eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup samochodu-busa 9-cio miejscowego dla DPS w Jedlance przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Radom: Zakup samochodu-busa 9-cio miejscowego dla DPS w Jedlance przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 341034 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Radomiu , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 483655801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu-busa 9-cio miejscowego dla DPS w Jedlance przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę samochodu-busa 9-cio miejscowego, wliczając miejsce kierowcy, o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, wyposażonego w składaną rampę najazdową lub windę umożliwiającą wjechanie do pojazdu osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim, także wózku elektrycznym. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Likwidacja barier transportowych w DPS w Jedlance, w obszarze D, Programu wyrównywania różnic między regionami II. 2. Oferowany i dostarczony samochód, stanowiący przedmiot zamówienia powinien: 1) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014 r., 2) być fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego, 3) posiadać świadectwo homologacji potwierdzające zaprojektowanie i wykonanie pojazdu do przewozu osób - nie może to być samochód ciężarowy adaptowany do przewozu osób, 4) posiadać świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologację, o której mowa w pkt 3) i rozszerzone badanie techniczne uprawnionej stacji diagnostycznej potwierdzające, że jest to samochód osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, 5) powinien spełniać w zakresie emisji zanieczyszczeń do środowiska normę Euro 4 dla pojazdów kategorii M napędzanych silnikami zasilanymi olejem napędowym, tj.: emisja tlenków azotu i węglowodorów łącznie do 0,3 g/km, emisja cząstek stałych do 0,025 g/km, 6) spełniać minimalne wymagania techniczne i posiadać wyposażenie nie gorsze niż określone w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do siwz. 3. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okresy i na warunkach nie gorszych niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta dla pojazdu danej marki, i na warunkach nie gorszych niż niżej określone: 1) minimum 24 miesiące gwarancji na pojazd, w tym na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz elementy wyposażenia związane z przystosowaniem pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim, bez limitu przejechanych kilometrów, 2) minimum 24 miesięcy gwarancji na powłokę lakierniczą, 3) minimum 120 miesięcy gwarancji na perforację nadwozia. 4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z pojazdem świadectwa homologacji, badanie stacji diagnostycznej (zgodnie z ust. 2), instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, kartę gwarancyjną, książkę serwisowo - gwarancyjną oraz inne wymagane prawem dokumenty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający adekwatną do przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim i/lub polegające na przystosowaniu samochodu osobowego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w §6, według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - zużycie energii - 2.5
  • 3 - emisja dwutlenku węgla - 2.5
  • 4 - emisja zanieczyszczeń - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzradom.peup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 021.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.