Ogłoszenie nr 340971 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Bolesławiec: Budowa drogi ul. Herberta wraz z odwodnieniem i oświetleniem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57304 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 107562 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, krajowy numer identyfikacyjny
23082140500000, ul.
ul. Rynek
41,
59700
Bolesławiec, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
756 456 400, faks
756 456 402, e-mail
d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi ul. Herberta wraz z odwodnieniem i oświetleniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZI-V.271.24.2016.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi ul. Herberta w Bolesławcu wraz z odwodnieniem drogi i oświetleniem ulicznym. 1.1 Komplet niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu pozwolenia na użytkowanie ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, operatami, uzgodnieniami i mapą powykonawczą - w przypadku wystąpienia. 2. Szczegółowy zakres robót.przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ) oraz w SIWZ i wzoru umowy
II.4) Główny kod CPV:
45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
Dodatkowe kody CPV:45233120-6,
45232000-2,
45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 180 dni (kalendarzowych) od dnia uprawomocnienia pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uprawomocnienie pozwolenia na budowę około 15 maja 2016 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwem Robót Drogowych ,
,
Jałowiec 56,
59-800,
Lubań, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W zakresie zmiany terminu wykonania.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiany w zakresie odbioru częściowego oraz końcowego robót.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Ze względu na nieprzewidziane trudności formalno - prawne, określone pismem Wykonawcy z dnia 13 października 2016 r. (L. dz. TD.3/19/16/11) a związane z niemożnością wykonania części robót objętych zamówieniem w umownym terminie, obejmujących obręb skrzyżowania ulicy Herberta z drogą wojewódzka nr 297 - ul. Jeleniogórską w km 0+000 - 0+024 i powierzchni 125,00 m2, z uwagi na brak prawnej możliwości usunięcia kolidującego z projektowaną jezdnią drogi drzewa - lipy o obwodzie pnia 340 cm, czego Zamawiający na etapie przygotowywania zadania ani Wykonawca na etapie przygotowania oferty, mimo dołożenia należytej staranności nie mógł przewidzieć, nastąpiła potrzeba przesunięcia terminu zakończenia zadania - zostaje on przesunięty z dnia 14 listopada 2016 r. r. na dzień 28 kwietnia 2017 r.
2. Z uwagi na fakt, że decyzja Prezydenta Miasta Bolesławiec nr ZI-II.6131.17.2016.RR z dnia 10 maja 2016 r. nakładała rygor zapewnienia nadzoru entomologa, który bezpośrednio przed przystąpieniem do usunięcia drzewa dokona szczegółowych oględzin jego, pod kątem występowania gatunków chronionych wymienionych w obowiązujących Rozporządzeniach Ministra Środowiska, po dokonaniu takich oględzin entomolog stwierdził w drzewie przeznaczonym do wycinki występowanie w drzewie chronionych gatunków owadów, objętych ścisłą ochrona i wymagających ochrony czynnej, wobec czego dalsze postępowanie w sprawie usunięcia kolidującego drzewa należy przeprowadzić po uzgodnieniu z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska we Wrocławiu, które mogą potrwać nawet 3 miesiące, a w związku z tym niemożliwym jest wykonanie całości robót w ustalonym umową terminie.
3. Biorąc pod uwagę okoliczności określone w § 1 ust. 1 oraz 2 niniejszego aneksu do umowy, że poza zakresem robót, określonym w § 1 ust. 1 niniejszego aneksu do umowy, a wycenionym kosztorysem, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, na kwotę 18 991,46 zł brutto, pozostałe roboty zostaną wykonane w terminie umownym pierwotnym, tj. do dnia 14 listopada 2016 r. a także z uwagi, że wartość tych robót stanowi ok. 98 % wynagrodzenia ogólnego, niniejszym aneksem do umowy wprowadza się możliwość odbioru częściowego oraz końcowego robót, a także podziału płatności na częściową i końcową. Wynagrodzenie za roboty wykonane w roku 2016 stanowi dla Wykonawcy niebagatelną kwotę, natomiast zmiana terminu realizacji robót nie nastąpiła z winy Wykonawcy, dlatego w/w podział odbiorów robót i płatności za nie jest zasadny. Odbiór częściowy robót polegałby na odbiorze robót wykonanych do dnia 14 listopada 2016 r., natomiast odbiór końcowy zadania dokonany zostałby w terminie do dnia 28 kwietnia 2017 r., po uzyskaniu z Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu uzgodnienia i warunków wycinki kolidującego drzewa, dokonania jego wycinki na warunkach z uzgodnienia i wykonania zaległego zakresu robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "Modernizacja dróg na obszarach popegeerowskich na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład"
- Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich
- Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska
- Przebudowa drogi pieszo-rowerowej przy Placu Piastowskim i ul. Orlej w Bolesławcu
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB IZBY PRZYJĘĆ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
- Modernizacja systemu elektroenergetycznego Etap II - wykonanie dokumentacji techn., likwidacja istniejących stacji transformatorowych, zastąpienie rozdzielnicami nowej generacji, wymiana sieci SN/NN
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
- Przebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej poziomu przyziemia i parteru części średniowysokiej oraz łącznika SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej. Etap I
- Rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Gminie Dobrodzień
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.