności gospodarczej 2. Doradztwa indywidualnego 3.Coachingu.
Numer ogłoszenia: 341756 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 454292 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 59 8576621, faks 59 8576624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na usługi: 1.Przeprowadzenia szkolenia z prowadzenia działalności gospodarczej 2. Doradztwa indywidualnego 3.Coachingu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Części od I do IV - przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwią uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy, pomoc w opracowaniu i przygotowaniu biznesplanu, wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego. Szkolenia prowadzone będą w dwóch grupach, po 8 godzin dziennie. Część I - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy - 16 h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia). Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia kwotę 100,00PLN za 1 godzinę szkolenia. Część II - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. Podstawy księgowości i rachunkowości, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy - 16h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia) Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia kwotę 100,00PLN za 1 godzinę szkolenia. Część III - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. Biznesplan, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do sporządzenia przez Uczestnika projektu kompletnego biznesplanu - 32h x 2 grupy; łącznie 64h (8 dni szkolenia) oraz indywidualnego doradztwa dla Uczestników projektu. Każdy z Uczestników otrzyma dodatkowo 4h doradztwa indywidualnego obejmującego pracę nad biznesplanem oraz pomoc w tematyce rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznym oraz Urzędem Skarbowym, a także poruszanie innych niezbędnych tematów z dziedziny zakładania działalności gospodarczej (stosownie do potrzeb Uczestników). Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia kwotę 100,00PLN za 1 godz. szkolenia oraz 100 zł za 1 godz. doradztwa. Część IV - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn.Sporządzanie wniosków o wsparcie finansowe oraz rozliczenie przyznanego wsparcia, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do sporządzenia przez Uczestnika projektu kompletnych wniosków o udzielenie wsparcia finansowego oraz rozliczenia przyznanego wsparcia - 16h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia) Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia kwotę 100,00PLN za 1 godzinę szkolenia. Część V - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych warsztatów z coachingu dla Uczestników projektu. Każdy z Uczestników otrzyma 4h indywidualnych warsztatów z coachingu obejmującego pracę nad motywacją, samooceną, celami życiowymi oraz zawodowymi Uczestników. Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia kwotę 100,00PLN za 1 godz. coachingu. Szkolenia odbędą się na terenie Gminy Kępice. Po stronie Zamawiającego leży: zapewnienie sal szkoleniowych wraz z cateringiem, wydruk materiałów szkoleniowych dla Uczestników Po stronie Wykonawcy leży: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia, opracowanie materiałów szkoleniowych, sporządzenie kart doradztwa w przypadku części III i V zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FUH Joker Zbigniew Olender Centrum Szkoleniowo Doradcze, ul. Kołłątaja, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1856,00
Oferta z najniższą ceną: 1568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Podstawy księgowości i rachunkowości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FUH Joker Zbigniew Olender Centrum Szkoleniowo Doradcze, ul. Kołłątaja, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1856,00
Oferta z najniższą ceną: 1568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Biznesplan oraz indywidualnego doradztwa dla Uczestników projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMICZNE ODDZIAŁ W GDAŃSKU
jakie przetargi wygrała firma
POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMICZNE ODDZIAŁ W GDAŃSKU
- Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Gdańsku, ul. Długi Targ 46/47, 80-830 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7570,00
Oferta z najniższą ceną: 7570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sporządzanie wniosków o wsparcie finansowe oraz rozliczenie przyznanego wsparcia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Rachunkowe LOGOS Danuta Kepka,, ul. Lęborska 2, 82-241 Gościcino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1664,00
Oferta z najniższą ceną: 1568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych warsztatów z coachingu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Doradczo - Szkoleniowa CONSULTING Julita Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8760,00
Oferta z najniższą ceną: 5880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KĘPICE
- Remont pomieszczeń użytkowych w zabytkowym budynku Technikum Leśnego w Warcinie
- Modernizacja kuchni żywienia zbiorowego w budynku internatu Technikum Leśnego w Warcinie - II przetarg
więcej: przetargi KĘPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- wybór kierownika zespołu eksperckiego i zarazem wiodącego eksperta (dalej Team Leader) w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.