Grudziądz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 341596 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Ignacego Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4648257, faks 0-56 4648257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: 1) podstawienie nośników samochodowych do piaskarek w celu realizacji zadań nr 1 - 2 z rozpoczęciem pracy w Grudziądzu z siedziby Powiatowego Zarządu Dróg ul. Paderewskiego 233 o parametrach: a) ładowność - min. 8 t w przypadku zadań 1-5 oraz - min. 10 t w przypadku zadania nr 6 b) moc silnika min. 140 kW c) odległość od końca kabiny do czoła piaskarki (po zamontowaniu) nie może przekraczać 1,5 m d) piaskarka powinna być zamocowana na skrzyni (wyklucza się mocowanie na ramie samochodu) 2) odśnieżanie ciągnikami z pługiem, ładowarkami, koparko-ładowarkami, równiarką, 3) załadunek mieszanki piasku z solą na piaskarki na składowisku PZD w Grudziądzu, 4) składowanie i załadunek mieszanki piasku z solą na piaskarki na składowiskach w Linowie i Radzyniu Chełmińskim). 2. Przed przystąpieniem do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg Zamawiający zamontuje na nośnikach samochodowych urządzenia monitorujące trasę przejazdu oraz pracę piaskarki i pługa odśnieżnego. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe podczas wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia. 4 Zamówienie podzielone jest na 10 zadań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym jeżeli wykaże, że dysponuje pojazdami i sprzętem niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje operatorami sprzętu odśnieżającego i zwalczającego śliskość zimową posiadającymi uprawnienia do ich obsługi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (oddzielny na każde zadanie), 2) podpisany projekt umowy, 3) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) zmianę terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność uruchomienia sprzętu, 2) wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Paderewskiego 233
86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką typu P-1 i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką typu P-1 i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9m) dróg pow. w gminie Łasin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Rogóźno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Gruta, Świecie n.Osą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Łasin, Świecie nad Osą i Rogóźno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ładowarką teleskopową o mocy min. 75 kW dróg pow. w gminie Łasin i Rogóźno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ładowarką teleskopową o mocy min. 75 kW dróg pow. w gminie Gruta i Świecie n.Osą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 1400 Mg w miejscowości Linowo wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m w okresie od 1.11.2014 r. do 15.04.2015 r. w dyżurze całodobowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 200 Mg w miejscowości Radzyń Chełmiński wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m w okresie od 1.11.2014 r. do 15.04.2015 r. w dyżurze całodobowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Dostawa generatora impulsów elektrycznych - znak sprawy: Z/37/PN/24
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Naprawa systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa numer 28/2024
- Przebudowa ul. Kosynierów Gdyńskich wraz z budową łącznika z przedszkolem miejskim "ŚRÓDMIEŚCIE" - etap II
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.