eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych (makulatura, plastik, szkło) z terenu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Radziejów: Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych (makulatura, plastik, szkło) z terenu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Numer ogłoszenia: 341720 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197039 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych (makulatura, plastik, szkło) z terenu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych: makulatura, plastik, szkło, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 3 w Radziejowie w ilości ok. 2 236,80 m3 w okresie 48 miesięcy, obejmujących: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, obsługa pojemników do odpadów komunalnych w okresie trwania umowy, odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych, obsługa pojemników do selektywnej zbiórki zmieszanych odpadów opakowaniowych. Zakres. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 2) wydzierżawienie i obsługa pojemników na czas obowiązywania umowy, 3) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych, 4) wydzierżawienie i obsługa pojemników do selektywnej zbiórki zmieszanych odpadów opakowaniowych. 2. Wyposażenie Zamawiającego w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych zmieszanych odpadów opakowaniowych w następujących miejscach i ilościach: 1) boks - 2 pojemników o pojemności 7,0 m3 , 2) boks - 1 pojemnik o pojemności 1100 l. 3. Przewidywana ilość odpadów do wywiezienia w okresie 1 miesiąca - ok.46,6 m3 Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) usuwanie zgromadzonych w pojemnikach odpadów: a) boks - 2 pojemników o pojemności 7,0 m3 z czego jeden jest opróżniany co 7 dni a drugi co 14 dni, b) boks - 1 pojemnik o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki zmieszanych odpadów opakowaniowych (makulatura, plastik, szkło) - 1 raz w miesiącu. 2) wystawianie pojemników z odpadami oraz ich wstawianie po opróżnieniu, 3) wymiana podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 4) utrzymywanie podstawionych pojemników w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, w tym ich oczyszczenie wnętrz z pozostałości odpadów komunalnych i dezynfekcja po każdorazowym opróżnieniu, 2. Realizacja zamówienia. 1) z chwilą realizacji przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciąży obowiązek i odpowiedzialność w zakresie zagospodarowania odpadów wynikających z przepisów: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. , poz.1232 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. - o odpadach (Dz.U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych do tej ustawy. 2) każdorazowe wykonanie usługi będzie realizowane zgodnie z warunkami realizacji zamówienia pkt 1 ppkt 1lit.: a i b siwz. 3. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 5. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 6. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 7. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający informuje, ze dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom zał. nr 5 do siwz zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych (makulatura, plastik, szkło) z terenu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKO Sp. z o. o., ul. Komunalna 4 87-800 Włocławek, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154275,84

  • Oferta z najniższą ceną: 154275,84 / Oferta z najwyższą ceną: 154275,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.