eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty budowlano - instalacyjne obejmujące wykonanie remontu odcinka kanalizacji sanitarnej na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Rzeszów: Roboty budowlano - instalacyjne obejmujące wykonanie remontu odcinka kanalizacji sanitarnej na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76.
Numer ogłoszenia: 341198 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - instalacyjne obejmujące wykonanie remontu odcinka kanalizacji sanitarnej na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano - instalacyjne obejmujące wykonanie remontu odcinka kanalizacji sanitarnej na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 45111200-0. Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej - 45232130-2. Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych - 45232400-6. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej - 45232410-9. Rozbiórka konstrukcji dróg - 45111100-9. Roboty ziemne - 45110000-1. Odtworzenie trasy drogowej - 45112730-1. Wymiana nawierzchni - 45233251-3. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - 45112730-1. Frezowanie nawierzchni asfaltowej - 45233220-7. Krawężniki betonowe - 45233120-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, będące integralną częścią SIWZ tj.: -Projekt wykonawczy remontu odcinka kanalizacji sanitarnej, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, -Przedmiar robót (pomocniczo), -projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: maszyny budowlane, środki transportu itp., które zostaną użyte do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi określone w przepisach dotyczących wyrobów budowlanych. Wszelkie montowane i wmontowywane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania - muszą być nowe. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie roboty zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Informacje ogólne.W przedstawionym projekcie wykonawczym, przedmiarze, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wykazano materiały i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o podobnych, nie gorszych parametrach technicznych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, (kart katalogowych, aprobat technicznych, atestów itp.) uwiarygodniających te produkty oraz potwierdzających spełnienie przez produkt zamienny wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności oferty ze SIWZ. W przypadku, gdy zastosowanie tych produktów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wykonawca może dokonać oględzin miejsca prowadzenia robót. Wykonawca po złożeniu oferty nie może powoływać się na żadne okoliczności związane z zaniechaniem Wykonawcy dotyczącym zarówno faktu nie zapoznania się z dokumentacją postępowania, jak i nie dokonania oględzin w miejscu prowadzenia robót. Koszty dokonania oględzin miejsca prowadzenia robót poniesie Wykonawca. Termin oględzin należy uzgodnić z Panem Mariuszem Sondejem lub Jackiem Kocembą - tel. 017 85 80 760/761. Wykonawca zgłaszający się do oględzin miejsca prowadzenia robót zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiotu zamówienia, liczonej od końcowego terminu odbioru całości robót budowlano - instalacyjnych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z jednej części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację zadania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.11.11.00-9, 45.11.00.00-1, 45.11.27.30-1, 45.23.32.51-3, 45.11.27.30-1, 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta zł 00/100). Formę wnoszenia wadium określa art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 907). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 907). Szczegółowe informacje w sprawie wadium podano w pkt. 14 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć: - pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wyżej wymieniony wykaz powinien zawierać co najmniej 3 zamówienia o charakterze i stopniu złożoności podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia (o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł) polegające na wykonaniu robót budowlano - instalacyjnych np.: remoncie, budowie, przebudowie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej, itp. z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (-ów), np. referencji, kopii protokołu odbioru robót końcowych, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć: - pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, - wykaz dotyczący osoby - która będzie kierować robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą - formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby przedstawiony przez Wykonawcę w/w kierownik robót instalacyjnych posiadał uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu niniejszego zamówienia, posiadał doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie poprzez kierowanie lub nadzorowanie co najmniej 2 robót budowlano - instalacyjnych polegających na: remoncie, budowie, przebudowie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej, itp. o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto) każda. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. specjalisty, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy. - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że osoba(-y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zał. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przedstawionym projekcie wykonawczym, przedmiarze, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wykazano materiały i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o podobnych, nie gorszych parametrach technicznych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, (kart katalogowych, aprobat technicznych, atestów itp.) uwiarygodniających te produkty oraz potwierdzających spełnienie przez produkt zamienny wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności oferty ze SIWZ. W przypadku, gdy zastosowanie tych produktów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonego w punkcie III.4.3.1) dokumentu, to Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść powyższego dokumentu (lub dokumentów) powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy (wymagana forma dokumentu - oryginał). Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76. Cena Specyfikacji w wersji papierowej wynosi 21,40 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w biurze podawczym Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 -322 Rzeszów, ul. Załęska 76..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość oferty stanowiąca wynagrodzenie Wykonawcy będzie ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964r. nr 16 poz.93 z późn. zm.). W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy spełnić następujące warunki: a)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, b)Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c)Określone w punkcie III.3) warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Określony w punkcie III.4.2) warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli dokumenty przedkładane są w formie kserokopii, Wykonawca lub upoważniony przedstawiciel potwierdza je za zgodność z oryginałem w formie pieczęci lub wpisanej formuły: za zgodność oraz pieczęci imiennej i podpisu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Szczegółowo informacje związane z dokumentami wymaganymi w niniejszym postępowaniu reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę złożonych dokumentów. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum / spółka cywilna), Wykonawcy o których mowa powyżej przed zawarciem umowy z Zamawiającym zobowiązani są do przedłożenia umowy określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca może dokonać zmiany kierownika robót instalacyjnych. Osoba zastępująca specjalistę z branży instalacyjnej musi posiadać takie same uprawnienia jak osoba zastępowana, co poświadczy przedkładając Zamawiającemu stosowne dokumenty. Zmiana kierownika robót instalacyjnych nie będzie wymagała aneksu do umowy. Na czas wykonywania robót (jeżeli zajdzie taka konieczność) Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał niezbędne, tymczasowe zabezpieczenia ruchu np.: bariery zabezpieczające, znaki drogowe, itp. urządzenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu pojazdów i pieszych po drodze wewnętrznej znajdującej się na terenie zakładu karnego. Akceptacji instalowanych urządzeń zabezpieczających ruch pojazdów i pieszych będzie dokonywał Zamawiający na bieżąco. Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drodze publicznej przyległej do terenu wykonywania robót. Pracownicy Wykonawcy, którzy będą wykonywać zamówienie przed przystąpieniem do prac przejdą szkolenie dotyczące zasad wykonywania prac budowlanych na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie. Wykonawca sporządzi wykaz narzędzi, które będzie używał do wykonania zamówienia. Ilość i rodzaj posiadanych przez Wykonawcę narzędzi w każdym dniu musi być zgodna z wykazem. Wykonawca musi brać pod uwagę obostrzenia wynikające ze specyfiki Zakładu Karnego, w szczególności dłuższy niż normatywny czas trwania transportu wewnętrznego, itp. Wjazd pojazdów na teren zakładu jest rejestrowany, kontrolowany i podlega uprzedniemu zgłoszeniu. Wszelkie materiały - grunt będące zbędnymi w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszego postępowania, Wykonawca usunie z terenu Zakładu Karnego własnym transportem i na własny koszt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.