eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Konserwacja oświetlenia ulicznego w Łowiczu 2015-2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Łowicz: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Łowiczu 2015-2017
Numer ogłoszenia: 341654 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lowicz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Łowiczu 2015-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Łowicza w należytym stanie sprawności technicznej, zapewniającej odpowiedni do ilości opraw oświetleniowych stopień natężenia oświetlenia: dróg, ulic, parków, placów itp., stanowiących zarówno własność Gminy Miasta Łowicza, jak i PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Rejon Energetyczny Łowicz /dalej zwany jako PGE.ŁT S.A. - RE Łowicz/ - określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych /CPV/ pod nazwą Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego i oznaczone kodem 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego . 2. Zamówienie obejmuje także wykonanie usług związanych z corocznym przygotowaniem świątecznego wystroju Miasta na Boże Narodzenie i Nowy Rok, a następnie jego usunięciem /demontażem/. 3. Pełny zakres oraz warunki czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetleniowych, o których mowa, oraz czynności związanych z przygotowaniem i usunięciem świątecznego wystroju Miasta, określone zostały w następujących dokumentach: a/ Zakres czynności dla Wykonawcy prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetleniowych na terenie miasta Łowicza, sporządzony na podstawie postanowień obowiązującej umowy zawartej w dniu 25.01.2001r. pomiędzy Zarządem Miasta Łowicza, a ZEŁT S.A. - RE Łowicz /Załącznik nr 1 do SIWZ/; b/ Instrukcja współpracy ruchowej stanowiącej załącznik nr 2 umowy zawartej w dniu 25.01.2001r. pomiędzy Zarządem Miasta Łowicza, a ZEŁT S.A. - RE Łowicz /Załącznik nr 2 do SIWZ/; c/ Wykaz stanu oświetlenia ulicznego na terenie miasta Łowicza na dzień 20.09.2011r. /Załącznik nr 3 do SIWZ/; d/ Szczegółowe zestawienie czynności wchodzących w zakres konserwacji sieci oświetlenia drogowego /Załącznik nr 4 do SIWZ/; e/ Zestawienie czynności związanych z przygotowaniem i usunięciem świątecznego wystroju Miasta /Załącznik nr 5 do SIWZ/..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1/ Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 2/ Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych /wadium/ na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy /wpłaty/. 3/ Wadium w wysokości 5.000 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/ -zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Wykonawca może wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. 4/ Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A, ul. Starościńska 1, nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900, z adnotacją Konserwacja oświetlenia ulicznego w Łowiczu 2015-2017. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5/ Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6/ Oferta nie zabezpieczona wadium /w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy/ zostanie odrzucona. 7/ Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8/ Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w punkcie 9 SIWZ. 9/ Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, wykonawca powinien: a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /złożenie oświadczenia wg, załącznika nr 9 do SIWZ/. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: - osoba/y kierująca/e robotami objętymi zamówieniem posiadała/y uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006r., Nr 83 poz 578, ze zm./ oraz przynależała/y do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, wykonawca powinien: a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /złożenie oświadczenia wg, załącznika nr 9 do SIWZ/. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: - osoba/y kierująca/e robotami objętymi zamówieniem posiadała/y uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006r., Nr 83 poz 578, ze zm./ oraz przynależała/y do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma podestami ruchomymi na podwoziu samochodowym o wysięgu: do 14 m - 1szt. i o wysięgu do 18 m. - 1 szt.; - dysponował co najmniej 2 pracownikami uprawnionymi do obsługi wymienionych wyżej podestów ruchomych na podwoziu samochodowym; - dysponował co najmniej jednym samochodem pogotowia oświetleniowego; - dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności lokalizatorem uszkodzeń linii kablowych /kenetronem/ oraz miernikiem do pomiaru luminacji oświetlenia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponuje pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponuje co najmniej dwoma podestami ruchomymi na podwoziu samochodowym o wysięgu: do 14 m - 1szt. i o wysięgu do 18 m. - 1 szt.; - dysponuje co najmniej 2 pracownikami uprawnionymi do obsługi wymienionych wyżej podestów ruchomych na podwoziu samochodowym; - dysponuje co najmniej jednym samochodem pogotowia oświetleniowego - dysponuje dyspozycyjną grupę roboczą w ilości co najmniej 2 osób, w celu usuwania awarii oraz zapewnia całodobowy odbiór informacji o występujących awariach oraz, że osoby wchodzące w skład grupy roboczej, o której mowa, posiadają uprawnienia do prac pod napięciem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy /wg. załącznika nr 10 do SIWZ/;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz ważniejszych usług lub robót elektrycznych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością /każde z zamówień z osobna/ usługom lub robotom elektrycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty lub usługi zostały wykonane należycie /załącznik nr 7 do SIWZ/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lowicz.eu /BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu. Stary Rynek1, 99-400 Łowicz, budynek C, pok. 47, tel. /46/ 830-91-45, wydział Spraw Komunalnych i Reagowania Kryzysowego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.10.2011r o godz. 11:00 w Urzędzie Miejskim w Łowiczu Stary Rynek 1, budynek A pok. Nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.