eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Adaptacja budynku przy ul. Leopolda Okulickiego 41 na Centrum Działań Kreatywnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Zielona Góra: Adaptacja budynku przy ul. Leopolda Okulickiego 41 na Centrum Działań Kreatywnych.
Numer ogłoszenia: 341178 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271800 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ul. Leopolda Okulickiego 41 na Centrum Działań Kreatywnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest adaptacja budynku przy ul. Leopolda Okulickiego na Centrum Działań Kreatywnych. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 167/1, 167/8, 167/9 i 167/10 obr. 27. Jest to teren w pełni zagospodarowany. Znajduje się na nim budynek podlegający adaptacji (działka 167/1 o powierzchni 774 m2, w obrębie 27), tereny utwardzone - chodniki oraz tereny zielone - trawniki, drzewa liściaste, krzewy liściaste. W budynku znajdują się dwa lokale użytkowe. Przedmiotowy lokal użytkowy o powierzchni użytkowej 427,7 m2 (dawniej restauracja Roksana), stanowi własność Miasta Zielona Góra. Część południowo-zachodnia budynku należy do osoby prywatnej i nie jest objęta przedmiotem zamówienia (poza robotami budowlanymi związanymi z wymianą pokrycia na dachu i wykonanie zestawu wodomierzowego do lokalu prywatnego). Przedmiotowy budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, wolnostojącym, przekryty dachem płaskim ze spadkami skierowanymi do wewnątrz, zwieńczony attyką. Budynek ma formę zwartej bryły o rzucie w kształcie prostokąta. Konstrukcję nośną budynku stanowi szkielet żelbetowy składający się ze słupów żelbetowych ustawionych na siatce 6,0m x 12,0m oraz typowych dźwigarów strunobetonowych o rozpiętości 12,0m. Przekrycie dachu z płyt dachowych żebrowych o rozpiętości 6,0m. Ściany zewnętrzne o łącznej grubości ok. 40cm zostały wykonane z cegły ceramicznej kratówki. Ściany wewnętrzne o grubości ok. 12cm i 24cm wykonano z cegły ceramicznej. Usztywnienie przestrzenne obiektu zrealizowano poprzez zastosowanie tężników żelbetowych występujących pomiędzy dźwigarami strunobetonowymi. Posadowienie odpowiednio do warunków gruntowo-wodnych na ławach i stopach fundamentowych żelbetowych. Adaptacja istniejącego obiektu polegać będzie na przebudowie obiektu, polegającej na dostosowaniu istniejących pomieszczeń do planowanej funkcji. Między innymi pomieszczenia obecnego zaplecza zostaną przebudowane na dwie sale dydaktyczne (wyburzenie istniejących ścian działowych, w taki sposób, aby stworzyć jedno pomieszczenie rozdzielone ścianą mobilną). W miejscu obecnej sali konsumpcyjnej powstaną sanitariaty, recepcja Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: a) sanitarne - instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja skroplin, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła technologicznego, kotłownia, instalacja wewnętrzna gazu, instalacja wentylacji mechanicznej, klimatyzacja, b) elektryczne - zasilanie obiektu w energię elektryczną, rozdzielnica główna, instalacja oświetlenia (ogólne i awaryjne), instalacja gniazd wtykowych i urządzeń technologicznych, instalacja połączeń wyrównawczych, teletechniczne - instalacja CCTV, instalacja LAN, instalacja SSWiN, c) nagłośnienia - zestaw nagłośnieniowy. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiącą załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców; 2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.); 3) harmonogram rzeczowo-finansowy; 4) tabela elementów rozliczeniowych wraz z kosztorysem. 4521000025. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres co najmniej 3 lat (licząc od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia) i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Jakuboszczak, ul. Kwiatowa 21, 64-225 Kopanica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1887439,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1794000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1794000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2499000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.