eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa drogi ul. Herberta wraz z odwodnieniem i oświetleniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340971 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Bolesławiec: Budowa drogi ul. Herberta wraz z odwodnieniem i oświetleniem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 57304 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 107562 - 2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, krajowy numer identyfikacyjny 23082140500000, ul. ul. Rynek  41, 59700   Bolesławiec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 456 400, faks 756 456 402, e-mail d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi ul. Herberta wraz z odwodnieniem i oświetleniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZI-V.271.24.2016.DW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi ul. Herberta w Bolesławcu wraz z odwodnieniem drogi i oświetleniem ulicznym. 1.1 Komplet niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu pozwolenia na użytkowanie ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, operatami, uzgodnieniami i mapą powykonawczą - w przypadku wystąpienia. 2. Szczegółowy zakres robót.przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ) oraz w SIWZ i wzoru umowy


II.4) Główny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
Dodatkowe kody CPV:45233120-6, 45232000-2, 45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 180 dni (kalendarzowych) od dnia uprawomocnienia pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uprawomocnienie pozwolenia na budowę około 15 maja 2016 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/04/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwem Robót Drogowych ,  ,  Jałowiec 56,  59-800,  Lubań,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1101334.39 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: W zakresie zmiany terminu wykonania.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zmiany w zakresie odbioru częściowego oraz końcowego robót.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Ze względu na nieprzewidziane trudności formalno - prawne, określone pismem Wykonawcy z dnia 13 października 2016 r. (L. dz. TD.3/19/16/11) a związane z niemożnością wykonania części robót objętych zamówieniem w umownym terminie, obejmujących obręb skrzyżowania ulicy Herberta z drogą wojewódzka nr 297 - ul. Jeleniogórską w km 0+000 - 0+024 i powierzchni 125,00 m2, z uwagi na brak prawnej możliwości usunięcia kolidującego z projektowaną jezdnią drogi drzewa - lipy o obwodzie pnia 340 cm, czego Zamawiający na etapie przygotowywania zadania ani Wykonawca na etapie przygotowania oferty, mimo dołożenia należytej staranności nie mógł przewidzieć, nastąpiła potrzeba przesunięcia terminu zakończenia zadania - zostaje on przesunięty z dnia 14 listopada 2016 r. r. na dzień 28 kwietnia 2017 r. 2. Z uwagi na fakt, że decyzja Prezydenta Miasta Bolesławiec nr ZI-II.6131.17.2016.RR z dnia 10 maja 2016 r. nakładała rygor zapewnienia nadzoru entomologa, który bezpośrednio przed przystąpieniem do usunięcia drzewa dokona szczegółowych oględzin jego, pod kątem występowania gatunków chronionych wymienionych w obowiązujących Rozporządzeniach Ministra Środowiska, po dokonaniu takich oględzin entomolog stwierdził w drzewie przeznaczonym do wycinki występowanie w drzewie chronionych gatunków owadów, objętych ścisłą ochrona i wymagających ochrony czynnej, wobec czego dalsze postępowanie w sprawie usunięcia kolidującego drzewa należy przeprowadzić po uzgodnieniu z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska we Wrocławiu, które mogą potrwać nawet 3 miesiące, a w związku z tym niemożliwym jest wykonanie całości robót w ustalonym umową terminie. 3. Biorąc pod uwagę okoliczności określone w § 1 ust. 1 oraz 2 niniejszego aneksu do umowy, że poza zakresem robót, określonym w § 1 ust. 1 niniejszego aneksu do umowy, a wycenionym kosztorysem, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, na kwotę 18 991,46 zł brutto, pozostałe roboty zostaną wykonane w terminie umownym pierwotnym, tj. do dnia 14 listopada 2016 r. a także z uwagi, że wartość tych robót stanowi ok. 98 % wynagrodzenia ogólnego, niniejszym aneksem do umowy wprowadza się możliwość odbioru częściowego oraz końcowego robót, a także podziału płatności na częściową i końcową. Wynagrodzenie za roboty wykonane w roku 2016 stanowi dla Wykonawcy niebagatelną kwotę, natomiast zmiana terminu realizacji robót nie nastąpiła z winy Wykonawcy, dlatego w/w podział odbiorów robót i płatności za nie jest zasadny. Odbiór częściowy robót polegałby na odbiorze robót wykonanych do dnia 14 listopada 2016 r., natomiast odbiór końcowy zadania dokonany zostałby w terminie do dnia 28 kwietnia 2017 r., po uzyskaniu z Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu uzgodnienia i warunków wycinki kolidującego drzewa, dokonania jego wycinki na warunkach z uzgodnienia i wykonania zaległego zakresu robót.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.