eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont nawierzchni drogi krajowej nr 17 i 74 z podziałem na dwie części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 341230 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Lublin: Remont nawierzchni drogi krajowej nr 17 i 74 z podziałem na dwie części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 303157-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 304869-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 314734 - 2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 1751157500161, ul. ul. Ogrodowa  21, 20075   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467, e-mail zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni drogi krajowej nr 17 i 74 z podziałem na dwie części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O.LU.D-3.2412.16.2016.PŁ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont nawierzchni drogi krajowej nr 74 i 17 z podziałem na 2 części: Część 1 - na odcinku DK74 Szczebrzeszyn - Zamość w km: 258+978 ÷ 262+548, 263+430 ÷ 264+990, 265+080÷ 265+400, 265+830 ÷ 267+390, 270+650 ÷ 271+013, Część 2 - na odcinku DK17 Zamość - Tomaszów Lubelski w km: 189+350 ÷ 190+665, 190+760 ÷ 191+195, 193+810 ÷ 194+735.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:45233220-7, 45233140-2, 45233221-4, 45233290-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30/11/2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część 1 - na odcinku DK74 Szczebrzeszyn - Zamość w km: 258+978 ÷ 262+548, 263+430 ÷ 264+990, 265+080 ÷ 265+400, 265+830 ÷ 267+390, 270+650 ÷ 271+013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/09/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.,  ,  ul. Peowiaków 7,  22-400,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4823915.13 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Konieczność zmiany umowy wynika z okoliczności których Zamawiający działający z należytą starannością nie mógł przewidzieć gdyż po wykonaniu robót przygotowawczych polegających na frezowaniu istniejącej nawierzchni okazało się że istnieje konieczność lokalnego wzmocnienia konstrukcji nawierzchni przez zastosowanie geosiatki wzmacniającej. Wartość robót przewidzianych aneksem to 96 900,00 zł netto, 119 187,00 zł brutto a więc wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (4 823 915,13 zł netto, 5 933415,61 zł brutto).


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy O.LU.D 3.2412.16.2016.pł.Część 1 z dnia 27.09.2016r. wynikła z okoliczności których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana umowy dotyczy paragrafu nr 5 "Wynagrodzenie"


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.