Ogłoszenie nr 341377 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Kraków: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i konserwacja elewacji ze stolarką - I etap budynku Katedry Historii Medycyny UJ CM przy ul. Kopernika 7F w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53439-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 100775-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny
127000040, ul.
ul. Św. Anny
12,
31008
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 433 27 29, faks
12 398 37 01, e-mail
dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i konserwacja elewacji ze stolarką - I etap budynku Katedry Historii Medycyny UJ CM przy ul. Kopernika 7F w Krakowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):141.2711.58.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont dachu i konserwacja elewacji ze stolarką - I etap budynku Katedry Historii Medycyny UJ CM przy ul. Kopernika 7F w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ
II.4) Główny kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45100000-8,
45113000-2,
45410000-4,
45421131-1,
45422100-2,
45421000-4,
45421100-5,
45262690-4,
45400000-1,
45422000-1,
45453100-8,
45442100-8,
45261213-0,
45262690-4,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa z dnia 23.06.2016r. z terminem realizacji do dnia 23.09.2016 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/06/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Remontowo- Budowlana, SZAR-POL, Tomasz Stokłosa,
,
Szarów 53,
32-014,
Brzezie, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/09/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany umowy: zmiana terminu końcowego realizacji umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z art. 19 ust. 3 pkt. 1)ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw dopuszcza się zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, jeżeli zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający w § 18 ust. 3 lit. b umowy nr 141.2711.58.2016 przewidział możliwość dokonania takiej zmiany. Zgodnie z protokołem konieczności dnia 23.09.2016 r.Wykonawca zgodnie z zapisami umowy zawiadomił Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych i gotowości do oddania tych prac do odbioru.
W dniu 23.09.2016 komisja odbiorowa przystąpiła do czynności odbiorowych i potwierdziła zakończenie robót, jednakże czynności te zostały przerwane wobec nieobecności przedstawiciela Wojewódzkiego Małopolskiego Konserwatora Zabytków Krakowa, którego obecność wymagana jest stosownie do § 12 ust. 5 umowy.
Obecność przedstawiciela Wojewódzkiego Małopolskiego Konserwatora Zabytków Krakowa była niemożliwa z powodu choroby i nieobecności w pracy i z tych też względów czynności odbiorowe zostały wstrzymane.
Poczynione zostały ustalenia drogą telefoniczną i ustalono kolejny termin spotkania komisji odbiorowej z udziałem przedstawiciela Wojewódzkiego Małopolskiego Konserwatora Zabytków Krakowa na dzień 04.10.2016 r. w celu dokonania ostatecznego sprawdzenia poprawności wykonania robót i podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
Zgodnie z § 2 umowy za termin zakończenia umowy uważa się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego, który z przyczyn od Wykonawcy niezależnych nie może być podpisany w terminie 23.09.2016 r.Zgodnie z § 11 pkt. 2 umowy "podstawą do wystawienia faktury jest oryginał protokołu odbioru końcowego podpisany przez Strony, przedstawiciela Wojewódzkiego Małopolskiego Konserwatora Zabytków Krakowa (...).
Z uwagi na powyższe, iż są to okoliczności niezależne od Wykonawcy, który terminowo wywiązał się z przyjętych obowiązków, Zamawiający postanowił wydłużyć termin realizacji umowy do dnia 04.10.2016 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Dokonano zmiany umowy w następującym zakresie :Na podstawie § 18 ust. 3 lit. b umowy oraz przy uwzględnieniu okoliczności zawartych w protokole konieczności nr 1/2016 z dnia 23.09.2016 r., Strony zgodnie ustalają zmianę § 2 ust 1 umowy, który otrzymuje nowe następujące brzmienie:
Przedmiot umowy będzie realizowany w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 04.10.2016 r
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa produktów leczniczych wykorzystywanych przez oddziały Szpitala
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych wylotami kanalizacji opadowej do odbiorników z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) projektora laserowego dla Wydziału Filologicznego UJ
- Dostawa podstawowych materiałów medycznych (DFP.271.59.2024.KK)
- Dostawa mebli i foteli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 5 (pięciu) monitorów wraz z okablowaniem dl Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.