eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › budowa kanalizacji sanitarnej PSZÓW zad. 1 cz. I - kolektory ul. Pszowska - boczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-28

POZYCJA 34091

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszów: budowa kanalizacji sanitarnej PSZÓW zad. 1 cz. I - kolektory ul. Pszowska - boczne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Pszów, do kontaktów: Franciszek Sobala, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, e-mail: Pszow@gminy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pszów, Franciszek Sobala, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 032/455-89-40, fax 032/455-89-40, e-mail: urzad@pszow.pl, www.pszow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Pszów, Kordiana Maciączyk, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 032/455-89-40, fax 032/455-89-40, e-mail: zam_pub@pszow.pl, urzad@pszow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej PSZÓW zad. 1 cz. I - kolektory ul. Pszowska - boczne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Pszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w celu odprowadzenia scieków bytowo-gospodarczych z części miasta Pszowa do oczyszczalni scieków w Pszowie przy ul. Śląskiej. Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano w zakresie: - kolektory główne wraz z komorami kontrolnymi i połączeniowymi, - przejścia przez przeszkody, - odtworzenie nawierzchni ulic. Trasy sieci kanalizacji sanitarnej dostosowano do istniejącej zabudowy istniejącego uzbrojenia terenu i układu komunikacyjnego. Kolektory sanitarne usytuowano w korpusach ulic oraz częściowo na terenie posesji prywatnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie materiały do wykonania robót muzą odpowiadać wymaganiom Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej oraz uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rozmiar inwestycji: 1. Kolektory kaanlizacji sanitarnej z PVC śr.200 mm - 832,00 mb, 2. kolektory kanalizacji sanitarnej wykonane z kamionki przeciskowej DN 200 mm - 85,00 mb, 3. kolektory kanalizacji sanitarnej z PVC śr.160 mm - 1273,00 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł na każdą część zamówienia, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone: a)przelewem - wpłacane na rachunek Urzedu Miasta Pszów (PKO BP 30 1020 2472 0000 6902 0165 2684)przed upływem terminu składania ofert tak, aby w dniu otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku; b)w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z pó n. zm.) - deponowane w Referacie Finansowym Urzędu Miasta Pszów, w siedzibie zamawiającego, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujace wymogi: a) być wystawione na Gminę Miasta Pszów (44-370 Pszów, ul. Pszowska 534); b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy; c) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia -obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców; d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Niniejszy przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz. 177 ze zm.), 5)udzielą, na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, minimum 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywania na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2 A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 B do specyfikacji). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem (budowa kanalizacji sanitarnej) i wartością (minimum 50% wartości zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (dołączenie uprawnień wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w branży: instalacyjno - sanitarnej (instalacje i sieci wod. - kan.), oraz podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności podczas wykonywania zamówienia. 7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności. 2. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 5. W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania i wspólnie spełniali pozostałe warunki określone w ogłoszeniu. Do oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oznacza to, że musi ono jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi oraz precyzować zakres umocowania i wykazywać pełnomocnika. Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. Wobec spółki cywilnej biorącej udział w przetargu będą stosowane przepisy art.23 ustawy. Artykuł ten mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika. Bez tego spółka cywilna nie może ubiegać się o zamówienie. Nie wystarczy więc umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pszow.bip.info.pl/index.php?idmp=100&r=. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej - Pszów zad. 1 cz. I - ul. Pszowska - boczne - numery nieparzyste. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej z lewej strony ul. Pszowskiej, w zakresie numerów nieparzystych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 45.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Rozmiar inwestycji: 1. kolektory kanalizacji sanitarnej z PVC śr. 200 - 155,50 mb, 2. kolektory kanalizacji sanitarnej wykonane z kamionki przeciskowej DN 200 mm - 85,00 mb, 3. kolektory kaanlizacji sanitarnej z PVC śr. 160 mm - 761,50 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej - Pszów zad. 1 cz. I - ul. Pszowska - boczne - numery parzyste. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej z prawej strony ul. Pszowskiej, w zakresie numerów parzystych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 45.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje: 1. kolektory kanalizacji sanitarnej z PVC śr. 200 mm - 676,50 mb, 2. kolektory kanalizacji sanitarnej z PVC śr. 160 mm - 511,50 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.